Naiset: onko ison tai kalliin auton omistavalla miehellä yleensä pieni muna ja/tai potenssiongelmia?
Kommentit (75)
Omalla miehelläni on iso ja hän on työelämässä korkeassa asemassa. Silti meillä on vaatimaton auto. Olen aina ajatellut, että miehelläni ei ole tarvetta kompensoida mitään.
Pahoin pelkään, ettei otokseni ole niin suuri, että siitä voisi vetää vielä yleistettäviä johtopäätöksiä. Luulen, että tarvittaisiin useita satoja ennen kuin voisi edes leikillään alkaa sellaisia teorioita kehittää, ja itselläni on ollut vain muutamia kymmeniä miehiä.
En tiedä, mutta siltä se helposti vaikuttaa.
Mies osti juuri isomman ja kalliimman auton, mutten näe hänessä mitään vikaa, jota auton pitäisi kompensoida. Sanoi itsekin, että poikamaista turhuutta. Siis lähenevä neljänkympin kriisikö...?
No tuskin. Aika lapsellinen ajatus.
Jotain elämän tyhjyyttähän sillä monet yrittävät täyttää.
Kateellisten panettelua tuollaiset jutut.
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä. Mutta jotain puuttuvaa sillä autolla usein yritetään kompensoida. Se voi olla jokin muukin asia. Kuten äly, sivistys, puoliso, itsetunto... Tavallisella tusinatoyotalla ajava mies on usein parempi vaihtoehto, vaikka miehet erittäin usein luulevat voivansa tehdä vaikutuksen kehen tahansa naiseen kalliilla autolla.
Toisaalta kyrvänjatkeautojen perään hinkuu myös vähä-älyiset naiset, pimbot kapakkaruusut pissikset ja viinilipittäjät ja muut vinksahtaneet yksilöt, joissa ei vaimoainesta ole eikä heistä ikinä sellaista tulekaan.
Farkku-avensis itsellä, siksi kun se on luotettava eikä mun tarvitse mitään muuta esittää mitä en oikeasti ole.
Voi voi löytyisipä avensisksen tapainen nainen, semmonen luotettava rauhallinen siisti ilman tatskoja oleva kodin hengetär.
On. Usein miehillä, jotka ajaa fillarilla tai bussilla on iso. On munaa mennä muullakin kuin mersulla tai katumaasturilla. Minusta iso tai yleensä kallis auto miehellä on turn-off.
Isomunainen tietää mikä aarre jalkovälissä lymyää eikä tarvitse autoa itsetuntoaan pönkittämään :).
Ihme ulinaa taas.
Miksi sitä pitäisi ehdoin tahdoin ajaa jollain kotterolla jos tykkää hienoista autoista ja on sellaiseen varaa?
Ei kai kaikilla. Ei mun miehellä ainakaan. Hän vaan aattelee, että Volvo on hyvä ja turvallinen auto.
Vierailija kirjoitti:
Ihme ulinaa taas.
Miksi sitä pitäisi ehdoin tahdoin ajaa jollain kotterolla jos tykkää hienoista autoista ja on sellaiseen varaa?
Ole sinä pienimunainen hiljaa
Pääasiassa näin meidän lätkäjengissä ...ne joilla on iso letku lepotilassa ajaa yllättävän vaatimattomalla autolla ja yhdellä mikropeniksen omaavalla on mersu..keskikokoisilla on kaikenlaista autoa duunin mukaan
Riippuu miehestä. Jos auto suhteessa palkkaan, ei indikoi välttämättä mitään. Jos pienellä palkalla kituuttava menopeli on erityisen kallis, olisin varuillani.
Bussi- ja fillarimiehet kierrän kaukaa. Toimiva järkepeli riittää, tuntuisi hassulta jos minun tarvitsisi kuskata miestä autolla.
Ei välttämättä. Mutta jotain puuttuvaa sillä autolla usein yritetään kompensoida. Se voi olla jokin muukin asia. Kuten äly, sivistys, puoliso, itsetunto... Tavallisella tusinatoyotalla ajava mies on usein parempi vaihtoehto, vaikka miehet erittäin usein luulevat voivansa tehdä vaikutuksen kehen tahansa naiseen kalliilla autolla.