Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummallisimmat/hauskimmat/rasittavimmat puhelinmyyjät

Vierailija
22.04.2016 |

Muistui mieleeni yhdestä netin mainoksesta, että muutama vuosi sitten minua vainosivat puhelinmyyjät jotka kaupittelivat syöpävakuutuksia todella uhkaavaan sävyyn. Tyyliin: "Ai ei kiinnosta vai? Mutta mietipä tilannetta kun se syöpä tulee, vaikkapa rintasyöpä, siihen kuulepa sairastuu näin-ja-näin moni nainen vuodessa, ja ei olekaan rahaa hoitaa sitä. Siinä talous hyvin äkkiä romahtaa!"

En todellakaan ostanut. Taisin antaa palautettakin että tuo teidän pelotteleva markkinointistrategia ei oikein uppoa. Nyt ei ole mitään kuulunut enää.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankapuhelimen aikaan minulle soitti usein yksi lehtimyyjä. Kävi ilmi, että asuin hänen entisellä kotiseudullaan, joten aina piti kuulumiset vaihtaa. Joskus tilasin pienen pätkän jotain lehteä, mutta en suinkaan joka kerta.

Joskus soitteli myös sitkeä kirjakauppias. Hän edusti jotain pienehköä kustantajaa. Innokkaasti hän esitteli tarjontaa, mutta ei vain tärpännyt, sillä olin lukenut jo suurimman osan hänen tarjoamistaan opuksista. Kun en ollut kiinnostunut mistään tarjouksesta, niin lopulta myyjä huokasi alistuneesti, että olisi hänellä vielä tarjolla Raamattukin. Ei syntynyt nytkään kauppoja, sillä olin vastikään hankkinut uuden Raamatun. Se oli sitä aikaa, kun uusi käännös oli juuri ilmestynyt. Tämän jälkeen puhelut loppuivat! 

Vierailija
22/22 |
30.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavia on ne firmat, joissa jatketaan soittamista, vaikka niille sanoo suoraan, että ei osta eikä halua näitä puheluja. En tiedä ostaako joku sellaiselta, mutta minä ainakin kyllästyn niihin soittoihin ja pistän koko firman boikottiin.

Jyväskylä Kareton näköjään tällainen. Ei uskota, kun sanoo ei ja sitten soitellaan tyhjiä puheluita perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän