Miksi naisten harrastamasta väkivallasta ei saa puhua?
Palstalla saa olla yhtenään ketjuja kuinka mies on narsisti tai mies lyö, tyyliin "miksi miehet hakkaavat naisiaan Suomessa".
Välillä kun aiheeksi pompahtaa kuinka Suomessa naiset hakkaavat lapsia, niin se lakaistaan maton alle ja koko fakta vain kielletään sormet korvissa lällättämällä.
Pitääkö naisilla olla joku ihan oma suoja, että heidän lasten kurituksesta ei vaan saa puhua?
T. Valkoihoinen kiltti Pena 42v.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Lopuksi: harvempi nainen on fyysisesti väkivaltainen. Keskusteltavaa lienee vähemmän.
Koska harvempi nainen on väkivaltainen --> lakaistaan asia maton alle ja lällätellään minkä miesten syyttämiseltä ehditään?
Suurin lapsia pieksävä väkiryhmä on NAISET. Siitä ei silti sovi keskustella? Miksei? Siksikö, että koska miehet eivät ole lasten kanssa niin naisten on pakko hakata heitä muun kasvatuksen ohessa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinkas paljon naiset tekee väkivaltaa lapsilleen suhteessa lasten kanssa vietettyyn aikana verrattuna miehiin?
Jestas, että menee säälittäväksi yrittää taas siirtää tämäkin keskustelu koskemaan miehiä ja kuinka pahoja he ovat.
Ei ole mitään järkeä laskea naisten tekemää väkivaltaa lapsilleen suhteessa lasten kanssa vietettyyn aikaan.
Ongelman vakavuudesta ja pahuudesta kertovat juuri tällaiset kommentit, kuin kirjoittamasi jossa yritetään tehdä mustasta valkoista tarpeeksi kiertelemällä ja pyörittelemällä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai saa puhua. Ongelma on vaan siinä, että naisten tekemän väkivalta otetaan yleensä esiin ainoastaan keskusteluissa, jotka ovat alunperin käsitelleet miesten tekemää ja naisten kokemaa väkivaltaa. Se on törkeää naisten kokeman väkivallan vähättelyä.
Eli, kun nyt otit miesten tekemän väkivallan esille naisten väkivaltaa koskevassa ketkustelussa niin eikö viestisi ollut silloin törkeätä miesten ja lasten kokeman väkivallan vähättelyä?
Vai toimiiko tämä vain toiseensuuntaan?
Luulen, että fyysistä väkivaltaa suurempi ongelma nykyään on henkinen väkivalta. Siihen syyllistyy sekä miehet että naiset, sekä toisiaan, että niitä lapsia kohtaan. Huono itsetunto johtuu niin fyysisestä kuin henkisestä väkivallasta. Mitätöiminen, haukkuminen, uhkailu, alistaminen, tuttuja lastenkasvatuskeinoja Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun tulee perhesurma missä nainen tappaa lapsensa, niin sekin on aina miehen vika :D
Tuossapa on oikea paikka hymiölle. Sinun voisi olla hyvä hankkia ammattiapua.
Hienosti naisena ohitit pointin ja tarkeruit täysin tarpeettomaan asiaan.
Olisiko sinulle ollut liian vaikeata tunnustaa ja nähdä itse se ongelma joka tuotiin lainaamassasi viestissäkin esille?
Vierailija kirjoitti:
Tietysti saa, kuka sua on nyt kieltämässä? Enemmän täällä palstalla näkee just näitä "miksi naise sitä ja tätä" tai "miksi naisten sitä ja tätä".
Niin ja Demin palstalla näkee enemmän nuorten ja lasten juttuja... hassu juttu eikö olekkin?
Tajuatko nyt, kuinka typerä viestisi oli?
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että fyysistä väkivaltaa suurempi ongelma nykyään on henkinen väkivalta.
Annappa, kun arvaan että tämä tuli sinulle mieleen vasta, kun keskusteltiin naisten tekemästä väkivallasta? Melkoista vähättelyä naisten tekemää väkivaltaa kohtaan.
