Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastus kolmekymppiselle naiselle

Vierailija
23.04.2016 |

Kertokaa mitä harrastatte? Olen vakityössä, käyn jumpissa ja lenkillä noin 3 krt viikossa. Lapsia ei ole. Olen perusterve, avioliitossa. Illat kuluu kotitöiden ja netin/telkkarin ympärillä. Kaipaisin elämääni jonkun uuden intohimon tai vähintäänkin harrastuksen. Olen miettinyt, jos alkaisi harrastaa juoksua enemmän, mutta se ei täytä riittävästi vapaa-aikaa. Minulla on liikaa aikaa enkä halua hukata parasta aikaa elämässäni. Ystäviä on muutama, heidän kanssa istutaan iltaa ja käydään kävelyillä.

Ideoita?? Mitä te muut (lapsettomat) kolmekymppiset naiset teette?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

min yritin geokätkeilyä mutten löytänyt ensimmäistä kätköä :/ se on melkein takapihallani. Mites videopelit? 

Vierailija
22/26 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mitä harrastatte? Olen vakityössä, käyn jumpissa ja lenkillä noin 3 krt viikossa. Lapsia ei ole. Olen perusterve, avioliitossa. Illat kuluu kotitöiden ja netin/telkkarin ympärillä. Kaipaisin elämääni jonkun uuden intohimon tai vähintäänkin harrastuksen. Olen miettinyt, jos alkaisi harrastaa juoksua enemmän, mutta se ei täytä riittävästi vapaa-aikaa. Minulla on liikaa aikaa enkä halua hukata parasta aikaa elämässäni. Ystäviä on muutama, heidän kanssa istutaan iltaa ja käydään kävelyillä.

Ideoita?? Mitä te muut (lapsettomat) kolmekymppiset naiset teette?

Harrasta peppuseksiä miehesi kanssa, kun ei ole lapsia : D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvaus ja pelaaminen

Vierailija
24/26 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee parikin harrastetta mieleen, mutta jätetään sanomatta, ettei kommentia poisteta.

Vierailija
25/26 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakorukurssi. Ihastuttavaa näpräämistä. Tai joku muu kansalaisopiston kurssi.

Vierailija
26/26 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapallo tai joku muu joukkuelaji. Oikeesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä