Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harrastus kolmekymppiselle naiselle

Vierailija
23.04.2016 |

Kertokaa mitä harrastatte? Olen vakityössä, käyn jumpissa ja lenkillä noin 3 krt viikossa. Lapsia ei ole. Olen perusterve, avioliitossa. Illat kuluu kotitöiden ja netin/telkkarin ympärillä. Kaipaisin elämääni jonkun uuden intohimon tai vähintäänkin harrastuksen. Olen miettinyt, jos alkaisi harrastaa juoksua enemmän, mutta se ei täytä riittävästi vapaa-aikaa. Minulla on liikaa aikaa enkä halua hukata parasta aikaa elämässäni. Ystäviä on muutama, heidän kanssa istutaan iltaa ja käydään kävelyillä.

Ideoita?? Mitä te muut (lapsettomat) kolmekymppiset naiset teette?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katon animea ja pelaan.

Vierailija
2/26 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juostaan miesten perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geokätköily!

Vierailija
4/26 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan muodostelmaluistelua ja ratsastusta. Molemmat lajeja jossa unohtuu huolet ja murheet.

Vierailija
5/26 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muna . Katotaan nelikymppisenä sitten uudestaan .

Vierailija
6/26 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielten opiskelu ja muut satunnaiset työväenopiston kurssit (joilla tutustuu samalla uusiin ihmisiin).

Vierailija
7/26 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodinhoito ja geishakuulailu :)

Vierailija
8/26 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastelijateatteri

Vierailija
9/26 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele soittamaan jotain soitinta, joko yksin tai soittotunneilla.

Vierailija
10/26 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooga, pilates, kokkailu, koira, siinä mun... Koira kyllä ekana :)

Vierailija
11/26 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaehtoistyö, voisit auttaa esim. vanhusta, nuorta mielenterveyskuntoutujaa tai lapsiperhettä.

spr:n  toiminta.

sukututkimus.

Mindfulness.

Vierailija
12/26 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvaus. Digikamera käteen, retki luontopolulle, kaupunkiin, meren rantaan jne. ja sitten kotona kuvankäsittelyohjelmalla kuvat valmiiksi.

Vierailija
13/26 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi vapaaehtoistyötä - sitä riittää joka lähtöön, valitset vaan sen joka kiinnostaa eniten.

Vierailija
14/26 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geokätköily!

Postcrossing.

Vierailija
15/26 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskan kurssi.

Vierailija
16/26 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulahulatanssi

Vierailija
17/26 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan myös geokätköilyä!

Vierailija
18/26 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastukseen saa ainakin kulumaan niin paljon aikaa kuin haluaa. Kuntosalillakin ramppasin aikanaan 4-5 kertaa viikossa. Kun vielä söi dieetin mukaan, niin ei sen treenaamisen ja ruuanlaiton (ja normaalien työviikkojen) jälkeen jaksanut muuta tehdä kuin nukkua. Piti kuitenkin tehdä kotona vielä palauttavat harjoitteet, kehonhuolto ym. Ja käydä säännöllisesti hieronnassa. Eli voimailu on hyvä, aikaavievä harrastus. Siinä saa pään tyhjäksi, kehittymistä tapahtuu koko ajan sekä psyykkisesti että tekniikan ja voiman suhteen ja kuntokin pysyy hyvänä. 

Nykyään mulla on pari palveluskoirarotuista koiraa, joiden kanssa treenataan aktiivisesti. Kummallakin parit treenit viikossa (samoina päivinä onneksi), lisäksi kotitreenit ja 2-3 h liikuntaa päivässä. Ei tarvitse miettiä, että miten vapaa-aikaa viettäisi. Koira tai pari on siis myös hyvä ajatus, jos muuten sopii elämään. Lajitreenien lisäksi myös juoksulenkkeillään ja pyöräillään noiden kanssa. 

Minua kiinnostaisi piirtäminen/maalaaminen ja soittoharrastuksen verestäminen, jos olisi aikaa ja energiaa. Olisi tosi kiva käydä vaikka jollain öljyvärikurssilla! Tanssi ei ole yhtään mun juttuni, mutta monet ikätoverit on hurahtaneet ihan lavatansseihin - talvet käyvät tunneilla ja kesällä kiertävät tapahtumia. Samoin purjehdusta tuntuu harrastavan moni. Ja lautapelejä, joihin on villiintynyt mun mieheni, sen peliporukan kanssa pelailen joskus ja se on ihan kivaa. 

Vierailija
19/26 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia hyvistä ideoista :)

Kielten opiskelu ja vapaaehtoistyö voisivat kiinnostaa.

Ap

Vierailija
20/26 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geokätköilylle ääni täältäkin! Se on niin paljon muutakin kuin pelkästään purkkien perässä juoksemista, lähes kaikkia mainittuja pääsee opiskelemaan kun ratkoo mysteerejä ja kaupan päälle saa täydellisen rentoutumisen metsässä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi