Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä ootte litistäneet sen synnytyksen jälkeisen mahan?

Vierailija
21.04.2016 |

Siis se löysä alavatsa mikä roikkuu häpykummun yläpuolella. Ihan vaan jollain teipillä tai kelmulla vai?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään roiku.

Vierailija
2/19 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, yhä roikkuu. Kaksoset jo yli 20 v. Se nahka ei lähde kuin puukolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliolla. Kääri itsesi tiukasti folioon ja sitten saunaan.

Vierailija
4/19 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta, osta pikkareita, jotka tukee alavatsaa esim. Sloggi. Vaikuttaa paljon, jos ihosi on palautuva, loppuun rasvaimua ja jumppaa.

Vierailija
5/19 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on söpö se pieni roikkuva kumpu. Ja naisellinen.

Vierailija
6/19 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on nyt 5 vk synnytyksestä. Ruokavalio tiukka ja kunnon treeni, vatsalihasten erkauma jo palautunut. Hyvin litistyy, nimenomaa syvät vatsat ja tosi tiukka dieetti, kuitenkin niin et maitoa riittää.

Vierailija
7/19 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen raskaus, vatsa litteä 6kk sisällä. Toka raskaus, vatsa sekä roikkuu että pömpöttää. Meinaa hermot mennä. Vaikka kuinka laihduttaisi, vatsa roikkuu plösönä kaljamahana. Dieetti ja urheilu eivät ole tuottaneet tulosta vaikka vuoden itseäni rääkkäsin. Anteeksi kielenkäyttö mutta mua vituttaa.

Vierailija
8/19 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettämällä ja luovuttamalla maito. Paino ja maha hävisi pikakelauksella.

Vierailija
9/19 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin piti odottaa että ne jotkut lihaket siinä keskellä kuroutuvat takaisin umpeen. Sitten sai alkaa jumpata. Harjoitin ensin vain syviä vatsalihaksia ihan rauhassa ja sitten vasta pintalihaksia. Ohjeita löytyy varmasti netistä (esim. Pilates) Vatsa litistyi nopeasti.

Vierailija
10/19 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu mistä se roikkuu, eli jos se on suurinpiirtein pelkkää nahkaa, se ei kyllä lähde millään. Tuntui kuin olisi tullut reppu vatsan kohdalle aikoinaan, ja siihen se jäi.

Vierailija
11/19 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ollut mitään merkitystä tuollaisilla. Ihan sama mikä roikkui. Nyt kuopuskin jo minua pitempi ja olen hoikka nainen.

Vierailija
12/19 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä liian aikaisin vetää sitä millään, tulee vain kohdunlaskeuma.

Mulla palautunut itsestään kroppa noin vuodessa, ilman että olisin erityisemmin rääkkidieetannut tai jumppaillut. Vaunulenkkejä, lantiopohjan jumppaa ja samalla varovasti syviä vatsalihaksia.

Vierailija
13/19 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mul on nyt 5 vk synnytyksestä. Ruokavalio tiukka ja kunnon treeni, vatsalihasten erkauma jo palautunut. Hyvin litistyy, nimenomaa syvät vatsat ja tosi tiukka dieetti, kuitenkin niin et maitoa riittää.

En ymmärrä mistä oot nuo vinkkis repiny, mutta ei missään nimessä "kunnon treeniä" ainakaan ilman pt:n apua. Eikä kyllä kannata tuota tosi tiukkaa dieettiäkään! Huhhuh. Helposti voi maidon tulo loppua, jos alkaa nuin aikasin dieettaan! Jos siis haluaa imettää. Kyllä se ihan normi ruokavaliolla n.4kk aikana asettuu semmoseks ku on jäädäkseen ja siitä voi sitte yrittää kiinteyttää. Nahan palautumiseen vaikuttaa vain ja ainoastaan ihotyyppi tai veitsi.

Vierailija
14/19 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä roikkuu?? Mulla on 4 lasta eikä mitään ole roikkunut synnytysten jälkeen. Pieni kaari alavatsan kohdalla. Omat normaalit vaatteet olen pukenut ylle ja viimeistään kuukauden kuluttua mahaa ei ole huomannut lainkaan vaikka olen aina ollut hoikka.

Ei mitään dieettiä eikä jumppaa, normaalia kevyttä ja terveellistä elämää.

Vierailija
15/19 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei ole koskaan roikkunut, olisi ollut itsari harkinnassa jos olisi roikkunut.

Vierailija
16/19 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

control alushousuilla, pysyy paremmin jälkivuotosujatkin paikoillaan

Vierailija
17/19 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan jälkeen vatsa litistyi itsekseen, toisesta jäi kumpu. Kolmatta odotan ja mietinnässä apteekissa näkemäni synnytyksen jälkeen puettuva korsetti.

Vierailija
18/19 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin sellasen 'litistävän' alusvaatetopin heti sairaalasta lähtiessä, vaikka mulla ei ees pahemmin roikkunu eikä ollu mitään kiloja synnytyksen jälkeen. Hyvin litistyi, tosin en tiedä oliko sillä merkitystä. Oli vaan mukava joku tuki kun alkuun tuntui että vatsalihaksilla ei ollut mitään tekoa ja ne vaan hylskyi.. :)

Mulla oli vatsa palautunut vatsalihaksia myöten jo 5 vrk:ssa, mitä nyt turvoksissa oli. Toi oli aika outo juttu, lääkärikin sen totesi ja ihmetteli syvästi. Enpä valita.

Vierailija
19/19 |
22.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin litistyi vatsa käytännössä heti ekan lapsen jälkeen ja neljän päivän sairaalassa olon jälkeen tulin kotiin jo vanhoissa housuissa. Toisenkin kanssa näytti menevän niin, mutta jonkun kuukauden päästä alavatsa vaan hiljalleen alkoi roikkua. Kummastakaan raskaudesta ei tullut kiloja ja itse asiassa molempien jälkeen painoin jopa vähemmän kuin ennen raskauksia. Joku lihasrepsahdus vaan näytti tapahtuvan toisella kertaa. Mistä muuten tietää jos vatsalihasten erkaantuma ei pakaudukaan? Havaitseeko sen juuri roikkuvasta pömpöstä vai mistä? t: 17