Olen aivan varma, että et koskaan kirjoittaisi samanlaista väkivaltaa vähättelevää viestiä jos keskusteltaisiin miesten tekemästä väkivallasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että fyysistä väkivaltaa suurempi ongelma nykyään on henkinen väkivalta.
Annappa, kun arvaan että tämä tuli sinulle mieleen vasta, kun keskusteltiin naisten tekemästä väkivallasta? Melkoista vähättelyä naisten tekemää väkivaltaa kohtaan.
Olen aivan varma, että et koskaan kirjoittaisi samanlaista väkivaltaa vähättelevää viestiä jos keskusteltaisiin miesten tekemästä väkivallasta.
Aivan.
Kenen naisen mielestä "oikeastaan henkinen väkivalta on isompi kuin naisten pataan saaminen miehiltä"? Kättä ylös vaikka yläpeukulla.
Hyssssssssssssssssst! Ei tuollaisia saa kysyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi suurempi ongelma, että koskee huomattavasti suurempaa väestönosaa. Hakkaavia miehiä on jonkun verran, hakkaavia naisia jonkun verran, mutta toisiaan ja lapsiaan puheella pahoinpiteleviä todella paljon. Tuo hakkaaminen on minulle niin kaukaista, yhdessäkään tuntemassani perheessä ei mustelmia ilmaannu, mutta henkistä väkivaltaa näkee luvattoman paljon, pahinta, että monet äidit eivät edes huomaa kuinka helposti siihen sortuvat. Ja jäljet näkyvät, niitä hyvin huonon itsetunnon omaavia nuoria näkee turhan usein.
Kannattaa tehdä aloitus ilman yleistystä, että naiset pahoinpitelevät lapsiaan tai väsyneet äidit pahoinpitelevät lapsiaan. Tuollaiset yleistävät jutut saa torjunnan, oli sitten miehiin liittyvä ketju (miehet torjuu) tai naisiin liittyvä ketju (naiset torjuu). Otsikkona vaikka olen huolissani joidenkin naisten fyysisestä väkivallasta lapsiaan kohtaan. Ja keskustelun aloitus tyyliin : Mitä syitä tällaiseen fyysiseen väkivaltaan on ja kuinka puolisona/sukulaisena voisi puuttua tähän? Tarkoitan nimen omaan fyysistä väkivaltaa, en henkistä. Onko kokemuksia, että on saanut tilanteen kirjautumaan kotona?
.
.
Ja joka tapauksessa täällä lähes kaikki keskustelut menevät aiheen ohi, jollei aloittajana ole palauttamassa niitä raiteilleen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa tehdä aloitus ilman yleistystä, että naiset pahoinpitelevät lapsiaan tai väsyneet äidit pahoinpitelevät lapsiaan. Tuollaiset yleistävät jutut saa torjunnan, oli sitten miehiin liittyvä ketju (miehet torjuu) tai naisiin liittyvä ketju (naiset torjuu). Otsikkona vaikka olen huolissani joidenkin naisten fyysisestä väkivallasta lapsiaan kohtaan. Ja keskustelun aloitus tyyliin : Mitä syitä tällaiseen fyysiseen väkivaltaan on ja kuinka puolisona/sukulaisena voisi puuttua tähän? Tarkoitan nimen omaan fyysistä väkivaltaa, en henkistä. Onko kokemuksia, että on saanut tilanteen kirjautumaan kotona?
.
.
Ja joka tapauksessa täällä lähes kaikki keskustelut menevät aiheen ohi, jollei aloittajana ole palauttamassa niitä raiteilleen.
Lisäksi esimerkkitilanteisiin vastataan helpommin, eli kohtuullisen pitkä sepustus kyseenomaisesta tilanteesta, vaikka olisikin keksitty.
Ei herätä "mielenkiintoa" tai keskustelua tämä naisten väkivaltaisuus. :( pataan vaan lapsia, hiukan ne kärsii siinä, mutta onneksi pyhässä vulvassa ei ole vikaa
Yhyy.