Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin kivaan kahvilaan kahville mutta täällä vessassa keltaista wc-paperia :(

Vierailija
22.04.2016 |

Ja vielä naisten puolella. Dääm :( muuten kiva paikka!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaisen paperin palvoja kirjoitti:

Päässä vika ei alakerrassa

Eli jo lapsena oli sellainen asenneongelma, että perse ei kestä keltaista paperia. Selvä!

Vierailija
22/27 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni asiakas on jättänyt mun työpaikalle tulematta takaisin, kun meilläkin on keltaista paperia. Saisiko pehmeämmällä laadulla sitoutettua asiakkaan paremmin?

Ainakin itse tykkäisin kovasti! :) mikä ala?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jemmassa rulla keltaista, ei-toivottuja vieraita varten. Eivätpähän tule toiste!

Vierailija
24/27 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työpaikalla oma valkoinen rulla.

Jännä, että aina on näitä mölisijöitä, jotka nollaavat toisten allergiat höpönä. Jos oma mielikuvitus ei riitä, kannattaisi vaan olla hiljaa.

P.s. Halpispapereista harmaa on allergiaystävällisempi useimmille. Siinä keltaisessa on jotain erityistä. En voi myöskään kuivata käsiä keltaiseen käsipaperiin.

Vierailija
25/27 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytön peppu on myös niin herkkis, et hälle on pehmoisinta valkoista paperia, mitä kaupasta löytyy. Muu perhe pyyhkii ekologisesti keltaisella.

Vierailija
26/27 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekokahvila?

Onko keltaisessa vessapaperissa jotain ekoa?

Ekokahvilassa käytetyt vessapaperit kuivatetaan ja laitetaan uudestaan rullalle. Tämän takia ne kellastuvat.

Vierailija
27/27 |
23.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään niin vanhaa, joka muistaa vessapaperiarkit? Toiselta puolelta se oli sileää ja toiselta karheaa. Me käytettiin sitä myö piirustuspaperina, oli hyvä piirtää läpi. 

Ja tuota paperia ennen käytettiin vanhoja sanomalehtiä, englantilaisessa vessassa olen törmännyt isohin (kasvin) lehtiin, muistuttivat raparperin lehtiä. Tämä tapahtui 1980-luvun alussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän