Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toisella puolen maapalloa voikaan olla joku niin samalainen ihminen kuin minä!

Vierailija
25.04.2016 |

Mä olen "tavannut" netissä miehen, joka on pelottavan samalainen mun kanssa. Saman ikäinen, saman ikäiset lapset, samat harrastukset ja kiinnostuksen kohteet, sama musiikkimaku, saman tyylinen luonne...
Me oltaisiin varmasti täydellinen pari! Välillä iskee puolitosissaan harmistus, että miksi tilanne on näin kuin on eikä niin, että oltaisiin ihanasti yhdessä.
En ole ikinä tavannut ketään, jonka kanssa kiinnostuksen kohteet osuisi yhteen. Kunnes nyt! Tämä on niin epäreilua!! nyyh :)

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä sama syntymäpäivä?

Vierailija
2/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamaan vaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen "tavannut" netissä miehen, joka on pelottavan samalainen mun kanssa. Saman ikäinen, saman ikäiset lapset, samat harrastukset ja kiinnostuksen kohteet, sama musiikkimaku, saman tyylinen luonne...

Me oltaisiin varmasti täydellinen pari! Välillä iskee puolitosissaan harmistus, että miksi tilanne on näin kuin on eikä niin, että oltaisiin ihanasti yhdessä.

En ole ikinä tavannut ketään, jonka kanssa kiinnostuksen kohteet osuisi yhteen. Kunnes nyt! Tämä on niin epäreilua!! nyyh :)

Seuraavaksi se saa syövän ja tarvii 1500 € hoitokululuihin...

Vierailija
4/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa huijarilta. Älä vaan lähetä rahaa.

Vierailija
5/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin sinkku, niin voisi edes haaveilla. Nyt pitää vain ihmetellä. :) 

ap.

Vierailija
6/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihminen voikaan olla noin sinisilmäinen.

Vierailija
7/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa huijarilta. Älä vaan lähetä rahaa.

Ei se ole mulle huijannut mitään. Olen saanut tietää nuo asiat sivusta seuranneena.

ap.

Vierailija
8/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata luottaa siihen, nämä tapaukset on niin nähty

Vierailija
9/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kirjoitat tykkääväsi Princestä ja mies vastaa "niin minäkin"...? Kannattaa oikeasti olla varovainen. Ja onko tuo lasten määrä oikeasti yhteensoittava asia? Lähempää löytyy varmasti, ja niiden kanssa voit livenä tsekata mikä pitää paikkansa ja miten oikeasti yhteen sopisitte.

Vierailija
10/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin sinkku, niin voisi edes haaveilla. Nyt pitää vain ihmetellä. :) 

ap.

Kuinka vanha olet ap? Hieman kehittymättömän ihmisen ajatuksia. Mietipä enemmän lapsiasi ja niiden isää ja sitä mikä laittaa haaveilemaan saavuttamattomasta.

Vierailija
11/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä kirjoitat tykkääväsi Princestä ja mies vastaa "niin minäkin"...? Kannattaa oikeasti olla varovainen. Ja onko tuo lasten määrä oikeasti yhteensoittava asia? Lähempää löytyy varmasti, ja niiden kanssa voit livenä tsekata mikä pitää paikkansa ja miten oikeasti yhteen sopisitte.

:D Ei kun tuo lasten määrä oli vain yksi huomio, että miten niin samaa kaikki.

Ei tässä ole mitään sellaista kuin luulette. Ei se ole mulle huijannut noita asioita. Olen saanut tietää ne muulla tavoin.

Mutta siis en mä tässä ole mitään juttua sen kanssa tekemässä. Kunhan ihmettelen ja vähän huokaillen mietin, että tuollainen "sielunkumppani" jossain kaukana olisi.

ap.

Vierailija
12/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin ne ap:n harrastukset ja musiikkimaku mitään niin erikoisia ovat, ettei niitä kukaan muu koko maapallolla harrastaisi. Tai joku lasten lukumäärä. Taidat nyt hiemat romantisoida jotain ulkomaanelävää, jota et edes tunne.

Vierailija
13/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuskin ne ap:n harrastukset ja musiikkimaku mitään niin erikoisia ovat, ettei niitä kukaan muu koko maapallolla harrastaisi. Tai joku lasten lukumäärä. Taidat nyt hiemat romantisoida jotain ulkomaanelävää, jota et edes tunne.

Kyllä vaan. Tuollainen kaukoihastus ei ole teinien oikeus :)

Onhan se ihana ajatella, että tuollainen saavuttamaton ihanuus on jossain - ja kunhan tajuaa että se jää saavuttamattomaksi niin se myös säilyttää ihanuutensa. Mitä kaikkea olisikaan voinut olla, JOS...

Oman pään sisällä eletty suhde on täydellinen. Totta kai.

Vierailija
14/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Mutta ei ole vielä tähän päivään mennessä (olen 37v, kun joku sitä kysyi) täältä Suomen kamaralta sellaista löytynyt, joka tykkäisi samoista asioista. Varmasti niitä on, mutta ei ole mun lähipiirissä. Mä olen aina ollut se vähän kummajainen.

Mutta jos tuo mies olisi nainen, niin varmasti tuntuisi samalta, että miten onkaan niin samalainen kuin minä. Silloin voisin tehdä lähempää tuttavuutta, olisi kiva edes kirjoitella kunnolla. Nyt ei oikein pysty...

ap.

Vierailija
15/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä siinä on? Tosin nuo sun luettelemat samankaltaisuudet ovat tuossa hieman simppeleitä, eli onko yhteyden tunne hieman syvällisemmissä asioissa olemassa, sitä pitäisin itse oleellisempana.

Itse olen varma että joka maasta löytyisi muutama potentiaalinen kumppani itse kullekin, tai ystäviä ainakin. Joistain maista jopa enemmän kuin joistain toisista, riippuen minkälaisia tyyppejä maa tuottaa. Totta kai löytyy, miljardeja ihmisiä sentään!

Vierailija
16/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo lähettänyt sille kaikki rahani, otan lainaa, niin se tulee tapaamaan mua

Vierailija
17/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihana ajatella, että tuollainen saavuttamaton ihanuus on jossain - ja kunhan tajuaa että se jää saavuttamattomaksi niin se myös säilyttää ihanuutensa. Mitä kaikkea olisikaan voinut olla, JOS...

Näillä palstoilla - kuten koko Suomessa yleensä - lapsenmielisyys aikuiselta on tuomittavaa. Kulttuurinen erityispiirteemme on tämä aikuinen harmaus. Täydellisenä vastakohtana Suomelle pitäisin Afrikan elämäntapoja.

Vierailija
18/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo lähettänyt sille kaikki rahani, otan lainaa, niin se tulee tapaamaan mua

Kerro terveisiä! ;)

ap.

Vierailija
19/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä palstoilla - kuten koko Suomessa yleensä - lapsenmielisyys aikuiselta on tuomittavaa. Kulttuurinen erityispiirteemme on tämä aikuinen harmaus. Täydellisenä vastakohtana Suomelle pitäisin Afrikan elämäntapoja.

Lapsenmielisyys ja aikuisen ihmisen henkinen kehittymättömyys on kaksi eri asiaa. Leikkiä voi, voi olla leikkisä, mutta turhan paljon näkee täysin idioottimaisia tempauksia aikuisilta ihmisiltä, "juostaan unelman perässä" yhtään analysoimatta miksi ja onko se itselle järkevää. Noissa leikeissä rikkoontuu parisuhteet, tulee isättömiä, hämääntyneitä lapsia ja yksinhuoltajia.

Vierailija
20/48 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama fiilis kun mieheni tapasin! Ikäeroa n. 7 vuotta ja eri maasta, mutta silti ollaan samoista asioista kiinnostuneita ja samankaltaiset arvot.

Onneksi mies on kotoisin suht läheltä EU-maasta ja pystyi muuttamaan Suomeen. Kulttuurit tosi samanlaisia onneksi, ruisleipää, silliä ja salmiakkia miehenki kotimaassa syödään. :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi