Kokemukset Inova Kuopio?
Kommentit (7)
Itse luovutin munasoluja pariin otteeseen, ja ainakin yksi raskaus on melko nopealla aikataululla munasoluillani alkanut. :) Muutoinkin mukava lämminhenkinen paikka.
Mielestani, he vain imevät kaikki rahaa. Lääkäri sanoo jotain, biologi sanoo toista. En voi sanoa mitään hyvää
En voi sanoa minakaan. Muuten ok, mutta hoitaja joka rahasti, laittoi meidat seinaa vasten. Kyseli puolison kuolleesta lapsesta ja ihmetteli mm. miksi en halua kotipaikkakunnallani hoitoon. Minulle jai tunne etta sosiaalinen tilannetaju oli taysin kateissa talta henkilolta. Kaikista parasta oli viela se, etta lahete joka oli Kysiin laitettu, oli maininta etta paihdehistoriaa olisi hyva selvittaa. En voi sanoa paikasta kuin etta todella paskan maku jai suuhun.
Vaihtuvat lääkärit, vastaanotot toistuvasti myöhässä, pessimistinen (eri asia kuin realistinen) suhtautuminen, viikonloppu-/pyhäaikoja käytännössä vaikea saada ja siihen(kin) liittyen turhia käyntejä = rahastusta. Onneksi nykyään muutkin kuin heteroparit pääsevät julkiselle hoitoon!
Aikoja saa hyvin ja yhteyden viestillä, vastataan nopeasti. Rahastusmaku hieman, vaikka pyydettiin tarkkaa kululistaa, tulikin lisämaksuja asioista mitkä oli tehty ilman meiltä kysymistä. Kallis ilman kelakorvauksia. Ystävällinen henkilökunta. Muttei tsemppaava tai kannustava. Eivät juurikaan toivoa antaneet, onnitelleet/iloinneet plussasta ym. Lääkäri hyvä, ammattilainen, kokenut. Vaikka itse tiedostaa km riskit ym, niin enemmän olisin toivonut tukea ja onnistumistoiveita myös heiltä. Eikä vaan kommenttia, että aika näyttää.
Hei! Minullakin on ollut kokemus, että herkistä ja todella henkilökohtaisista asioista puhuessani ammatillilaisen vuorovaikutus kanssani oli tylyä, mutta se sattoi myös olla rutiininomaista käytöstä, jonka tulkitsin tylyytenä. Asiasta jäi paha mieli pitkäksi aikaa. Ehkä jonkinlainen kohtaamisenpäivitys voisi olla paikallaan muuten asiantuntevaan ammattilaisuuteen. Huomasin myös miettivän, että miten toinen nainen voi olla niin kova toiselle naiselle. Se oli surullista ja päätin, että itse en aio päätyä samaan. Mutta ihanaa, että on ollut myös hyviä kokemuksia! Ja hyvä, että Pohjois-Savossa on hedelmällisyys klinikka.
Mies kävi luovuttamassa spermaa. Paikka vaikutti mukavalta kun odottelin kerran siellä luovutuksen ajan.