Tupakoinnista tulossa rikkaiden etuoikeus
Kommentit (11)
Etuoikeus?
Kyllä on niin, että tupakointi on enemmän ja enemmän alempien sosiaaliluokkien harrastus. Hinnasta huolimatta. Ikävä tietysti, että voi olla lasten ruuasta pois nämä rahat.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on vain hyvä.
Minusta ei. Köyhiltä viedään vähäinenkin ihmisarvo.
Vierailija kirjoitti:
Etuoikeus?
Kyllä on niin, että tupakointi on enemmän ja enemmän alempien sosiaaliluokkien harrastus. Hinnasta huolimatta. Ikävä tietysti, että voi olla lasten ruuasta pois nämä rahat.
Ja paskan marjat. Vain rikkailla on vara oleskella vuorokausi vieraassa maassa, josta tuoda tupakkaa.
Anteeksi vaan, mutta mihin tarttee tupakkaa?
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se oli alunperinkin.
Kyllä. Sama muittenkin päihteiden kohdalla. Köyhät käykööt alkosta kossua ja kaupasta keskikuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on vain hyvä.
Minusta ei. Köyhiltä viedään vähäinenkin ihmisarvo.
En nyt tiedä miten tupakointi liittyy ihmisarvoon, mutta jos se liittyy, niin parempi olisi sitten sanoa, että typeriltä ihmisiltä viedään ihmisarvo. Itse olen köyhä enkä polta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se oli alunperinkin.
Kyllä. Sama muittenkin päihteiden kohdalla. Köyhät käykööt alkosta kossua ja kaupasta keskikuraa.
Jep. Ei se minua haittaa jos rikkaat haluaa yksin kuolla syöpään. Siitä vaan.
Eiväthän paremmassa sosio-ekonomisessa asemassa olevat tutkimusten mukaan edes juurikaan polta, tupakointi on lähinnä köyhien harrastus. Mainio juttu jos se loppuu, paranee köyhienkin terveys kohisten. Sitten seuraavaksi ruokavaliot kuntoon, niin alkaa sote-rahat riittämään.
Tämähän on vain hyvä.