Tämän 49v mies teki Pattayan baarikadulla 20v paikalliselle naiselle – välitön pidätys!
Näitä sikoja olen nähnyt monta kertaa muuallakin thaikkulassa... mutta minkä teet kun paikallinen kulttuuri periaatteessa on korruptoitunut ja prostituutiomyönteinen
http://www.como.fi/uutiset/taman-49v-mies-tekee-pattayan-baarikadulla-2…
Kommentit (19)
Niin mitä se teki?
Periaatteesta en klikkaa klikkihuorausotsikoita.
"Aiheesta liikkuu netissä myös havainnollistavaa videokuvaa, mutta emme linkitä materiaaliin."
Jaahas taas tyypillinen suomalainen hyssyttelevä paskamedia, joka pimittää tietoja eikä julkaise kaikkea tietämäänsä. Täys paska sivusto koko como ja sietää mennä konkurssiin noin paska firma mikä aliarvioi lukijoitaan noin törkeällä tavalla! Hyi vittu!
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä se teki?
Niin teki sitä mitä länsimaalaiset aina.
Lukee se siinä jutussa mitä teki. Silmä käteen ääliöt!
Vierailija kirjoitti:
Säälittää suomessakin nää möhömahajannut jotka ei suomalaista naista saa niin sitten otetaan itämaan ihme, kun se "palvelee" niin hyvin.
Säälittäviä ovat suomalaiset läskimiehet kyllä.
Vielä pahempia ovat suomalaiset läskiperseämmät, jotka raahaavat Gambiasta yms. kehitysmaista nuoria miehiä tänne, jotka sitten jäävät tukien varassa tänne elelemään. Kuinka kuvottava täytyy naisen olla, ettei saa länsimaista miestä itselleen?
Vierailija kirjoitti:
"Aiheesta liikkuu netissä myös havainnollistavaa videokuvaa, mutta emme linkitä materiaaliin."
Jaahas taas tyypillinen suomalainen hyssyttelevä paskamedia, joka pimittää tietoja eikä julkaise kaikkea tietämäänsä. Täys paska sivusto koko como ja sietää mennä konkurssiin noin paska firma mikä aliarvioi lukijoitaan noin törkeällä tavalla! Hyi vittu!
Voi kun elämäsi on raskasta vajaamielisenä. Et sitten pysty itse etsimään sitä K!18 matskua mitä kukaan media ei julkaisisi sivuillaan. Mutta ethän sinä osaa kirjoittaa googleen englanniksi elämämkolulainen.
VeikkoVittumainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun elämäsi on raskasta vajaamielisenä. Et sitten pysty itse etsimään sitä K!18 matskua mitä kukaan media ei julkaisisi sivuillaan. Mutta ethän sinä osaa kirjoittaa googleen englanniksi elämämkolulainen.
Minä en vittu ole mikään elämänkoululainen vaan kouluni käynyt ihminen! Mutta en siitä huolimatta arvosta pimittävää paskamediaa pätkän vertaa! Itse taidat olla kukkahattutäti, tai ainakin joku hiton sika kun tulet tänne ihmisiä haukkumaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en vittu ole mikään elämänkoululainen vaan kouluni käynyt ihminen! Mutta en siitä huolimatta arvosta pimittävää paskamediaa pätkän vertaa! Itse taidat olla kukkahattutäti, tai ainakin joku hiton sika kun tulet tänne ihmisiä haukkumaan!
Et sä ainakaan kovin älykkäältä ja sivistyneeltä vaikuta tolla kielenkäytöllä.
Videon etsimiseenkin menee 15 sekuntia.
T. Sivusta seurannut amis
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä se teki?
Periaatteesta en jaksa selittää kaltaisillesi kyselijöille.
Mullekaan ei tarvitse selittää, jos ei jaksa. Mieluummin elän ilman tuota tietoa. Terveisin toinen, joka Ei Klikkaa.
Tuo mies on jännämies. Ne saa kaikki naiset :D
pimittäjä_pete kirjoitti:
Sinä vittu et ole kouluja nähnytkään vittu. Opettele kirjoittamaan vittu.
Enemmän olen kouluja käynyt kuin sinä. Täällä on ainoastaan yksi asiallinen keskustelija, ja se on tuo joka linkitti tuon videon eikä alkanut jauhamaan paskaa kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sä ainakaan kovin älykkäältä ja sivistyneeltä vaikuta tolla kielenkäytöllä.
Videon etsimiseenkin menee 15 sekuntia.
T. Sivusta seurannut amis
Pointti ei ole siinä kauanko videon etsimiseen menee, vaan siinä, että tämä paskasivusto como ei sitä julkaissut.
En ymmärrä miehiä, jotka sekaantuvat thaikkuihin. Kai siinä on vain se, että sieltä naisen saa halvalla, mutta luulisi että esimerkiksi Venäjältä löytyisi tuhat kertaa viehättävämpiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miehiä, jotka sekaantuvat thaikkuihin. Kai siinä on vain se, että sieltä naisen saa halvalla, mutta luulisi että esimerkiksi Venäjältä löytyisi tuhat kertaa viehättävämpiä naisia.
Venäläiset ei oo tarpeksi helposti alistettavissa koti- ja seksiorjiksi lassukoiden mielestä
Vierailija kirjoitti:
On onnetonta,että koko kansakunnan naisia halveksutaan sen perusteella,että miehet mielellään käyttävät heitä hyväkseen. Ei thai-naisissa varmasti ole ihmisinä mitään vikaa. miehet vain käyttäytyvät väärin heitä kohtaa. Enemminkin pitäisi ihmetellä sitä miksi miehet kohtelevat naisia kuin paskaa,eikä sitä,että käyttävät niitä joita halvimmalla saavat. Nämä naiset ja tytöt ovat ihan yhtä tuntevia kuin me muutkin. Ei heidän kuulu olla kauppatavaraa. Ihmiselle on annettava ihmisarvo. Ihminen joka ei osaa kunnioittaa toista ihmistä, ei itsekään ole kunnioituksen arvoinen.
Säälittää suomessakin nää möhömahajannut jotka ei suomalaista naista saa niin sitten otetaan itämaan ihme, kun se "palvelee" niin hyvin.
Säälittäviä ovat suomalaiset läskimiehet kyllä.