Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset haluavat itseään vanhemman miehen?

Vierailija
24.04.2016 |

Miksei samanikäinen tai nuorempi kelpaa?

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeeksi vanhaksi kun elää niin kyllä kelpaa.

N39

Vierailija
2/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki  naiset halua itseään vanhempaa miestä. Jotkut haluavat samanikäisen ja jotkut jopa nuoremman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N39

Juu, pikkuhiljaa alkaa kelvata melkein mikä vaan.

N47

Vierailija
4/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kaikki  naiset halua itseään vanhempaa miestä. Jotkut haluavat samanikäisen ja jotkut jopa nuoremman.

Kuitenkin suurin osa haluaa. Ja naisten mielestä se on ihan luonnollista. Mutta jos mies haluaa itseään vanhemman naisen niin se on sitten luonnotonta ja mies tekee sitä vaan helpon seksin takia.

Vierailija
5/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nuoremmalla miehellä on yleensä a.) enemmän vientiä, jolloin nainen kokee asemansa uhatuksi ja b.) vähemmän rahaa.

Vierailija
6/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä halua.

Vierailija
7/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

N47

Olisitte silloin parikymppisinä ottaneet itsellenne itsenne ikäiset miehet niin ei tarvitsisi nyt itkeä.

Vierailija
8/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ihan rehellinen niin kaikista eniten minua viehättää itseäni noin viisi vuotta nuoremmat miehet. Joka tuutista toitotetaan että miehet kuitenkin aikanaan vaihtavat nuorempaan, niin turvallisuussyistä katselen muutamaa vuotta vanhempia.

Vierailija
9/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitä tarkoitat vanhemmalla miehellä. Usealla naisella on kyllä hieman (= maksimissaan muutaman vuoden) vanhempi mies, mutta reilusti itseään vanhempi mies (= 10 vuotta tai yli) on huomattavasti harvemmalla naisella. Sitäpaitsi kyllä monelle naiselle kelpaa samanikäinen tai nuorempikin mies.

Ai että mistä se voisi johtua, että naisilla yleensä on itseään hieman vanhempi mies? En tiedä tarkkaa syytä, mutta ehkä se johtuu kenties siitä, että miehet kokevat asiat elämässään muutaman vuoden naisia myöhemmin, niin ehkä elämäntilanteet kohtaavat silloin parhaiten?

Vierailija
10/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kypsyvät henkisesti noin kolme vuotta naista hitaammin. Muutama vuotta vanhempi mies on siis nuoremman naisen kanssa samalla henkisellä tasolla.

Vierailija
11/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset uskovat että ovat miehiä henkisesti kehittyneempiä ja siksi vanhempi mies sopii heille.

Vierailija
12/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä ole ikinä huolinut vanhempaa miestä. (Jos nyt vuosista puhutaan). Yleistäminen on ikävää

Vierailija
13/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Jasmin Mäntylältä. Se käy parhaillaan läpi maailman senioriväestöä, eli pappasektoria.

Vierailija
14/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua vanhempaa. Mutta jostain syystä se tuntuu olevan joillekin naisille periaatekysymys. Varsinkin maaseudulla.

Vierailija
15/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v naisen mielestä 18-22v nuorimies on älylliseltätasoltaan & käytökseltään vielä 13-15v nulikka usein . Näin monissa kyselyissä ja gallubit todistavat .

20-25v naiset siis mieluumin ottavat itseään 5-10v vanhemman miehen nuorena .

Kun ikää karttuu enemmän +30 tilanne tasoittuu ja myös samanikäiset kelpaavat .

On kaiketi osana evoluutiota.

Tytöt kasvavat naisiksi nopeammin kuin pojat miehiksi .

Tämä tuntuisi jotenkin ymmärrettävältä ja oikealta mutta kuten aina kyllä poikkeuksiakin löytyy ja yksilöitä.

Vierailija
16/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluu vanhempaa miestä, päinvastoin. :D Harmi vaan, että nuoret miehet eivät ota meitä vanhempia naisia vakavasti. Sen takia tyydyttävä omanikäiseen tai jopa vanhempaan mieheen. :/

T. 32v. nainen joka unelmoi 24-30v. seksyistä elämäniloisista miekkosista

Vierailija
17/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kera_ems kirjoitti:

Koska nuoremmalla miehellä on yleensä a.) enemmän vientiä, jolloin nainen kokee asemansa uhatuksi ja b.) vähemmän rahaa.

Mulla ei ole ollut koskaan yhtään vientiä nuorempien, omanikäisten eikä myöskään vanhempien naisten suhteen. T: Nuori mies.

Vierailija
18/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

N47

Olisitte silloin parikymppisinä ottaneet itsellenne itsenne ikäiset miehet niin ei tarvitsisi nyt itkeä.

Niin otinkin, mutta kun mieheni otti itselleen vähän yli nelikymppisenä yli 10 vuotta nuoremman.

Vierailija
19/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuaikoina en kulkenut kyltti kädessä, jossa luki "etsitään vain 20- tai 21-vuotiaita miehiä". Joten kävin treffeillä 23-vuotiaan, 26-vuotiaan ja minua nuoremman kanssa. Sitten tapasin 32-vuotiaan mieheni.

Vanhemmat on usein kypsempiä. Omani olisi valmis jo perustamaan perheen jos niin haluaisin toisin kun minun ikäinen tai nuorempi. Toki kypsyys muissakin jutuissa näkyy.

Vierailija
20/60 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuaikoina en kulkenut kyltti kädessä, jossa luki "etsitään vain 20- tai 21-vuotiaita miehiä". Joten kävin treffeillä 23-vuotiaan, 26-vuotiaan ja minua nuoremman kanssa. Sitten tapasin 32-vuotiaan mieheni.

Vanhemmat on usein kypsempiä. Omani olisi valmis jo perustamaan perheen jos niin haluaisin toisin kun minun ikäinen tai nuorempi. Toki kypsyys muissakin jutuissa näkyy.

Tämä, jos ottaa saman ikäisen miehen ja odottelee, milloin mies haluaisi jälkikasvua, niin se tapahtuu yleensä siinä vähän ennen 40 vuotispäivää.

Naisella on heldelmällisyys jo laskenut ja saattaa jäädä jälkeläiset saamattakin. Ukko kuitenkin ottaa tässä vaiheessa alle 30 vuotiaan ja perustaa perheen tämän kanssa.

Helpompaa siis ottaa kymmen vuotta vanhempi mies jo kun on itse nuori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan