Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat itseään vanhemman miehen?

Vierailija
24.04.2016 |

Miksei samanikäinen tai nuorempi kelpaa?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan henkilökohtaista kuka haluaa ja mitä. Itse en tapailisi kovin paljon nuorempaa, koska en usko että olisi mitään yheistä. Saman ikäistä voisin tapailla, mutta mieluummin hieman vanhempi. Syytä en tähän osaa sanoa, mutta pidän hieman vanhemmista miehistä. Kaippa ajattelen, että he ovat viisastuneet vähän enemmän tms.

Vierailija
22/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kaikki naiset haluaa vanhemman miehen? En kuulu siihen joukkoon, vaan tapailen nytkin itseäni nuorempaa. Olen ikäistäni nuoremman näköinen ja muutenkin virkeä nainen, joten ei haittaa miehen nuorempi ikä. 40v miehet ovat aika usein ukkoontuneen näköisiä ainakin jos elintavat ovat kehnot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi mies on viisas ja itsevarma. ollut aikaa kehittää "kielitaitoa" ynnä muita playboyn otteita. Mitään finninaamaisia vinkuheiniä. Mies paranee vanhetessaan, siksi itelle kelpaa vain hehkeät 18-24v tyttäret.

Vierailija
24/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenikäiset naiset haluavat 35-50 -vuotiaan miehen mutta eivät vaan tunnusta sitä.

Vierailija
25/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut mutta kun kukaan muu ei halunnut mua.

Vierailija
26/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut, mutta ikäväkseni satuin rakastumaan sellaiseen. Voi voi.

Vierailija
27/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kaikki naiset haluaa vanhemman miehen? En kuulu siihen joukkoon, vaan tapailen nytkin itseäni nuorempaa. Olen ikäistäni nuoremman näköinen ja muutenkin virkeä nainen, joten ei haittaa miehen nuorempi ikä. 40v miehet ovat aika usein ukkoontuneen näköisiä ainakin jos elintavat ovat kehnot.

Ei kaikki haluakaan. Mutta kuitenkin tilastojen mukaan parisuhteessa yleensä mies on vanhempi. Joten se kyllä tarkoittaa että enemmistö naisista haluaa vanhemman.

Vierailija
28/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa haluaa ikäisensä, maksimissaan viis vuotta vanhemman miehen. Itse tunnen peräti yhden, jolla on kymmenen vuotta vanhempi mies. Lopuilla on suurinpiirtein ikäisensä.

Vierailija
29/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina pitänyt oman ikäisistä miehistä mielellään korkeintaan parin vuoden erolla suuntaan tai toiseen, mutta nyt kolmelymppisenä nuoremmatkin ovat alkaneet kiinnostaa. Vanhemmat eivät edelleenkään.

Vierailija
30/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki haluakaan. Mutta kuitenkin tilastojen mukaan parisuhteessa yleensä mies on vanhempi. Joten se kyllä tarkoittaa että enemmistö naisista haluaa vanhemman.

Tilastojen mukaan vain alle kolmekymppiset naiset haluavat vanhemman miehen eli sellaisen joka vastaa yli 30-vuotiaan kypsyystasoa jo nuorempana. Siitä pisteestä lähtien vuosi vuodelta enemmän itseä nuorempikin kiinnostaa, eli naisten kiinnostus kohdistuu pääasiassa 30-50v miehiin iästä riippumatta.

Vierailija
31/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli joku outo logiikkapieru tuossa.

Vierailija
32/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi vanhaksi kun elää niin kyllä kelpaa.

N39

Juu, pikkuhiljaa alkaa kelvata melkein mikä vaan.

N47

Olisitte silloin parikymppisinä ottaneet itsellenne itsenne ikäiset miehet niin ei tarvitsisi nyt itkeä.

Niin otinkin, mutta kun mieheni otti itselleen vähän yli nelikymppisenä yli 10 vuotta nuoremman.

Sama tilanne täällä, paitsi että tapahtui vähän alle nelikymppisenä, ja sitä nuorempaa ei ole vielä löytynyt mutta kovasti etsii kuitenkin.

