Miehet, miten erilaiselta tuntuu kondomilla/ilman?
Kiinnostaa tosi paljon. Osa miehistä sanoo, ettei eroa juurikaan ole, osa taas sanoo että ero on valtava. Mitä mieltä olette?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa tosi paljon. Osa miehistä sanoo, ettei eroa juurikaan ole, osa taas sanoo että ero on valtava. Mitä mieltä olette?
Kondomi on kuin kumihanskat kädessä. Vähän kuin housujen läpi silittäisi. Jollekin näppylähanskat on parempia, toiselle ihan sileällä saa paremman tuntuman. Todellisuudessa ei kondomin läpi tunne juuri mitään ja ne ulkopinnan muodot lienee enemmän naista varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on hyvä ja näpelöi klitoristaan niin että suu korvissa. Länttää sitten kortsu klitoriksen päälle ja jatka näpelöintiä. Tuntuu ero missään?
-m
Tällä logiikalla seksilelutkaan ei varmaan sitten tunnu miltään, kun nekin on vaan muovia?
Enpä ole vielä löytänyt nyrkkiä voittanutta seksilelua. Ja nainen on moninverroin nyrkkiä parempi käytti sitten kondomia tai ilman. Tietenkin ero on aivan äärettömän suuri, kun pääsee suoraan kontaktiin.
Tässä voi käyttää sanontaa, eroa on kuin yöllä ja päivällä. Itse huippu, eli orgasmikin on paljon miedompi kumin kanssa. Mä olen ns. nopea lennättäjä, ilman kumia lasti lähtee alta minuutin ja kumin kanssa joutuu joskus tuuppaamaan pari-kolmekin minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on hyvä ja näpelöi klitoristaan niin että suu korvissa. Länttää sitten kortsu klitoriksen päälle ja jatka näpelöintiä. Tuntuu ero missään?
-m
Tällä logiikalla seksilelutkaan ei varmaan sitten tunnu miltään, kun nekin on vaan muovia?
Siis onko nää naiset täällä tyhmiä, nuoria vai provoilijoita?
Tämän ketjun ja kaikki muutkin vastaavat kyselyt voisikin tiivistää näin: Naisten mielestä miehet eivät erota käyttääkö kumia vai ei. Miehet taas kokevat kumin erittäin huonoksi. Voisi siis sano, että melko tarkasti puolet miehistä ei edes huomaa kumia ja toinen puoli kokee sen erittäin häiritseväksi.
En rakastele kumin kanssa.En näe siinä mitään mieltä. Haluan tuottaa nautintoa naiselleni ja itselleni. Olen kulinaristi muutenkin. Rakastellaan pitkään ja nautiskellen. Siten pääsee ihan uusiin ulottuvuuksiin,ikään kuin sulautuu yhteen.
Sultan Conturessa lukee että kondomin ympärysmitta on 106mm jote kyllä se puristaa aikalailla ja on vaikea laittaa päällekin.
Vierailija kirjoitti:
Teininä viimeksi käytin. Kumilla en ole koittanut kun kerran kokeeksi, ei todellakaan miltään. Otin pois kesken naimisen, sitten rupesi tuntumaanM50+.
Varsinaisessa naimisessa ei ole järin suurta eroa, mutta ennen yhdyntää tapahtuva räpeltäminen kumin kanssa saattaa laskea tunnelmaa - ja seisokin. Suuseksissä ero on selvempi, kumin tappioksi.
Kortsun tuntuu epämielyttämältä saattaa jopa erektio lopahtaa kesken
Paljaalla homma luistaa
Kondomi vie minulla ilon rakastelusta. Sen laittaminen on ollut minulle aina kiihkeää tunnetta latistavaa räpeltelyä. Välillä se on jopa johtanut erektion lopahtamiseen. Paljaalla naimisessa on ihana vapauden tunne. Siinä on kosketuksessa naiseen ilman mitään kumia välissä. M60+
Kortsu ei IKINÄ paranna seksin laatua!
Vierailija kirjoitti:
Kortsu ei IKINÄ paranna seksin laatua!
Parantaa se silloin jos kumia käyttämällä seksiä on. Ainakin jos pitää parisuhdeseksiä runkkausta parempana.
Kun käyttää kortsua oman vaimon kanssa niin tuntuu siltä että panisi vierasta vaimoa.
Ehdottomasti paljaalla. Ei mitään kumeja
Onhan se vähän kuin kintaat kädessä kättelisi. Toki esim puuduttavien kanssa leikki kestää pidempään.
Mutta sen erikseen hakeminen vaatehuoneesta ja kaikki se räpellys kumilärpäkkeen kanssa on kyllä niin epäeroottista että siitä on muodostunut itselleni sellainen tahtojen taisto että pysyykö veijari pystyssä.
Olen jättänyt panematta kun vaadittu kortsu yhden illan jutussa. En tule kortsun kanssa.
Minua ei haittaa, en jätä panematta.
Seksileluissa ei ole mitään tekemistä tämän asian kanssa. Kysymys ei ole siitä miltä joku tuntuu vaan miltä joku tuntuu JONKUN (=kortsu) _läpi_.
Ei ettäkö mulla sinänsä on mitään kortsuja vastaan, sehän on ehdoton kapine uusissa suhteissa ja jatkossakin jos muita keinoja ei voi käyttää ehkäisyyn.
Mutta se on päivänselvää että kortsulla tuntee "vähemmän" kuin ilman. On tietysti siinäkin oma positiivinen puolensa, lisää miehen "kestävyyttä".
-m