Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen on erikoinen ihminen?

Vierailija
22.04.2016 |

Minkälaista ihmistä kuvailisit erikoiseksi? Mikä hänestä tekee erikoisen?

Asia vaivaa minua koska minulle sanotaan todella usein että olen erikoinen ihminen. Tarkoitetaanko tuolla nyt hyvää vaiko pahaa? Aika harmiton introvertti olen omasta mielestäni.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat kalastella kehuja ja odottaa jotain "viisas", "mahtava", "karismaattinen" -akselilla. Jokainen ihminen on erikoinen, kun vain paremmin oppii tuntemaan.

Vierailija
2/11 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoisuutta on niin  monenlaista, vaikea sanoa millainen olet ja mitä tarkoitetaan sinun kohdallasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä sellainen joka ei konhoota joka muodissa mukana ja uskaltaa ajatella itse.

Se on monelle liikaa jos ei suostu muottiin.

Vierailija
4/11 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista ihmistä kuvailisit erikoiseksi? Mikä hänestä tekee erikoisen?

Asia vaivaa minua koska minulle sanotaan todella usein että olen erikoinen ihminen. Tarkoitetaanko tuolla nyt hyvää vaiko pahaa? Aika harmiton introvertti olen omasta mielestäni.

Kysy joskus sanojalta millä tavalla olet erikoinen, sillä se selvinnee :)

Vierailija
5/11 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo eniten ihmisestä, joka noin sanoo. Kysy itseltään, mitään yleistä sääntöä ei ole.

Vierailija
6/11 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo eniten ihmisestä, joka noin sanoo. Kysy itseltään, mitään yleistä sääntöä ei ole.

Olen aika ujo enkä viitsi tivata asioita.

En usko olevani missään muotissa koska lopetin naistenlehtien lukemisen parikymppisenä. Olin aina pettynyt niiden lukemisen jälkeen koska jutuista ei löytynyt sisältöä. Ehkäpä sen vuoksi en ole kiinnostunut merkkivaatteista, -laukuista, -tavaroista jne. Minulle on tärkeintä että tavara täyttää käyttötarkoituksen vaatimat kriteerit.

Mitään kehuja en ole kalastelemassa. En edes käsitä miten jonkun karismaattisuuden voi liittää minuun. Olen lukenut karismaattisista saarnaajista ja muusikoista mutten harrasta kumpaakaan edellämainittua lajia.

Vierailija
7/11 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestään erikoisia ovat ihmiset, jotka kritisoivat "tavallista" elämää ja joilla on tatuointeja. He ovat julistaneet itsensä erikoisiksi. 

Vierailija
8/11 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilöä saatetaan sanoa erikoiseksi, kun ei tarkasti osata kuvailla. Ehkäpä sinusta on hiukan hankala ottaa selvää, jos olet hiljaisempi. Hiljaisuus ei kyllä mielestäni ole rikos, itse pidän monista hiljaisista ihmisistä :)

Vierailija
9/11 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestään erikoisia ovat ihmiset, jotka kritisoivat "tavallista" elämää ja joilla on tatuointeja. He ovat julistaneet itsensä erikoisiksi. 

Minulla ei ole yhtään tatuointia enkä tuputa mielipiteitäni muille. Pidän kyllä kiinni omista periaatteistani.

Vierailija
10/11 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkilöä saatetaan sanoa erikoiseksi, kun ei tarkasti osata kuvailla. Ehkäpä sinusta on hiukan hankala ottaa selvää, jos olet hiljaisempi. Hiljaisuus ei kyllä mielestäni ole rikos, itse pidän monista hiljaisista ihmisistä :)

En todellakaan ole vuodattajatyyppiä. Yritin nuorempana harrastaa small talkia muiden kanssa mutta se tuntui minusta teennäiseltä ja lattealta. Sanoin toisille asioita, joita he eivät halunneet tietää tai pitivät tyhjänpäiväisinä ja toisia selvästi harmitti hukata aikaansa joutavanpäiväiseen höpöttämiseen puolituntemattoman ihmisen kanssa. Sen vastapuolen reaktion aistii selvästi.

Vierailija
11/11 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat kalastella kehuja ja odottaa jotain "viisas", "mahtava", "karismaattinen" -akselilla. Jokainen ihminen on erikoinen, kun vain paremmin oppii tuntemaan.

No ei tasan ole. Toki jokaisella on omat outoutensa mutta kyllä toiset vaan erottuvat eksentrisyydellään paremmin joukosta, persoonattomat ihmiset eivät jää mieleen, vaan ovat samaa, tylsää ja harmaata massaa.