Vierailija
33/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Kyllähän vanhempi herrasmies on naisen kuin naisen mieleen. Yli nelikymppisellä miehellä on vakituinen työ, oma asunto, älykkyyttä ja viisautta, rauhallisuutta, kykyä ottaa ohjat jne. Itse asiassa en näe yhtään syytä miksi kukaan alle 3-kymppinen nainen tyytyisi johonkin oman ikäiseen finninaamaan.

-mryouth45

Vierailija
34/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kysymys. Kyllähän vanhempi herrasmies on naisen kuin naisen mieleen. Yli nelikymppisellä miehellä on vakituinen työ, oma asunto, älykkyyttä ja viisautta, rauhallisuutta, kykyä ottaa ohjat jne. Itse asiassa en näe yhtään syytä miksi kukaan alle 3-kymppinen nainen tyytyisi johonkin oman ikäiseen finninaamaan.

-mryouth45

Mrgeriatric. Tässä sulle muutama peruste miksi parikymppinen kolli menee sun edelle:

Parikymppinen on seksikäs, nuori, sillä on hiukset päässä, kaljamahaa ei ole kertynyt, ei ole rumentavia ryppyjä, on yleensä samassa elämäntilanteessa kuin nuori nainen ja iho ei irtoa ruumiista samalla lailla kuin teillä ikälopuilla.

Teillä vanhoilla miehillä ei ole muuta annettavaa kuin raha, mutta sitä täytyykin olla sitten miljoonia, että meille nuorille kelpaisi. Vaikka kuinka väitätkin olevasi nuorekas, niin se ei tee susta nuorta, vaan säälittävän meidän nuorten naisten silmissä.

Vierailija
35/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tätä...

Vierailija
36/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä, että miehet paranee vanhetessaan kuin viini. Siinä 60-90 vuotiaina puhkeavat vasta kunnolla kukkaan. Toisin kuin naiset jotka pilaantuvat jo 16-vuotiaina. Vai miten se menikään?

Vierailija
37/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluu vanhempaa miestä, päinvastoin. :D Harmi vaan, että nuoret miehet eivät ota meitä vanhempia naisia vakavasti. Sen takia tyydyttävä omanikäiseen tai jopa vanhempaan mieheen. :/

T. 32v. nainen joka unelmoi 24-30v. seksyistä elämäniloisista miekkosista

Ota minut! 😉

M26

Vierailija
38/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän rahaa, karismaa, elämänkokemusta, aikaa 

noin alkuun. Ovat tehneet jo virheensä ja viisaampia, joten vakaampia kumppaneita.

Nuori nainen saa olla suhteessa aina se "nuori" prinsessa. Monet naiset kokevat tämän helpotuksena. Rupsahtaessakin olet kuitenkin se nuorikko. 

Vierailija
39/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarpeeksi vanhaksi kun elää niin kyllä kelpaa.

N39

Aivan totta. Kun olin 25 v, tapailin vanhempaa miestä ja kyllä, kuten palstan nuoret morsmaikut, kuvittelin sen olevan palavaa oikeaa rakkautta, jota vaan ei muut ymmärrä. Ikää kun tuli lisää, niin hoksasin, että rahalla (tai siis sen suomilla mahdollisuuksilla) ja maineella oli todellakin suurin merkitys. Vaikka tuolloin nuorena nuo olivat viimeisiä minulle tärkeitä asioita olevinaan. Ehkä hain myös jotain turvallisuutta, mitä tuo kaikki toi. Nyt 10 vuotta myöhemmin, tapailen 10 vuotta nuorempaa itse. Ja ollaan melko tasavertainen pari noiden asioiden suhteen, kiitos mm sukupuolten palkkaerojen jne..

Vierailija
40/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen perheen perustamista halutaan vähän vanhempi koska raha, turva, kokemus ym . Vanhempana jos erotaan, saatetaan halutakin itseä nuorempi mies. Jotkut hyvin säilyneet jopa saavat. Näin se monesti menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi