Hävettääkö teitä mennä lähikauppaan...
silloin kun näytätte siltä kuuluiselta ihmisperseeltä?
Mä tiedostan ettei kaupan henkilökuntaa varmasti kiinnosta hölkäsenpöläystä miltä milloinkin näytän. Mut silti hävettää mennä kauppaan (siihen missä käy useasti, samat myyjät) kamalannäköisenä. Jos siis yleensä tulee käytyä ihmisen näköisenä. Aina päädyn kelaamaan et mitähän ne tänäänki mietti kun turvonneena kaskelottina ajauduin paikalle. Muita? :D
Kommentit (6)
Ei. Enkä sitä paitsi ajattele näyttäväni ikinä mitenkään kamalalta. Häiritsee jos tapaan ihastuksen, ja on huononaamapäivä, muuten ihan sama.
Siwan myyjän mielipiteet nyt ei vois vähempää.
Mulla on huono itsetunto ja siksi tuntuu myös tuolta :) en tiedä näkyykö se sitten ulospäin, toivottavasti ei.
Ei hävetä. Minua ei kiinnosta pätkääkään mitä ihmiset minusta ajattelee. Ja käyn lähikaupassa aika eri näköisenä: arkisin töistä tullessa korkokengissä, jakkupuvussa ja huolellisesti laitettuna, ja viikonloppuisin hiukset kampaamatta ja verkkareissa, kunnon kassialman näköisenä :D
Ei hävetä. Kaikki muutkin ovat siellä lähikaupassa aika ihmispersemäisiä. Hyvin sulaudun joukkoon. Ehkä jos menisi töihin sen näköisenä, niin sitten hävettäisi.
Ei. Asun sellaisella alueella että täällä suurinosa "siististikin" pukeutuneista näyttävät ihmisperseiltä.
Kyllä. En usko että sille tunteelle on mitään tarvetta mutta silti.