Harrastus kolmekymppiselle naiselle
Kertokaa mitä harrastatte? Olen vakityössä, käyn jumpissa ja lenkillä noin 3 krt viikossa. Lapsia ei ole. Olen perusterve, avioliitossa. Illat kuluu kotitöiden ja netin/telkkarin ympärillä. Kaipaisin elämääni jonkun uuden intohimon tai vähintäänkin harrastuksen. Olen miettinyt, jos alkaisi harrastaa juoksua enemmän, mutta se ei täytä riittävästi vapaa-aikaa. Minulla on liikaa aikaa enkä halua hukata parasta aikaa elämässäni. Ystäviä on muutama, heidän kanssa istutaan iltaa ja käydään kävelyillä.
Ideoita?? Mitä te muut (lapsettomat) kolmekymppiset naiset teette?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mitä harrastatte? Olen vakityössä, käyn jumpissa ja lenkillä noin 3 krt viikossa. Lapsia ei ole. Olen perusterve, avioliitossa. Illat kuluu kotitöiden ja netin/telkkarin ympärillä. Kaipaisin elämääni jonkun uuden intohimon tai vähintäänkin harrastuksen. Olen miettinyt, jos alkaisi harrastaa juoksua enemmän, mutta se ei täytä riittävästi vapaa-aikaa. Minulla on liikaa aikaa enkä halua hukata parasta aikaa elämässäni. Ystäviä on muutama, heidän kanssa istutaan iltaa ja käydään kävelyillä.
Ideoita?? Mitä te muut (lapsettomat) kolmekymppiset naiset teette?
Harrasta peppuseksiä miehesi kanssa, kun ei ole lapsia : D
Tulee parikin harrastetta mieleen, mutta jätetään sanomatta, ettei kommentia poisteta.
Hopeakorukurssi. Ihastuttavaa näpräämistä. Tai joku muu kansalaisopiston kurssi.
Jalkapallo tai joku muu joukkuelaji. Oikeesti.
min yritin geokätkeilyä mutten löytänyt ensimmäistä kätköä :/ se on melkein takapihallani. Mites videopelit?