Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen valkoinen heteromies ja mediaa seuratessani olen huomannut olevani maailman pahuuden tiivistymä

Vierailija
24.04.2016 |

Koko ajan tekee mieli pyytää maailmalta kaikkea anteeksi. Feministit, media, vähemmistöt ja muut äänitorvet toitottavat miten paha olen. Voi miten paljon parempi maailma olisi ilman valkoisia heteromiehiä!

:(

Anteeksi kaikesta menneestä ja myös tulevasta :(//

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta heti tuo ruikutus ja mene vaikka töihin. Sinulla on kaikki mahdolliset etuoikeudet verrattuna naisiin, tummempi-ihoisiin ja seksuaalivähemmistöihin. Säälipisteitä ei nyt heru.

Mitäköhän etuoikeuksia valkoisella heteromiehellä on verrattuna valkoiseen heteronaiseen? Äläkä sano, että miehen palkka on parempi, koska sehän on todellisuudessa se ainoa etu.

T. Valkoinen heteronainen

Miehen palkkakin on parempi ihan vain sen takia, että tekee pitempää päivää, ottaa  enemmän vastuuta, luo pidempään uraa ja ottaa riskejä. Naisilla muumilaulut ja sormivärit vie voiton, ja mies makselee viulut siinäkin tapauksessa.

Vierailija
22/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset heteromiehet ovat maailman etuoikeutetuin porukka. Millä muulla ryhmällä on maailmassa enemmän oikeuksia kuin kyseisellä? Niin...

Ai millä muulla ryhmällä? Valkoisella  feminismin pilaamalla suomalaisnaisella.

Aloittaja, voit korvata tilannetta leikkimällä kotiorjaa, lompakkoa ja siitoskonetta vaimollesi.

Vai joko teet niin? Leivot lasten kanssa kukkaessussa kun ämmä makaa sohvalla ja kipaiset kaupasta tamponeja ja suklaata heti kun ämmän rasvaiset sormet sohvalla napsahtaa?

Oot niin katkera,että kuvottaa.  Naisetko ne nyt sitten onkin se kaiken pahan alku ja juuri, eikä se valkoinen heteromies?Näkis vaan sen suomalaisen mieslompakon. Eipä se juurikaan enemmän tienaa kuin nainenkaan ja se kotiorjana olo. Naisille se on niin tuttua jo vuosisatojen ajan,ettei ne sitä jaksa edes ihmetellä. Miehille sensiaan on uutta, kun joutuu joskus siivoamaan omia jälkiään ja pahimmassa tapauksessa pesemään vauvan pyllyn. Voi voi näitä pieniä kotiorjia ja ihan joutuu vaimoaankin itse panemaan :( Pitäiskö siihen siitoshommaankin ottaa naapurin  Pena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uli-vitun-uli. Olen 46-vuotias valkoinen lihaasyövä heteromies ja totean että lopettakaa se saatanana itsesäälissä rypeminen. Elämämme on helevetin helppoa. Jos elämänne kusee se johtuu siitä että itse olette asianne kusseet. Se on siis oma vikanne, ei muiden. Nynnyt...

Palstamamma vakiofraaseineen sheimaamassa miehiä "miehenä". Omaperäistä vai jo tuhannenmiljoona kertaa nähtyä sontaa?

Vierailija
24/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina miehistä ja naisista keskusteltaessa oletusarvo on ikäänkuin kaikki seurustelistavat tai heillä on perhe. Eihän tuo pidä alkuunkaan paikkaansa ja mitä helvettiä se kenellekään kuuluu paljon imuroi jos asuu yksin.

Vierailija
25/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun ne muut vähemmistöt on niin luusereita

Tuota, ei taida valkoinen mies enemmistöä olla itsekään. Eiköhän kiinalaisia ja intialaisia ole huomattavasti enemmän..

Etuoikeus ja enemmistö ei ole sama asia.

Vierailija
26/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uli-vitun-uli. Olen 46-vuotias valkoinen lihaasyövä heteromies ja totean että lopettakaa se saatanana itsesäälissä rypeminen. Elämämme on helevetin helppoa. Jos elämänne kusee se johtuu siitä että itse olette asianne kusseet. Se on siis oma vikanne, ei muiden. Nynnyt...

Palstamamma vakiofraaseineen sheimaamassa miehiä "miehenä". Omaperäistä vai jo tuhannenmiljoona kertaa nähtyä sontaa?

