Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimisissa, eronnut, uusperhe, joku muu?

Vierailija
23.04.2016 |

Kun tänä päivänä niin paljon erotaan ja perustetaan uusperheitä, olisi kiva kuulla, mikä johti sinun eroon? Millaista on uusperhearki? tai oletko onnellisesti naimisissa saman miehen kanssa? Mikä on sinun tarinasi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin suht nuorena lyhyen seurustelun jälkeen naimisiin kymmenen vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa. Tehtiin siihen lapsikin vielä vähän liian nopealla tahdilla. Miehellä oli paineita elää "normaalia elämää", päästä vakiintumaan etc. Muutama vuosi meni, ja todettiin ettei meistä kummastakaan ole siihen elämään. Erottiin, jäin kahdestaan lapsen kanssa ja mies lähti töihin usean sadan kilometrin päähän.

Pari vuotta erosta tapasin nykyisen mieheni, joka myös oli eronnut ensimmäisestä vaimostaan. Tai oltiin tunnettu jo aiemminkin, silloin tavattiin ensimmäistä kertaa varmaan kymmeneen vuoteen. Alettiin seurustella, tulin vahingossa raskaaksi aivan liian pian, mutta päätettiin silti pitää lapsi. Muutettiin yhteen, minä, mies, ja oma lapseni. Mentiin naimisiin. Miehen lapset kävivät alkuun joka toinen viikonloppu, nykyään vanhempi käy vain yhtenä viikonloppuna per kk, mutta poikkeaa muuten ainakin kerran viikossa. Yhteisiä lapsia on kaksi. Ihan kivasti menee, arki on tasaista arkea ilman kummempia töyssyjä. Kymmenkunta vuotta tässä on nyt yhdessä oltu. Ollaan edelleen onnellisia ja rakastetaan tosiamme. Ollaan molemmat myös hyvissä väleissä ex-puolisoiden kanssa, vaikka lapset ovatkin jo niin isoja että hoitavat enimmäkseen itse yhteydenpidon.

2/2 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin seukannut vain puoli vuotta kun tulin raskaaksi, minun piti lääkärien mukaan jäädä pahan endon takia lapsettomaksi, joten vaikka tiesin ettei tilanne ole vakain mahdollinen lähtökohta, lapsi sai tulla. Mentiin naimisiin kun lapsi oli 6kk. Erottiin kun lapsi vähän reilun kaksi. Parhaita kavereita ollaan yhä, vaikka ei suhteessa toimittukaan. Nyt lapsemme on menossa kouluun ja on meillä yhä 50/50.

Uusperhe-elämä. Miehellä edellisestä liitosta tyttö joka saa olla meillä tosi vähän, ovat täysin välit poikki tytön äidin kanssa. Minun tyttöni vuoroviikoin ja meillä on myös yhteinen poika 8kk, toinen pieni onnenkantamoiseni.

Arki on mainiota, vaikka ikävöin tyttöäni isäviikkojen aikana kovasti. Exmies asuu lähellä, ja käy meillä kahveella kerran, pari viikossa. Saatetaan käydä yhdessä keikoilla tai leffassa, joulut ja synttärit vietetään aina yhdessä. Omat vanhempani erosivat kun olin pieni ja päätin jo kauan sitten, että jos itse eroan, hoidan asian paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan