Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsenteko ja seksin vastenmielisyys

Vierailija
22.04.2016 |

Onko muita, joilla raskaaksitulo kestänyt ja seksistä sitä myötä tullut suorastaan vastenmielistä? Nyt siis onneksi raskaana, mutta seksielämä loppui kuin seinään, koska enää ei ollut pakko. Asia mietityttää, koska olen aina ollut todella seksuaalinen ja nyt ajatuskin siitä oksettaa. Miten olette saaneet halunne takaisin vai oletteko?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee takasin ajan kanssa. Nyt kun ei ole enää pakko yrittää, joten antakaapa hetki aikaa toisillenne. Myös raskaus vaikuttaa haluihin eri ihmisillä eri tavalla.

Vierailija
2/16 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli miehesi luulee saaneensa oikean seksipedon ja nyt tulee huomaamaan, että häntä on petetty ja seksin saaminen loppui kuin seinään lapsen tuloon. Tavallinen tarina.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee takasin ajan kanssa. Nyt kun ei ole enää pakko yrittää, joten antakaapa hetki aikaa toisillenne. Myös raskaus vaikuttaa haluihin eri ihmisillä eri tavalla.

No kun olen jo rv 21, eikä siis olla joulukuun jälkeen oltu kertaakaan... ja nyt ku näin monen kuukauden tauko, olisi ku aloittais seksin uuden partnerin kanssa, siis siinä mielesssä, että mulla menee aina tuo alakerran bakteerikanta ihan sekaisin, ja tulee sit hiivaa, ja muuta tulehdusta, ja se taas altistaa keskenmenolle. Ja juu hygienia molemmilla kunnossa, syön päivittäin maitohappoo ym. Mulla vaan tuo alapää todella herkkä reagoimaan, lisäksi seksi aiheuttaa mulle välillä virtsatietulehdusta. Ja en todellakaan halua joutua antibioottikuurille. Kortsu taas ällöttää molempia eikä miehellä edes seiso kunnolla kortsu päällä, muuten siis ok.

Vierailija
4/16 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun olen jo rv 21, eikä siis olla joulukuun jälkeen oltu kertaakaan... ja nyt ku näin monen kuukauden tauko, olisi ku aloittais seksin uuden partnerin kanssa, siis siinä mielesssä, että mulla menee aina tuo alakerran bakteerikanta ihan sekaisin, ja tulee sit hiivaa, ja muuta tulehdusta, ja se taas altistaa keskenmenolle. Ja juu hygienia molemmilla kunnossa, syön päivittäin maitohappoo ym. Mulla vaan tuo alapää todella herkkä reagoimaan, lisäksi seksi aiheuttaa mulle välillä virtsatietulehdusta. Ja en todellakaan halua joutua antibioottikuurille. Kortsu taas ällöttää molempia eikä miehellä edes seiso kunnolla kortsu päällä, muuten siis ok.

Niin no sitten on nämä ongelmat, jotka syntyy siitä, että mikään ei käy. Silloin kannattaa vain myöntää, että tilanne on mahdoton eikä siihen ole ratkaisua. Synnytyksen jälkeen sitten seuraavan kerran.

Vierailija
5/16 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no sitten on nämä ongelmat, jotka syntyy siitä, että mikään ei käy. Silloin kannattaa vain myöntää, että tilanne on mahdoton eikä siihen ole ratkaisua. Synnytyksen jälkeen sitten seuraavan kerran.

näin kai sitten... :(

Vierailija
6/16 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesasiamiehet alapeukuttaa.

Vierailija
7/16 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kuitenkin edelleen koskettelua ja hellimistä? Tuollaisessa tilanteessa pyrkisin ehkä rauhoittamaan illat ja mennä yhdessä sänkyyn silittelemään, halimaan ja pussailemaan. Jos yhdynnästä meinaa tulla tulehduksia, voi seksiä harrastaa myös käsien ja suun avulla.

Ja jos kaikki seksi ällöttää, kannattaa sitten pyrkiä edes noita kosketuksia ja pusuja antamaan miehelle. :)

Vierailija
8/16 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä kuitenkin edelleen koskettelua ja hellimistä? Tuollaisessa tilanteessa pyrkisin ehkä rauhoittamaan illat ja mennä yhdessä sänkyyn silittelemään, halimaan ja pussailemaan. Jos yhdynnästä meinaa tulla tulehduksia, voi seksiä harrastaa myös käsien ja suun avulla.

Ja jos kaikki seksi ällöttää, kannattaa sitten pyrkiä edes noita kosketuksia ja pusuja antamaan miehelle. :)

No ei oikeastaan.. Eri makuuhuoneet ollut aina, siis ihan siksi että molemmat nukkuu paremmin näin. Hyvänyönpusun tulee joka ilta antamaan. Kai tässä pitäisi unohtaa se seksi sitten kokonaan ja rukoilla että halut palaa sitten joskus.

Vierailija
9/16 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis muilla ollut samaa ja koska halut palanneet?

ap

Vierailija
10/16 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile vagisania. Vaimolla oli samaa ongelmaa, ennen kuin alettiin käyttämään tuota vagisania. Ei me olla huomattu seksissä eroa sinänsä, mutta hiivat yms häipyi sen siliän tein. Luulen, että tuo luiston paraneminen estää ihon hiertymisen ja silloin hiiva ei pääse häärimään.,

Ainakin vagisanin esitteen mukaan, ei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen.

Vierailija
11/16 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo selittely alapäätulehduksista ja kondominkäytön ikävyydestä kertoo pikemminkin, että et vain halua edes seksiä. Eihän sitä pakko ole harrastaa, mutta ainakin itse pitäisin omaa parisuhdettani jotenkin "vajaavaisena" ilman seksiä. Seksi on mukava keino tuottaa toiselle mielihyvää ja saada tietenkin itsekin mielihyvää. Seksi myös ylläpitää läheisyyttä ja on yksi keino osoittaa rakkautta kumppanille. Seksiä on myös muutakin muotoa kuin vain yhdyntä, jos se ei nyt satu sua kiinnostamaan. Voisit kokeilla kumppanisi kanssa muitakin keinoja.

Terv. toinen raskaana oleva, nyt rv 24

Vierailija
12/16 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo selittely alapäätulehduksista ja kondominkäytön ikävyydestä kertoo pikemminkin, että et vain halua edes seksiä. Eihän sitä pakko ole harrastaa, mutta ainakin itse pitäisin omaa parisuhdettani jotenkin "vajaavaisena" ilman seksiä. Seksi on mukava keino tuottaa toiselle mielihyvää ja saada tietenkin itsekin mielihyvää. Seksi myös ylläpitää läheisyyttä ja on yksi keino osoittaa rakkautta kumppanille. Seksiä on myös muutakin muotoa kuin vain yhdyntä, jos se ei nyt satu sua kiinnostamaan. Voisit kokeilla kumppanisi kanssa muitakin keinoja.

Terv. toinen raskaana oleva, nyt rv 24

Mähän just sanoinkin etten halua - en kieltänyt sitä lainkaan. Mutta tuo muu ei ole mitään selittelyä vaan faktaa. Miksi selittäisin jotain jonka jo myönsin aloituksessa? Sehän se ongelma just on etten halua. Yhtään. Ja olisin kaivannut "vertaistukea" siitä että jollakin ollut sama juttu, mutta jossain vaiheessa korjaantunut, ja kysyinkin että missä vaiheessa.

Vierailija
13/16 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile vagisania. Vaimolla oli samaa ongelmaa, ennen kuin alettiin käyttämään tuota vagisania. Ei me olla huomattu seksissä eroa sinänsä, mutta hiivat yms häipyi sen siliän tein. Luulen, että tuo luiston paraneminen estää ihon hiertymisen ja silloin hiiva ei pääse häärimään.,

Ainakin vagisanin esitteen mukaan, ei pitäisi vaikuttaa raskautumiseen.

suoraansanottuna hirvittää ajatus tunkea sinne mitään kemikaaleja, kun en uskalla edes meikata tai käyttää yhtään mitään ylimääräistä mikä ei ole pakko, kuten pesuneste, shampoo, hoitoaine, perusvoide, jotka siis kaikki hajusteettomia, väriaineettomia, säilöntäaineettomia ym... olen siis jo raskaana, en "raskautumassa".

Vierailija
14/16 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies tulee tuolla menolla häipymään. Oletko valmis jäämään yksin vauvan kanssa?

Vierailija
15/16 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mies tulee tuolla menolla häipymään. Oletko valmis jäämään yksin vauvan kanssa?

ei tule. on sen verran ymmärtäväinen. olen siis itse tästä enemmän huolissani kuin mies. mies yrittää lohduttaa ja sanoo, että tää nyt vaan on tällainen vaihe, turhaa siitä huolestua, muut asiat paljon tärkeämpiä. usko tai älä, myös tällaisia miehiä on. ja hän halunnut lasta vähintään yhtä paljon kuin minä. ja minä olen ollut se seksuaalisempi suhteessa muutenkin. sanoi, että hän ollut elämässä tosi paljon pitempiä jaksoja ilman seksiä.

jotenkin arvasin, että tällainenkin kommentti tähän kohta tulee, kun katsoo monien muiden keskustelujen tasoa. plus, että jos mulla tosiaan olisi tollanen mies, toivoisin että häipyisi mahd nopeasti, kun arvot noin kohdallaan.

Vierailija
16/16 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä av:n yli-ihmisillä ei ole koskaan ollut moista ja olet av:n häpeätahra, kun et tyydytä miestäsi (sarkasmia). :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi