Pudasjärven ABC Facebookissa
Mitäs helevettiä siellä on yön aikana tapahtunut?
Kommentit (15)
Joku "vitsikäs" poika hieman sekoillut äidin/isin tietokoneella, ja nyt tämä ABC:n sivua pitävä äiti/isi ei osaa poistaa niitä päivityksiä.
Pillua myös tarjolla 80e/30min lisämaksusta myös anaalia
Joku unohtanut FB:n auki koneelle ja lapsi pitänyt hauskaa vanhemman selän takana?
"Anteeksi poikani sekoili minun facebookilla. Eli en ole itse kirjoittanut noita. Pahoittelut."
Vierailija kirjoitti:
Joku unohtanut FB:n auki koneelle ja lapsi pitänyt hauskaa vanhemman selän takana?
"Anteeksi poikani sekoili minun facebookilla. Eli en ole itse kirjoittanut noita. Pahoittelut."
Ei tainnut olla lapsi vaan aikuinen poika, koska kirjoitti, että poika lähti poliisien matkaan. Liekö sekoillut muutenkin, facebook kirjoituksista tuskin poliisi ketään vie.
Hyvää mainosta :D Sivutykkäysten määrä yli tuplaantunut päivässä.
Ei helvetti :DDD:D Sellanen virkistyspäivä.
Kävijämäärät varmaan nousevat radikaalisti tuollakin susirajalla.
Feikkisivut. Abc Koillisportilla ei ole omia facebooksivuja lainkaan. S-ryhmän johtoa on infottu tästä somehuijauksesta.
Ylilaudan Jonnet opetteli feikkisivujen tekoa. Ilmeisesti oppivat.
Vierailija kirjoitti:
Feikkisivut. Abc Koillisportilla ei ole omia facebooksivuja lainkaan. S-ryhmän johtoa on infottu tästä somehuijauksesta.
Tuollahan on palautteita jo vuodesta 2014 ainakin.
Että sellainen monivuotinen huijaussivu :)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää mainosta :D Sivutykkäysten määrä yli tuplaantunut päivässä.
Näköjään nelinkertaistunut.
Voi jestas :/
Mahtaa mammaa hävettää
Juuri näin. Monta vuotta jo ollut. Kaveri on töissä tuolla absilla, joten tiedän mistä on kyse.
Ai siis miten on asia ollut monta vuotta?
Pitääpä kattoa