Leipasin leivän
Nyt se kohoaa vuossa. Laitoin reilusti siemeniä joukkoon. En malta odottaa, että pääsee maistelemaan.
Kommentit (24)
Leipaisit? Minä ainakin leivon. Leipaisin on vähän samaa kategoriaa kuin "tekaisin lapsen" jota yksikin naisihminen lapsensa syntymästä käyttää. Siis ihan niinkuin ohimennen. Jos sinulle leipominen on niin ohimennen juttu, miksi tulit tänne sitä mainostamaan?
Kyllä leivän äkkiä leipasee. Kaikki aineet vaan sekasin, kohotus ja uuniin. Suosittelen kaikkia köyhiä opettelemaan leivän leipaisua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä leivän äkkiä leipasee. Kaikki aineet vaan sekasin, kohotus ja uuniin. Suosittelen kaikkia köyhiä opettelemaan leivän leipaisua.
Kaikilla ei ole aikaa eikä varsinkaan halua leipaista. Ei leipaisijat sen parempia ihmisiä ole kuin leivän kaupasta ostavat. Tuleeko se leipaiseminen edes halvemmaksikaan läheskään aina tai edes paremman makuiseksi.
Kyllä itse leipasu tulee halvemmaksi ja työttömillä on kyllä aikaa leipasuun.
Vierailija kirjoitti:
Leipaisit? Minä ainakin leivon. Leipaisin on vähän samaa kategoriaa kuin "tekaisin lapsen" jota yksikin naisihminen lapsensa syntymästä käyttää. Siis ihan niinkuin ohimennen. Jos sinulle leipominen on niin ohimennen juttu, miksi tulit tänne sitä mainostamaan?
Jospa nokkaisisit paskaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa nokkaisisit paskaa
Noki ite. Miten tää suhun niin kolahti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa nokkaisisit paskaa
Noki ite. Miten tää suhun niin kolahti?
No ei kolahtanu, huvittaa vaan tommoiset muka tärkeät tyypit.
Siis tänne voi tulla tekemään yksityiskohtaisen selostuksen housuunsa paskomisesta, mutta ei leipasemisesta?
Vierailija kirjoitti:
Siis tänne voi tulla tekemään yksityiskohtaisen selostuksen housuunsa paskomisesta, mutta ei leipasemisesta?
Ainoastaan sellaisia aloituksia pitäisi tehdä, että lukijat saavat tuntea ylemmyydentunnetta. Leipaiseminen saattaa jo melkein herättää kateutta tai jotain, eli eihän siitä raportoiminen mitenkään käy!
Mikä ihmeen tarve näillä palstalaisilla on pyrkiä raiskaamaan suomen kieltä? Kieli kommunikaation väline, joten omatekoiset ja itsestä kivoilta tuntuvat ilmaukset voi jättää ihan sinne omaan päähän. Ne kun eivät täytä kielen funktiota ja antavat käyttäjästään typerän ja älyltään yksinkertaisen ihmisen kuvan. Oletko muuten sama ihminen, joka kyselee muilta palstalaisilta, oletko röissä? Jos olet, otan osaa.
Vuossa? Mihin virtaan se leipä on laitettu kohoamaan?
Onko sinulla myös tapana pyöräytellä ruokia?
Mikä ihmeen tarve, joillain on esiintyä palstalla kielipoliiseinä motkottamassa isoista kirjaimista ja kielioppi virheistä. Todella sairasta touhua. Ihan niinku niitten elämällä ei olis muuta sisältöä ku kytätä toisten virheitä ja sitten vielä huomautella niistä. (Toivottavasti tuli edes muutama kielioppivirhe ihan vaan siksi, että sulla olis taas jotain tekemistä ja jotta olos olis tukala) =D
Mikset leipaise vanhaa suosikkiasi - tiikerikakkua?
Minäpä pyöräytin koneellisen pyykkiä.
Minä päästin juuri pierun. En malta odottaa, että löyhkä leijailee pois sieraimistani.