Tunnetko pareja joissa on pettäjä?
Tiedän ainakin kolme pariskuntaa joissa toinen on pettänyt, mutta ovat edelleen yhdessä. Monesti mietin tietääkö puolisot asiasta.
Tunnetteko monta tälläistä paria, oletteko puuttuneet asiaan vai mitä ajattelette?
Haluaisitteko itse tietää jos kumppani olisi joskus pettänyt, mutta jatkaisi suhteessa?
Kommentit (27)
Omani. Mies on pettänyt, mutta olemme edelleen yhdessä. Tunnen muitakin vastaavia suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään syytä suojella niitä pettäjiä, mutta kuka uskoo jos tuntematon/puolituttu alkaa tuollaista kertoilemaan?
ap
Miksi siihen pitäisi uskoa? Eikö se ole jokaisen oma asia uskooko vai eikö, selvittääkö asiaa pidemmälle vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään syytä suojella niitä pettäjiä, mutta kuka uskoo jos tuntematon/puolituttu alkaa tuollaista kertoilemaan?
ap
Miksi siihen pitäisi uskoa? Eikö se ole jokaisen oma asia uskooko vai eikö, selvittääkö asiaa pidemmälle vai ei?
Sitä vaan että kannattaako edes yrittää kertoa, vai saako siitä vain vihat itsensä päälle.
Itse ainakin haluaisin että kerrottaisiin jotta voisi selvitellä asiaa.
ap
Ystäväni petti miestään kolme kertaa saman tyypin kanssa. Ovat edelleen yhdessä, vaikka ystäväni tunnusti tekonsa miehelle.
Kavereistani ainakin neljä on pettänyt. Yhden suhde on alkanut pettämisestä ja yksi pariskunta on edelleen yhdessä vaikka puoliso tietää pettämisestä. Yksi pari yritti jatkaa pettämisen tultua ilmi, mutta on sitemmin eronnut. En ole tilanteisiin puuttunut, kun en ole kavereideni petettyjä puolisoita niin hyvin tuntenut.
Nyt muuten huomasin, etten tunne yhtäkään miestä, joka olisi pettänyt puolisoaan.
Mikä perkeleen hinku ihmisillä on kertoa kenellekään jos pettävät? Mulla ei ole yhtään niin hyvää ystävää että alkaisin moisesta avautumaan, varsinkin naiset on niin lörppäsuita että juoruilisivat eteenpäin ja kohta tietää koko kylä
Itse oon pettänyt kerran. Kerroin heti ja mies halusi antaa anteeksi. Kaduttaa.
Meillä on tuttavapariskunta jotka on olleet yhdessä ihan teineistä saakka ja menivät naimisiinkin pari vuottasitte, ekaluokkalainen poika. Mies on pettänyt monta kertaa eikä vaimo tiedä mitään. Mä olen kuullut tosta pettämisestä ihan muista ihmisiltä jotka on vannottaneet etten saa kertoa. Kokoajan huono omatunto etten kerro :(