Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pussasiko Antti Tuisku Jenniä suulle eilen keikalla?

Vierailija
24.04.2016 |

Jenni Vartiainen lauloi eilen Tuiskun kanssa jäähallikeikalla dueton, Iltalehdessä oli kuva. Kuvassa ovat miltei suut yhdessä? Suuteliko Antti Jenniä suulle, vai hämääkö tuo kuvakulma ja oikeasti oli vain poskipusu? Paikalla olijoita? Näillä vaikuttaa olevan läheiset välit ja seksisuhteestakin joskus huhuttu, tosin itse luulen Antin olevan homo. Tiedä häntä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antilla oli silloin idols- aikoihin tyttöystävä Rovaniemellä. Toki monet homot itseään etsiessään saattavat seurustella naistenkin kanssa, mutta voihan se olla, että Antti onkin bi. Jenni on kaunis ja musikaalinen .. Eikö sitä monesti sanota, että ihastutaan ihmiseen eikä hänen sukupuoleensa. Jospa ovat tykästyneet toisiinsa kunnolla .

Just tämä argumentti "rakastuu Ihmiseen eikä sukupuoleen", on biseksuaalien ideologia. Olen nähnyt Antin ja Jennin useita kertoja kaupungilla, syömässä, lenkillä ja ostoksilla. Aivan kuin olisivat pariskunta, vapautuneita toistensa seurassa.

Vierailija
22/29 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin instassa on ollut useasti kivoja yhteiskuvia Antin kanssa, oli eilenkin. Niillä selvästi on hauskaa yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antilla oli silloin idols- aikoihin tyttöystävä Rovaniemellä. Toki monet homot itseään etsiessään saattavat seurustella naistenkin kanssa, mutta voihan se olla, että Antti onkin bi. Jenni on kaunis ja musikaalinen .. Eikö sitä monesti sanota, että ihastutaan ihmiseen eikä hänen sukupuoleensa. Jospa ovat tykästyneet toisiinsa kunnolla .

Just tämä argumentti "rakastuu Ihmiseen eikä sukupuoleen", on biseksuaalien ideologia. Olen nähnyt Antin ja Jennin useita kertoja kaupungilla, syömässä, lenkillä ja ostoksilla. Aivan kuin olisivat pariskunta, vapautuneita toistensa seurassa.

Kun olet nähnyt heitä yhdessä kaupungilla, ovatko käyttäytyneet asiallisesti? Yksi tuttu väitti, että oli nähnyt heidät kerran Stockmannilla, ja Antti oli taputellut Jennin pyllyä muka salaa.

Vierailija
24/29 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun olet nähnyt heitä yhdessä kaupungilla, ovatko käyttäytyneet asiallisesti? Yksi tuttu väitti, että oli nähnyt heidät kerran Stockmannilla, ja Antti oli taputellut Jennin pyllyä muka salaa.

Ihan asiallisesti ovat mun nähdäkseni käyttäytyneet. En tosin stalkkaa toisia niin että joka liikettä tuijottelisin. Ja voihan sitä hyvät ystävätkin puristella toisiaan perseestä ja suudella kielareita...vai?

Vierailija
25/29 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi, ties kenen mulkkua liponut ennen suutelemista

Vierailija
26/29 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyi, ties kenen mulkkua liponut ennen suutelemista

Kumpi, Antti vai Jenni?

Vierailija
27/29 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänä iltana Jenni on taas duetoimassa Antin kanssa. Jos joku mamma on paikalla niin voi sitten raportoida, että oliko tällä kertaa pusuja.

Vierailija
28/29 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tänä iltana Jenni on taas duetoimassa Antin kanssa. Jos joku mamma on paikalla niin voi sitten raportoida, että oliko tällä kertaa pusuja.

Tuskinpa tekevät samaa mokaa uudelleen. Sen verran ammattitaitoisia ovat julkisuuden käsittelyssä. 

Vierailija
29/29 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti näillä on seksisuhde. Kyllä, Antti pussasi Jenniä suulle. Eikä tällaista kemiaa voisi olla elleivät nussisi keskenään. 

http://static.iltalehti.fi/viihde/tuiskujenni_juttu_JM2304_vi.jpg

Ha ha! Huomioikaa kuvassa olevan miehen naaman ilme verrattuna millaiset ilmeet jennillä ja antilla on....jäänyt kuin nalli kalliolle...:D

Tuo kuvassa oleva toinen mies on Leri Leskinen, se tyyppi johti Vain elämää- ohjelmassa sitä bändiä ja käsittääkseni sovitti niitä biisejä siinä ohjelmassa. On kyllä jännä ilme hänellä. . Vähän semmonen kateellinen tai yllättynyt.

Leri Leskisen ilme on lähinnä jotensakin vittuuntunut, en tiedä miksi?

Minä tiedän, olin paikalla. Biisi oli vielä kesken kun Antti ja Jenni alkoivat halailla ja nuoleskellä sekä lääppiä toisiaan. Sitten lauloivat biisin loppuun. Leriä vituttaa koska ei tiennyt milloin saa taas jatkaa säestystä.

Täh?! Siis oliko siis oikeasti keikalla ihan kunnon imuuttelua? Olisin vielä ymmärtänyt, jos olisivat nopeasti suukottaneet suulle, mutta siis ihan oikeaa suutelua oli kaikkien ihmisten edessä? Tämä on todella hämmentävää. Tuisku asuu puolisonsa kanssa, miksi menee suutelemaan Jenniä.. Tarve esittää heteroa, kai.