Surkea pikkunilkki mussuttamassa koska ei voi käsittää että on mitätön kitisijä vaikka pitää itseään äijänä...

Vierailija
27/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko ajan tekee mieli pyytää maailmalta kaikkea anteeksi. Feministit, media, vähemmistöt ja muut äänitorvet toitottavat miten paha olen. Voi miten paljon parempi maailma olisi ilman valkoisia heteromiehiä!

:(

Anteeksi kaikesta menneestä ja myös tulevasta :(//

Olen etniseen ja seksuaaliseen vähemmistöön kuuluva vegaanimies ja minusta sinunkaltaistesi ei tulisi kirjoittaa täällä. Pahoitin mieleni.

Sinunlaiset pitäisi jauhaa lihamyllyn läpi ja syöttää sioille

Vierailija
28/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoihoinen länsimaalainen nainen paraskin puhuja, on tosiaan varaa paasata muille. Kukaan ei ole yhtä etuoikeutettu kuin valkoihoinen länsimaalainen NAINEN.

Vierailija
29/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta heti tuo ruikutus ja mene vaikka töihin. Sinulla on kaikki mahdolliset etuoikeudet verrattuna naisiin, tummempi-ihoisiin ja seksuaalivähemmistöihin. Säälipisteitä ei nyt heru.

Mitäköhän etuoikeuksia valkoisella heteromiehellä on verrattuna valkoiseen heteronaiseen? Äläkä sano, että miehen palkka on parempi, koska sehän on todellisuudessa se ainoa etu.

Sieltä nyt kirjottaa joku lassukka joka väittää olevansa nainen. Kuinka katkera sitä voi ola? Häpeä!

Vierailija
30/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen palkkakin on parempi ihan vain sen takia, että tekee pitempää päivää, ottaa  enemmän vastuuta, luo pidempään uraa ja ottaa riskejä. Naisilla muumilaulut ja sormivärit vie voiton, ja mies makselee viulut siinäkin tapauksessa.

Suurin osa suomalaisista tekee ehan yhtä pitkää päivää,eli sitä 8h/työpäivä. Pienten lasten vanhemmat(yleensä tietenkin äiti, mieshän ei lapsiin turhaan aikaa satsaa)  voi tehdä lyhennettyä  päivää. Mutta kyllä totuus on se,että kun vaimo on tk:ssa hoitamassa potilaita ja mies putkifirmassa korjaamassa ihmisten jäätyneitä putkia, miehelle maksetaam samasta 8h työpäivästä enemmän kuin vaimolle  sairaiden hoitamisesta. J a esimerkkejä on paljon.  Miehet luo pitempää uraa, koska jos perheeseen halutaan lapsia, nainen on se joka ne kantaa ja synnyttää ja joutuu olemaan töistä pois kun ei sitä lasta voi laitokselta suoraa hoitoon viedä. eikä mies suostu yleensä jäämään kotiin. Suurin osa tekee ihan tavallista duunia ja työaika on sama sekä miehillä,että naisilla. Yleensä jokaisen menestyvän miehen takana on nainen, ja menestyvän naisen takana sinkkuus.

Vierailija
31/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on vielä etuoikeutetumpia, maailman historiassa ei ole ikinä ollut yhtä etuoikeutettua ihmistä kuin nyky länsimaalainen valkoihoinen nainen, ei koskaan. Piloille hemmoteltu ja hyysätty, kaikesta kitisevä ja ruikuttava valkoihonen länsimaalainen valkoihoinen nainen, mä haluun, lisää, mulle, mulle, lisää, lisää, yhyy, antakaa minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä.

Voi sinua pientä raukkaa. Ei ihme ,että olet katkera. Harmi,ettet syntynyt valkoiseksi länsimaalaiseksi  naiseksi. Piloille hemmotelluksi ja hyyssätyksi ja voisit huutaa: MUlle heti kaikki tänne, mulle heti kaikki tänne. 

Vierailija
32/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on vielä etuoikeutetumpia, maailman historiassa ei ole ikinä ollut yhtä etuoikeutettua ihmistä kuin nyky länsimaalainen valkoihoinen nainen, ei koskaan. Piloille hemmoteltu ja hyysätty, kaikesta kitisevä ja ruikuttava valkoihonen länsimaalainen valkoihoinen nainen, mä haluun, lisää, mulle, mulle, lisää, lisää, yhyy, antakaa minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä.

Voi sinua pientä raukkaa. Ei ihme ,että olet katkera. Harmi,ettet syntynyt valkoiseksi länsimaalaiseksi  naiseksi. Piloille hemmotelluksi ja hyyssätyksi ja voisit huutaa: MUlle heti kaikki tänne, mulle heti kaikki tänne. 

Miltä tuntuu olla kiukutteleva aikuislapsi, joka luulee että koko maailma pyörii oman römpsän ympärillä.

Vierailija
33/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
34/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoiset heteromiehet ovat maailman etuoikeutetuin porukka. Millä muulla ryhmällä on maailmassa enemmän oikeuksia kuin kyseisellä? Niin...

No ainakin Suomessa.

Sanopa mikä oikeus naisilta puuttuu? Miehiltä puuttuu oikeus kieltäytyä asevelvollisuudesta ja törkeä pahoinpitely sallitaan ympärileikkauksen muodossa. WHO hyväksyy sen. Miehellä ei ole mitään sanottavaa syntymättömän lapsensa kohtaloon ja mies ei voi tehtailla äidittömiä lapsia.

Suomessa naiset pääsevät joihinkin kouluihin huonommilla pisteillä kuin miehet (poliisi yms.) mutta miehet eivät pääse minnekään huonommilla pisteillä kuin naiset.

90-luvulta asti medioissa on yritetty näyttää mies heikkona ja tyhmänä perheenpäänä ja nainen viisaana ja hyveellisenä. Tuossakin pyörii joku Roope Salminen Show:n mainos, jossa naisvieras nauraa ohjelman vetäjälle ivallisesti päin naamaa.

Vierailija
35/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu olla kiukutteleva aikuislapsi, joka luulee että koko maailma pyörii oman römpsän ympärillä.

No itsehän sinä sanoit,että kaikista etuoikeutetuin on valkoinan nainen. Minä vaan vilpittömästi surin,ettei sinulle ole käynyt niin hyvä tuuri,että  olisit sellaiseksi syntynyt. Mutta mitä kysymykseesi tulee, niin kiitos kysymästä, tuntuu todella hyvältä ja mitä sinä sillä tarkoitat, ettei maailma pyöri MINUN römpsän ympärillä? Tottakai se pyörii, ei muu ole mahdollista. Olenhan länsimainen valkoinen nainen.

Vierailija
36/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkovuotoinen länsimaalainen nainen :D

Vierailija
37/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mikä white guilt homppeli. Varmaan vielä aisankannattajakin.

Vierailija
38/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainakin Suomessa.

Sanopa mikä oikeus naisilta puuttuu? Miehiltä puuttuu oikeus kieltäytyä asevelvollisuudesta ja törkeä pahoinpitely sallitaan ympärileikkauksen muodossa. WHO hyväksyy sen. Miehellä ei ole mitään sanottavaa syntymättömän lapsensa kohtaloon ja mies ei voi tehtailla äidittömiä lapsia.

Suomessa naiset pääsevät joihinkin kouluihin huonommilla pisteillä kuin miehet (poliisi yms.) mutta miehet eivät pääse minnekään huonommilla pisteillä kuin naiset.

90-luvulta asti medioissa on yritetty näyttää mies heikkona ja tyhmänä perheenpäänä ja nainen viisaana ja hyveellisenä. Tuossakin pyörii joku Roope Salminen Show:n mainos, jossa naisvieras nauraa ohjelman vetäjälle ivallisesti päin naamaa.

No jo on raskasta jonkun elämä. Kannattaa lähteä pois AV:ltä ja mennä ulos. kuunnella mustarastaan laulua ja nauttia elämästä .Ja jättä se tv:n katselu vähemmälle ,ettei joudu näkemään kun joku nainen nauraa Roope Salmiselle. Sen suurempaa häpeää ei mieskunta voisi joutua kokemaan.

Vierailija
39/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ja naisten viharakkaussuhde :) Huvittava ketju.

Vierailija
40/42 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin suurta paskaa kun vaain voi olla. Ja tulee ehkä muistaa, että valkoinen heteromies on rakentanut länsimaisen yhteiskunnan tällaiseksi sivistysvaltioksi, että kaiken maailman vähemmistöillä on hyvä olla. Itse asiassa, valkoinen heteromies on ulkoistanut itsensä koko yhteiskunnasta, liberalismi tuli ja voitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme