Huomenna tyttökavereiden kanssa syömään, laitanko punaista huulipunaa?
Tekisi mieli. Viimeksi minulla oli punaista huulipunaa kun olin mieheni kanssa romanttisilla treffeillä ravintolassa ja oloni oli erittäin kaunis ja itsevarma... Toinen vaihtoehto on laittaa jotain neutraalimpaa huulipunaa
Kommentit (7)
Kysytkö tosissaan? Laita mitä haluat.
Ei syömään mennessä kannata laittaa mitään kovin kirkkaanpunaista huulipunaa. Syödessä puna kuluu ja jää vain reunoille rumat rannut. Harva osaa syödä niin, ettei ruoka tai ruokailuvälineet koskisi suuhun missään vaiheessa.
Näin miehenä on pakko ihmetellä että ettekö te osaa itse päättää mitään kun av:lla pitää kysyä tämmöisetkin asiat?
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä on pakko ihmetellä että ettekö te osaa itse päättää mitään kun av:lla pitää kysyä tämmöisetkin asiat?
no tää on normaalia juttelua tyttöjen kesken, tottakai se lopullinen päätös tehdään itse :D
Vierailija kirjoitti:
Ei syömään mennessä kannata laittaa mitään kovin kirkkaanpunaista huulipunaa. Syödessä puna kuluu ja jää vain reunoille rumat rannut. Harva osaa syödä niin, ettei ruoka tai ruokailuvälineet koskisi suuhun missään vaiheessa.
Olin tosiaan mieheni kanssa syömässä ja huulipuna pysyi erittäin hyvin, kerran kävin punaa korjailemassa vessassa ja silloinkin se oli vain ihan aavistuksen hälvennyt keskeltä... Joten tuo ei ole ongelma :)
ap
Laitat! Mä laitan punaista huulipunaa aina, kun lähden "viihteelle". Muuten ei tule juhlia :)