Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein virheen töissä enkä pääse asiasta yli.

Vierailija
22.04.2016 |

Näpyttelin asiakasnumeron hinta kohtaan, vahingossa. Kun siirryin korjaamaan kone kaatui ja en muistanut enää mihin laskuun olin sen tehnyt. Kävin läpi kaikki muistamani mutta sitä ei löytynyt. Ahdistaa joku saa pian jonkun laskun jossa on 5 numeroinen hinta, ja se on minun vikani.
Tottakai kukaan ei sitä vahingossakaan maksa mutta en saa unta :(

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa virheestä, mutta ehdota että töihin hankitaan tällä vuosisadalla kehitetty laskutussofta, jonka hakutoiminnolla löytää tuollaisen virhelaskun.

Vierailija
22/25 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan sentään kuollut. Eikä mitään mennyt lopullisesti rikki.

Sinun virheesi on mitättämimmästä päästä mitä yleensä voi tehdä, kuittaantuu nauramalla. Tai ehkä joku on äkäinen, mutta ei varmaan edes lyö.

Kaikille meille virheitä on sattunut ja sattuu, ja pahimpia ovat ne, joista ei tiedä ennen kuin onnettomuustutkintalautakunnan raportista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
24.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen töissä rikkonut noin kymppitonnin maksavan laitteen. Vahingossa siis, en tahallani. Siinä hieman jalat tutisi kun piti asiasta mennä kertomaan esimiehelle.

Kaikille sattuu joskus virheitä ja inhimillisiä erehdyksiä (myös niille, jotka ovat vastuussa toisten terveydestä). Pahaltahan se tuntuu, jos mokaa jotenkin, mutta se kuuluu elämään. Ja virheistään voi aina oppia.

Vierailija
24/25 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha moka.

Vierailija
25/25 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjasin reskontraan asiakkaan laskuksi vahingossa miljoonan, vaikka sen piti olla kymmenen euroa. Hih, pieni pilkkuvirhe vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi