Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hlvetti kun naapuritaloon on muuttanut 15-vuotiaan tasolle jämähtäneitä virolaisia "gangstereita"

Vierailija
23.04.2016 |

Viikonloppuöisin mesoavat ja ryypiskelevät parkkipaikalla autojensa kanssa.
Soitin asiasta hätäkeskukseenkin mutta eihän poliisit heti tulleet ja kun sitten kolmannen soiton jälkeen tulivat, nämä gangstat olivat jo lähteneet autoillaan. Ja luultavasti humalassa.

NICE! Miksi tuollaisia loisia pitää olla olemassa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helvettiä, jos ne ovat omakseen ostaneet talon ja oman talonsa pihalla ryypiskelevät? Ei se ole sinun tai kenenkään muunkaan asia. Elä itse ja anna toisten elää.

Vierailija
2/8 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä helvettiä, jos ne ovat omakseen ostaneet talon ja oman talonsa pihalla ryypiskelevät? Ei se ole sinun tai kenenkään muunkaan asia. Elä itse ja anna toisten elää.

Asuvat kerrostalossa. Eivät kai he nyt sentään koko kerrostaloa ja sen parkkipaikkaa omista. Epäilen tosin että sinä taidat vain trollata.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuvat kerrostalossa. Eivät kai he nyt sentään koko kerrostaloa ja sen parkkipaikkaa omista. Epäilen tosin että sinä taidat vain trollata.

Ap

Ymmärsin että kyse on omakotitalosta.

Vierailija
4/8 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki itä-euroopplaiset on juntteja.

Vierailija
5/8 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kommentoija taitaa asua maalla missä on vain omakotitaloja ja naapurit on aina vähintään kilometrin päässä :D

Vierailija
6/8 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä odotat. Ota ysimillinen ja ammu kaikkia polveen.

Vierailija
7/8 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Pohjanmaalla nämä asiat on ollut tapana ratkaista sillä viisiin, että pirtin ympäriltä ostetaan niin paljon halmetta, että naapuriin ei näy.

Vierailija
8/8 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä odotat. Ota ysimillinen ja ammu kaikkia polveen.

Ja sitten loisisivat meidän verorahoilla sairaaloissa, ei hyvä. Mieluummin kaikkia ysimillisellä suoraan ohimoon.

Ap