Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tarvitsetteko postin kotiin joka päivä?

Vierailija
22.04.2016 |

Laki määrää jakamaan posti kotitaluksiinkin jokaisena arkipäivänä. Mielestäni täysin järjetöntä nykypäivänä, kun suuri osa tärkeästä postista kuitenkin liikkuu jo sähköisesti.

Minulle riittäisi vallan mainioisti että paperiposti jaetaan kotitaluksiin kerran viikossa. En nytkään käy hakemasssa postia postilaatikosta edes joka viikko.

Kerran viikossa jako voisi olla normi ja lisämaksusta saisi parempaa palvelua jos haluaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjeet ja tilaamani tuotteet kyllä haluan pikaisesti. Mainokset voi jättää jakamatta ja ne typerät Postinen läpykät.

Vierailija
22/26 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en matkusta joka vuosi. Kyllä pitäisi olla laki kieltämään teitä muitakaan matkustamasta.

Itse makasat matkasi. Superhyvää postipalvelua tarvitsevien pitäisi myös maksaa se itse.

Ei tässä keltään olla mitään kieltämässä, vaan mietitään sitä mikä on tarpeen ja riittävää yhteiskunan kustantamana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjeet ja tilaamani tuotteet kyllä haluan pikaisesti. Mainokset voi jättää jakamatta ja ne typerät Postinen läpykät.

Miellä on ollut laatikossa jo vuosia ilmaisjakelu- ja mainoskielto. Aika harvoin tulee käytyä laatikolla. Oikeastaan vain silloin kun on alkamassa maksamaan laskuja, niin tulee tarkistettua onko vielä joku paperilasku laatikossa, onneksi nekin saa melkein kaikki jo e-laskuina nettipankkiin.

Vierailija
24/26 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan periaatteesta haluan, että tilaamani päivälehti tulee perille päivittäin eikä kaksi lehteä joka toinen päivä. Se jaetaan täällä arkisin päiväpostin mukana. Siinäkin on jo sietämistä, että viikonlopun lehdet saadaan vasta maanantaina. Toinen vaihtoehto olisi ollut noutaa ne 12 km:n päästä, suunnasta minne ei muuten mentäisi. Terveisiä vain Alma Medialle!

Ne maksakoon, jotka näitä palveluita tarvii.

Ei tarjottu sitä vaihtoehtoa, että saisi lisämaksusta lehdet viikonloppuisinkin kotiin. Oltaisi kyllä maksettu. Ja sitten lehtitalot ihmettelevät, kun tilauksia irtisanotaan. Isäni jo irtisanoi lehden, kun se siirtyi varhaisjakelusta Postin jaettavaksi. Isä kun ei ole suostunut laittamaan postilaatikkoa portinpieleen, vaan hakee postin kerran viikossa jakelukeskuksesta tai jostain vastaavasta paikasta (ja jättää Postiset ja muut turhat sinne).

Vieläkö joku tilaa paperista sanomalehteä kotiinsa? Miksi? Siellähän on vain eilisiä vahnoja uutisia.

En ole tilannut lehteä sen jälkeen kun otin kotiin nettiliittymän noin 15 vuotta sitten.

Vierailija
25/26 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittäisi sekin että postia ei tuoda kotiin lainkaan, vaan siitä tulisi ilmoitus ja voisin käydä aika ajoin noutamassa postini jostain automaatista tms. Otan kaikki paketiktin nykysin pakettiautomaattiin, paljon kätevämpi kuin postista nouto.

Vierailija
26/26 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitsisi, ei minulle postia tulekaan edes joka viikko. Mutta haluaisin postini ihan kotiovelle saakka, enkä satojen metrien päähän.