Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet lukenut päivittäisen S Penttilän pakarauutisen?

Vierailija
24.04.2016 |

Ja jos olet, niin mitä tykkäsit? Huomenna sitten taas uusi juttu hänen pakaroista, en malta odottaa.

Kommentit (38)

21/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmankos se Kim Kardashianin pehva näyttää niin muhkuraiselta! Ilmeisesti se käy koko ajan ottamassa niitä rasvapiikkejä lisää ja lisää, koska sen hanuri vaan paisuu ja paisuu. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
22/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla naisella ei ole minkäänlaista makua eikä tyylitajua. Ei pukeutumisen eikä somekäytöksen suhtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empiirisen tutkimukseni mukaan pakarat suurentuivat toukokuun loppu - kesäkuun alku 2015 välisenä aikana.

https://instagram.com/p/28ixe_Ccl1/

https://instagram.com/p/4hCdmJCcgK/

Kardashianeilla ei muuten ole implantteja vaan oman rasvan siirto.

Mikä pointti tossa jälkimmäisessä kuvassa on? Siis kun se toistuu kolmeen kertaan?

Vierailija
24/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helvetin säälittävää on reilusti yli neljäkymppinen nainen jonka elämä pyörii oman perseen ympärillä.

25/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt, pitäähän jokaisella olla joku harrastus.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
26/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko erilainen nuori kun mun elämä ei tunnu kieppuvan Penttilän perseen ympärillä? Ei ees vaikka oon mies.

Vierailija
27/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vanhat kyrvänveivaajat kehuskelevat tätä Instassa.

Vieläkö saatais varaosana aivotkin näille tyrkyille, tulisi tarpeeseen.

Vierailija
28/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko erilainen nuori kun mun elämä ei tunnu kieppuvan Penttilän perseen ympärillä? Ei ees vaikka oon mies.

Tuskinpa. Itse olen 50+ mies ja Susanna Penttilän pakarat tai ylipäätään koko naikkonen ei voisi kiinnostaa vähempää. Aika surullista, jos jotkut naiset ottavat hänestä mallia.

Muuten, tein vähän aikaa sitten parodia-aloituksen Penttilän vuodesta, jossa listasin kaikki vuoden juhlapäivät ja jokaisen yhteyteen lisäsin lauseen: Susanna Penttilä vietttää x-päivää rinnat ja pepun paljastavassa asussa. No, eipä kauaa mennyt, kun aloitus hävisi palstalta.

Vierailija
29/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

todennäköisesti homo.

Vierailija
30/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa. Itse olen 50+ mies ja Susanna Penttilän pakarat tai ylipäätään koko naikkonen ei voisi kiinnostaa vähempää. Aika surullista, jos jotkut naiset ottavat hänestä mallia.

Muuten, tein vähän aikaa sitten parodia-aloituksen Penttilän vuodesta, jossa listasin kaikki vuoden juhlapäivät ja jokaisen yhteyteen lisäsin lauseen: Susanna Penttilä vietttää x-päivää rinnat ja pepun paljastavassa asussa. No, eipä kauaa mennyt, kun aloitus hävisi palstalta.

Ei voisi kiinnostaa vähempää, mutta kumminkin availet penttiläpakara-ketjuja, kommentoit niihin ja teet parodioita?

Vierailija
31/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenaisi välillä noita kanankoipiaan. Seuraavaksi Suski esittelee kesän bikinimuotia.

Vierailija
32/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voisi kiinnostaa vähempää, mutta kumminkin availet penttiläpakara-ketjuja, kommentoit niihin ja teet parodioita?

Minusta näille vajakeille pitääkin nauraa, onhan nuo nyt niin säälittäviä pellejä että ei mitään järkeä.

Vierailija
33/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silarit A. Kukkohovillakin, ollut pari vuotta.

Vierailija
34/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo fanipojat ja tytöt instassa on nolouden huippu.

Vierailija
35/38 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se lukemisen ymmärtäminen taas. Onneksi olkoon.

Vierailija
36/38 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo fanipojat ja tytöt instassa on nolouden huippu.

Todella säälittäviä reppanoita. :(

Vierailija
37/38 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeeeeeeeeeeeeeeee ! Päivän Penttilän pakarauutinen on tullut. 

http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Nayttavista-peppukuvistaan-tunnettu-…

Vierailija
38/38 |
17.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sillä oo selviytyjissä persettä ollenkaan?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme