Jaa kotitauslousvikki, jota et usko monenkaan tietävän.
Minä desinfioin tiskirätin mikrossa. Kostea rätti löyhästi taiteltuna mikroon 2 minuutiksi. Ota pois varovasti, sillä se on KUUMA.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Minä desinfioin tiskirätin mikrossa. Kostea rätti löyhästi taiteltuna mikroon 2 minuutiksi. Ota pois varovasti, sillä se on KUUMA.
No hyi hitto. Yöks.
Poistan kengistä hajut kaatamalla illalla niihin ruokasoodaa ja imuroin pois aamulla.
Meillä kuivataan miesten jalkarätit mikrossa. Laita happinaamari päähän, kun avaat mikron , sillä haju on tyrmäävä.
Kuparia voi kiillottaa sitruunalla ja hopeat niin että laittaa astiaan foliota, ruokasoodaa ja kuumaa vettä ja hopeat sekaan.
Eikö tiskirätistäkin jää hajua mikroon? Itse desinfioin sen kaatamalla vedenkeittimeen jääneen veden rätin päälle, kun muuhun tarkoitukseen keitän vettä.
Tavallinen ruokasooda korvaa keittiössä tiskiaineita ja sillä saa mm. pinttyneet teekupit ja tiskialtaat puhtaaksi.
Sokeripalalla hankaamalla lieden ja pohjaanpalaneitten kattiloitten puhdistaminen on helppoa, vaikka ei uskoisi sokeripalan tehoon.
Miksei sitä tiskirättiä vain voi lyödä pyykkiin? 😵 ihme tyyppejä.
Pohjaanpalanutta kattilaakaan ei tarvitse sokerinpaloilla ryhtyä hinkkaamaan. Kiehauttaa vettä ja pyykinpesuainetta, niin mustat liuskat vain lähtevät irti tekemättä oikeastaan yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitä tiskirättiä vain voi lyödä pyykkiin? 😵 ihme tyyppejä.
Minä pesen sen kuudenkympin pyykissä ja välillä sitten vaan vaihdan uuteen.
Laita vehnänjyviä kangaspussiin.
Lämmitä mikrossa. Hyvä lihasjumeille ym.