Joko olet lukenut päivittäisen S Penttilän pakarauutisen?
Ja jos olet, niin mitä tykkäsit? Huomenna sitten taas uusi juttu hänen pakaroista, en malta odottaa.
Kommentit (38)
Tuolla naisella ei ole minkäänlaista makua eikä tyylitajua. Ei pukeutumisen eikä somekäytöksen suhtee.
Vierailija kirjoitti:
Empiirisen tutkimukseni mukaan pakarat suurentuivat toukokuun loppu - kesäkuun alku 2015 välisenä aikana.
https://instagram.com/p/28ixe_Ccl1/
https://instagram.com/p/4hCdmJCcgK/
Kardashianeilla ei muuten ole implantteja vaan oman rasvan siirto.
Mikä pointti tossa jälkimmäisessä kuvassa on? Siis kun se toistuu kolmeen kertaan?
Kuinka helvetin säälittävää on reilusti yli neljäkymppinen nainen jonka elämä pyörii oman perseen ympärillä.
No älä nyt, pitäähän jokaisella olla joku harrastus.
🇺🇦🇮🇱
Olenko erilainen nuori kun mun elämä ei tunnu kieppuvan Penttilän perseen ympärillä? Ei ees vaikka oon mies.
Ja vanhat kyrvänveivaajat kehuskelevat tätä Instassa.
Vieläkö saatais varaosana aivotkin näille tyrkyille, tulisi tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Olenko erilainen nuori kun mun elämä ei tunnu kieppuvan Penttilän perseen ympärillä? Ei ees vaikka oon mies.
Tuskinpa. Itse olen 50+ mies ja Susanna Penttilän pakarat tai ylipäätään koko naikkonen ei voisi kiinnostaa vähempää. Aika surullista, jos jotkut naiset ottavat hänestä mallia.
Muuten, tein vähän aikaa sitten parodia-aloituksen Penttilän vuodesta, jossa listasin kaikki vuoden juhlapäivät ja jokaisen yhteyteen lisäsin lauseen: Susanna Penttilä vietttää x-päivää rinnat ja pepun paljastavassa asussa. No, eipä kauaa mennyt, kun aloitus hävisi palstalta.
Vierailija kirjoitti:
todennäköisesti homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa. Itse olen 50+ mies ja Susanna Penttilän pakarat tai ylipäätään koko naikkonen ei voisi kiinnostaa vähempää. Aika surullista, jos jotkut naiset ottavat hänestä mallia.
Muuten, tein vähän aikaa sitten parodia-aloituksen Penttilän vuodesta, jossa listasin kaikki vuoden juhlapäivät ja jokaisen yhteyteen lisäsin lauseen: Susanna Penttilä vietttää x-päivää rinnat ja pepun paljastavassa asussa. No, eipä kauaa mennyt, kun aloitus hävisi palstalta.
Ei voisi kiinnostaa vähempää, mutta kumminkin availet penttiläpakara-ketjuja, kommentoit niihin ja teet parodioita?
Treenaisi välillä noita kanankoipiaan. Seuraavaksi Suski esittelee kesän bikinimuotia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi kiinnostaa vähempää, mutta kumminkin availet penttiläpakara-ketjuja, kommentoit niihin ja teet parodioita?
Minusta näille vajakeille pitääkin nauraa, onhan nuo nyt niin säälittäviä pellejä että ei mitään järkeä.
Silarit A. Kukkohovillakin, ollut pari vuotta.
Nuo fanipojat ja tytöt instassa on nolouden huippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se lukemisen ymmärtäminen taas. Onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Nuo fanipojat ja tytöt instassa on nolouden huippu.
Todella säälittäviä reppanoita. :(
Jeeeeeeeeeeeeeeee ! Päivän Penttilän pakarauutinen on tullut.
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Nayttavista-peppukuvistaan-tunnettu-…
Miksei sillä oo selviytyjissä persettä ollenkaan?????
No ilmankos se Kim Kardashianin pehva näyttää niin muhkuraiselta! Ilmeisesti se käy koko ajan ottamassa niitä rasvapiikkejä lisää ja lisää, koska sen hanuri vaan paisuu ja paisuu.
🇺🇦🇮🇱