Lidlin kanat ja lihat pilalla ennen eräpäivää... Jo monta kertaa
Tänään jo viides kerta, kanoilla eräpäivä tiistaina ja nyt jo pilalla, hirveä haju. Ei ole ensimmäinen kerta. Eli Lidlillä on liian pitkä eräpäivä?
Kenenkään muun tuotteissa ole koskaan käynyt niin. Kokemuksia?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai otat huomioon, että se pakkaukseen käytetty suojakaasu on se mikä haisee aivan järkyttävälle? :D
Osaako peruskoulu käynyt lukea? Mädäntynyt liha haisee erilaiselta kuin suojakaasu. Voi jeesus teitä yksi kertaisia
Osaatko itse kirjoittaa? Se taipuu "peruskoulun", ei "peruskoulu". Yksinkertainen on yhdyssana ja myös yleensä Jeesus kirjoitetaan isolla, koska se on erisnimi.
Heh heh perunkoulun käynyt työtön taas horisee. Jos sulla ei oo varaa käydä muualla kuin Lidlissä, niin se on sun ongelma. Mene vaikka töihin. Vai meneekö aika mamupatjana.
Lidlissä on usein lihat eräpäivänä pilalla, se on fakta
Vierailija kirjoitti:
Kanafeta-salaatissa sain salmonellan.
Tässä alapeukuttajille.
http://yle.fi/uutiset/lidl_vetaa_valmissalaatteja_myynnista_salmonellae…
Sun jääkaappi ei voi olla liian lämmin koska se on uusi? Nyt kyllä nauroin.
Kai sulla on siellä lämpömittari? Jos ei niin suosittelen hankkimaan ja mittaamaan lämpötilan. Mulla ei koskaan oo ollu Lidlin lihat pilalla, mutta jos ongelma on sun Lidlin kanssa toistuvaa kerro asiasta koska joku on pielessä, kylmäketju katkeaa toistuvasti tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai otat huomioon, että se pakkaukseen käytetty suojakaasu on se mikä haisee aivan järkyttävälle? :D
Osaako peruskoulu käynyt lukea? Mädäntynyt liha haisee erilaiselta kuin suojakaasu. Voi jeesus teitä yksi kertaisia
Osaatko itse kirjoittaa? Se taipuu "peruskoulun", ei "peruskoulu". Yksinkertainen on yhdyssana ja myös yleensä Jeesus kirjoitetaan isolla, koska se on erisnimi.
Heh heh perunkoulun käynyt työtön taas horisee. Jos sulla ei oo varaa käydä muualla kuin Lidlissä, niin se on sun ongelma. Mene vaikka töihin. Vai meneekö aika mamupatjana.
Jos Lidlissä on usein lihat piloilla, niin on aika kummaa ettei siitä jo ole iloittu Iltapäivälehtien uutisissa, nimittäin nehän tykkäävät parjata Lidliä lähes joka viikko ja joskus jopa useampaan kertaan.
Itse en myöskään ole saanut pilaantunutta lihaa Lidlistä, vaikka monia vuosia sieltä on niitä jo tullut ostettua. Enkä myöskään tiedä kenenkään muunkaan ostaneen sieltä erpäivänä pilaantunutta lihaa tai aiemmin/myöhemmin pilaantunutta, joten aika hataralla pohjalla on tuo sinun "faktasi", kun suurin osa ketjuun vastanneistakaan ei pysty tunnistamaan ongelmaa.
.....
P.s. Edellinen ihan aiheesta huomautti oikeinkirjoituksesta, joten turha siitä on vetää raivareita ja alkaa solvaamaan.
Lidlin kassat taas täällä vastaavat.... Siis ne joiden työ kestää max 2 kk ja sitten kenkää. Säälittävää
Ei ole ollut ko ongelmaa, vaikka käytän useimmiten vasta ihan viimeisenä pakkaukseen merkittynä päivänä tuotteet.
Jaa, en tiedä. Ostetaan viikon isoin osa Lidlistä, mutta lihaa ollaan miehen kanssa ehkä ostettu 3 kertaa viimesen parin vuoden sisään sieltä. Sieltä hankitaan paljon tuoreita kasviksia ja hedelmiä sekä rahkat, maidot ja pastat yms. Kerran oli sienet homeessa, muuten hyvä. Ei valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootpas outo. Mä käyn Lidlissä, koska sieltä saa perusjutut hyvään hintaan. Aina pitää täydentää K-kaupassa, mutta tulisi tosi kalliiksi tehdä kaikki ostokset siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vie terveystarkastajalle tutkittavaksi.
Itselle kävi joskus niin että paikallisen kaupan remontin aikana ostin kanaa, joka haisi hirveälle. Ei tainnut olla kylmätilat ihan kunnossa. Toisella kerralla vein pakkaukset terveystarkastajalle tutkittavaksi. Olin aika hämmästynyt kun raportin mukaan tuote asitinvaraisesti haisi pilaantuneelta ja bakteerimäärät olivat selvästi kohonneita, mutta se olisi vielä kelvannut ihmisravinnoksi. Ei olisi kyllä tullut pieneen mieleenkään tehdä sitä ruuaksi.
Hyvin paljon mahdollista, kun ne pilaajabakteerit eivät juuri kai terveysvaaraa aiheutakaan.
Vinkkinä: Kannattaa käydä katsomassa sen oman kaupan Oiva-raportti netistä, eli elintarvikevalvonnan tulokset.
Sivu löytyy googlella "oivahymy" ja sieltä haulla se oma kauppa.
Mielenkiintoista luettavaa joskus.
Lidlissä Arabiassa ainakin tuntuu olevan laatukriteerit korkeammalla kuin muissa lähialueen kaupoissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia Lidl tuotteille. Riisistä on löytynyt matoja. Maitotuottet ovat yleensä pilalla eräpäivänä jos ne on tehty Tanskassa. Kotimaiset tuotteet ovat olleet kunnollisia.
älä valehtele
Vierailija kirjoitti:
Heh heh. Uusi jääkaappi ja Lidliin matkaa 1 km. Ei todellakaan siitä kyse ja kannatan Lidliä ihan S ryhmän ja K ryhmän monopolin takia eli turha vetää mitään sellaista korttia. Ostan Lidlistä kaikki vihannekset, pähkinät jne, mutta lihan kanssa on ollut ongelmia, jo useamman kerran vaikka eräpäivä kaukana. Ei voi olla sattumaa.
Ja tiedoksi, että huonoksi mennyt liha haisee hirveältä, sitä ei suojakaasuun voi verrata
Et osaa käyttää jääkaappia?