Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avioero ja lasten elatus

Vierailija
25.04.2016 |

Meneeköhän tämä nyt ihan oikein? Ex-mieheni on elämäntapatyötön eikä ole koko 10v aikana maksanut yhtään elareita. Saan kunnalta kahdesta lapsesta elatustukea n. 150€. Lapsilisät tulevat myös minulle. Lasten isä ei osallistu MIHINKÄÄN lapsiin liittyvään maksuun. Minä kustannan aivan kaiken pienestä palkastani (netto 1700€/kk). Harrastukset, mopokortit, pian ajokortit minä maksan. Meneekö tämä oikeasti näin oikein? Isänsä on luuseri, ja minä teen kaikkeni lastemme eteen. Eikö hänen tarvitse?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee aivan oikein.

Vierailija
2/14 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isä hävetköön. Kyllä tuon ikäiset lapset jo ymmärtävät, kuka heistä pitää huolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ihan lain mukaan.

Vierailija
4/14 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasten isällä ole lain mukaan velvoitetta elättää lapsiaan, sillä sinä saat tukea siihen. Eri asia sitten on, kuinka hän kehtaa maksattaa sinulla kaiken..

Vierailija
5/14 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.. Noin se toimii meilläkin ja joskus tuntuu vielä, että lapsille pitäisi laittaa ruokaa kassiin ja rahaa taskuihin, kun menevät isälleen tapaamisviikonlopuksi..ei riitä, että tulen matkoissa vastaan..vaikka hän se muutti kauemmas, en minä.

Vierailija
6/14 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama se on meilläkin. Isänsä ei anna lainkaan rahaa lapsille ja jos jotain tarvitsevat isällä ollessaan niin minä laitan heille rahaa tilille. Ihan onneton looseri isänsä, onneksi ei tarvitse enää kauaa hänen kanssaan jakaa asioita :)

ap

Vierailija
7/14 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ole niin että jos isä alkaa tienaamaan jotain, ne elatustuet karhutaan sitten häneltä.

Vierailija
8/14 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ole niin että jos isä alkaa tienaamaan jotain, ne elatustuet karhutaan sitten häneltä.

Meillä ei ole sitä vaaraa ainakaan. Exäni ei taatusti mene mihinkään palkkatöihin elinaikanaan. On jo liki 50v niin ei tuossa kohta ole mitään mahkujakaan.

ap

Vierailija
9/14 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, kannattaisiko miettiä kenen kanssa niitä lapsia menee tekemään..

Vierailija
10/14 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastesi isä elää yhteiskunnan tuilla. Meinaatko, että yhteiskunnan pitäisi maksaa hänelle enemmän tukia, jotta hän voisi osallistua lastenne harrastuskuluihin yms?

Vierailija
11/14 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lastesi isä elää yhteiskunnan tuilla. Meinaatko, että yhteiskunnan pitäisi maksaa hänelle enemmän tukia, jotta hän voisi osallistua lastenne harrastuskuluihin yms?

En vaan sitä, että hän menisi töihin ja elättäisi itsensä ja omalta osaltaan jälkeläisensä niinkuin rehellinen ihminen tekee.

ap

Vierailija
12/14 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei ole mitään velvoitetta mennä töihin tai elättää itseään tai perhettään. Eli, ei, hänen ei tarvitse. Se onko se oikein, on toinen kysymys.

Vierailija
13/14 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen onnistunut kasvattamaan lapsistani sentäs työhön tarttuvia, ei ole tarttuntu isästään tuo luuseri-meininki. 

Osa lapsista jo aikuisia, eivät tahdo isäänsä edes nähdä. Häpeävät hänen elämäntyyliään tukipummina.

5/11

Vierailija
14/14 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis miksi olet tehnyt lapset tollasen kanssa???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän