Suosittele yleispuhdistussuihketta. Mikä sinulla on tällä hetkellä käytössä?
Hakuseessa olisi suihke, jolla saa putsattua kaikki kodin pinnat vessasta keittiöön.
Oon kohta lähdössä kauppaan ja sieltä pitäis nyt löytää joku hyvä tuote. Mitä suosittelisit?
Kommentit (18)
Hajustamaton Kiilto. Sitä on vaan niin vaikea löytää, niitä hajustettuja on joka lähtöön.
Lilly's eco clean. Tykkään, plussaa ekologisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Etikkaa ja vettä 50:50
Ei tätä ainakaan. Kiitos mutta ei kiitos. Inhoan etikan hajua. Ap
Maison belle. Ekologinen ja myrkytön. Löytyy ainakin Prismasta.
Vierailija kirjoitti:
Mummi ja minä Sitruunasooda. Ekologinen, tehokas ja hyvätuoksuinen. :)
Tai Planet Puren yleispuhdistusaine, josta tekee suihkepulloon oman seoksen suihkittavaksi. :)
Löytyykö ihan tavallisesta marketista? Ap
Tolua suosittelen. Siitä voi laimentaa eri tiloihin sopivat pesuaineet suihkepulloihin tms. Halutessaan sitten ostaa jotain mieluisia eteerisiä öljyjä, jos tahtoo tuoksua mukaan. Itse käytän eucalyptusta ja sitruunaa wc-tilojen suihkeessa. Teepuuöljy on myös kiva ja raikas tuoksu.
Parhaillaan käytössä Pirkan keittiö- ja yleispuhdistussuihke, on ollut tehokas ja riittoisa. Plussaa pirteästä sitrustuoksusta.
Vierailija kirjoitti:
Hajustamaton Kiilto. Sitä on vaan niin vaikea löytää, niitä hajustettuja on joka lähtöön.
Kiiltoa vähän tässä mietin mutta en ihan hajusteetontakaan haluais. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tolua suosittelen. Siitä voi laimentaa eri tiloihin sopivat pesuaineet suihkepulloihin tms. Halutessaan sitten ostaa jotain mieluisia eteerisiä öljyjä, jos tahtoo tuoksua mukaan. Itse käytän eucalyptusta ja sitruunaa wc-tilojen suihkeessa. Teepuuöljy on myös kiva ja raikas tuoksu.
Tolua mulla oli viimeksi. En tykännyt yhtään hajusta. Joku raikas hedelmäinen tuoksu olisi plussaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiiltoa vähän tässä mietin mutta en ihan hajusteetontakaan haluais. Ap
Kiilto, limen tuoksuinen mulla käytössä, laimennettuna suihkepullossa. Saa Kiiltoja myös valmiina suihkepullossa, mutta eihän niitä kannata ostaa kun samaa tavaraa se on.
Kiillosta tykkään. Vaaleanpunaisessa on hyvä tuoksu, välillä käytän vessassa myös vihreää, jossa on mukana vähän desinfiointiainetta. Tuoksu on tässäkin ihan hyvä.
Method on ainakin meillä keittiössä toimiva, Kiilloissa puolestaan tosi hyvä tuoksu.
Tulin kyttäämään josko löytyisi hyviä ehdotuksia. Wc:ssa käytän Cif Power & shine kylpyhuoneen pesuainetta, sillä lähtee kaikki ja on lisäksi todella riittoisa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai Planet Puren yleispuhdistusaine, josta tekee suihkepulloon oman seoksen suihkittavaksi. :)
Löytyykö ihan tavallisesta marketista? Ap
En ole ihan varma, olen itse ostanut sitä Ekolosta. Täällä jälleenmyyjät: http://mummijamina.blogspot.fi/p/jalleenmyyjat.html?m=1
Method on käytössä. Oman kokemukseni mukaan ei kovin tehokasta. Onko jollakin suositella jotain tehokkaampaa, mielellään ekopesuainetta?
Kiillon uusin tuoksu on mango! Todella mieto ja miellyttävä hedelmän tuoksu. Ei ole yhtään imelä.