Olen valkoinen heteromies ja mediaa seuratessani olen huomannut olevani maailman pahuuden tiivistymä
Koko ajan tekee mieli pyytää maailmalta kaikkea anteeksi. Feministit, media, vähemmistöt ja muut äänitorvet toitottavat miten paha olen. Voi miten paljon parempi maailma olisi ilman valkoisia heteromiehiä!
:(
Anteeksi kaikesta menneestä ja myös tulevasta :(//
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Valkoiset heteromiehet ovat maailman etuoikeutetuin porukka. Millä muulla ryhmällä on maailmassa enemmän oikeuksia kuin kyseisellä? Niin...
Niin ja ilmeisesti juuri näistä etuoikeuksista johtuen heitä saa myös vihata ja parjata kuin vierasta sikaa.
Jos SAK:n johdossa on vain miehiä, jotka ajavat pääosin miesvaltaisten alojen asioita, minkä minä sille voin?
Jos Sveitsissä naiset saivat äänioikeuden aivan liian myöhään, onko se minun syyni?
Ja sitten jos ryhdyn ajamaan yksityishenkilönä esimerkiksi prostituution kieltämistä, niin eiköhän tule naisasialiitolta lokaa niskaan, että "olen nyt yrittämässä pelastaa ihmisryhmää, joka ei halua tulla pelastetuksi..."
Millaisia laintuomia etuoikeuksia on Suomessa valkoisella miehellä verrattuna esim. tummaihoiseen mieheen tai naiseen? Jos Saudi-Arabiassa mies perii enemmän kuin nainen, olenko minä siihen syypää?
Ja taas kerran mua luullaan lassukkamieheksi. Jos sanoisin olevani Nina Mikkonen, uskoisitko sen?
T. Valkoinen heteronainen, joka vastoin kaikkia ennakko-odotuksia pitää valkoisista heteromiehistä eikä luokittele itseään feministiksi