Apua, parvekkeellani on lintu
Kommentit (17)
Avaa partsin ovi, niin eiköhän se sieltä lähde.
Voi ei nyt niitä on kaks! ne on sellasia mustavalkosia mitkä pitää ihme "rääkytys"ääntä ja ovat kooltansa vähän isompia kuin normilinnut.. eivät ole ainakaan talitinttejä. Ap
Kuulostaa hassulta, kun et tuossa viestissäsi ollenkaan mainitse, että sulla on parvekelasit. Muutenhan lintu ei kauaa parvekkellasi viihtyisi, ellei sattuisi olemaan kuollut :D
No ne lähti pois kun avasin oven. Ei enää mitään
Vierailija kirjoitti:
Mikä lintu?
Strutsi.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei nyt niitä on kaks! ne on sellasia mustavalkosia mitkä pitää ihme "rääkytys"ääntä ja ovat kooltansa vähän isompia kuin normilinnut.. eivät ole ainakaan talitinttejä. Ap
Normilintu?
Taisi olla harakoita.
Itse olisin mennyt vaikka juttelemaan linnuille mukavia. Eivät ne sinua syö, tai no mistäs sitä tietää mitä oikeen suunnitelivat.. :D
Tosi pelotava tilanne. Itse olen yleensä vain juossut ympyrää kädet tullimyllyn siipinä heiluen ja soittanut kaikkiin mahdollisiin hätänumeroihin. Sekään ei ole auttanut, joskus niitä lintuja vaan tulee... tai tollasia millä on siivet ja nokka... onhan se hirveetä...
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Tosi pelotava tilanne. Itse olen yleensä vain juossut ympyrää kädet tullimyllyn siipinä heiluen ja soittanut kaikkiin mahdollisiin hätänumeroihin. Sekään ei ole auttanut, joskus niitä lintuja vaan tulee... tai tollasia millä on siivet ja nokka... onhan se hirveetä...
toi pitää muistaa tulevaisuuden varalle.. mitä ne hätänumerot on, saako sieltä jonkun linnunhäätäjän paikalle ja maksaako se paljon?
Yksi kesä parvekkeelle rämähti parvekelasien aukosta tervapääsky, Siinä se sitten rämisteli ja koitti räpiköidä ilmaan mutta ei oikein osunut siihen samaan aukkoon joten piti aukoa enemmän laseja että se löysi tien ulos.
Meni puoli tuntia ja se sama hemmetin pääsky tai joku sukulaisensa oli taas parvekkeella :D
Hyi, oikeasti kannattaa varoa. Niissä on lintukirppuja.
No voi pikku prinsessaa! Olisipa joku opettanut sinua tunnistamaan harakan, niin tietäisit, ettei sitä tarvitse pelätä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, oikeasti kannattaa varoa. Niissä on lintukirppuja.
T. Sinkku-Maija joka pussailee päivittäin koiraansa kuka nuuhkii kusta ja paskaa kadunvarressa
Paisti? Jos se on suuri lintu.