Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen joka esittää "eksoottista"..

Vierailija
21.04.2016 |

Avauduin yhdestä työkaverista. Muuten ihan mukava ihminen, mutta hänellä on tarve esittää ettei ole suomalainen.

Ulkonäöltään hän on ihan perus Pirkko muuten, mutta hiukset on värjätty mustiksi ja itseruksettavaa ja meikkiä on naamassa purkkikaupalla. Kirkkaan värinen huulipuna ja kunnon "itämaiset" silmien rajaukset. Tukka on juurikasvusta päätellen maantienvärinen, mutta väittää että on luonnostaan "supertiistaina". Pukeutuminen on jotenkin liioitellun värikästä. Jos en tuntisi niin en luulisi ulkomaalaiseksi vaan juurikin maalatuksi suomalaiseksi, tai ehkä venäläiseksi tuon meikkimäärän takia.

No, tää neiti aina selittää kuinka eksoottisen näköinen on, ihmiset kuulemma luulee aina ulkomaalaiseksi ja kyselee mistä hän on, välillä on rasistit muka käyneet vidduilemaan ja seli-seli-plää-plää samaa juttua joka päivä. Ja se on kuulemma ihan kauhean raskasta olla niin eksoottinen kun kateelliset suomalaiset on ilkeitä.

Ei varmaan tarvi edes sanoa että neiti deittailee vain ulkomaalaisia miehiä, kuulemma vetää niitä puoleensa kuin hunaja mehiläisiä ja ne on paljon mukavampia kuin suomalaiset.

Aina kauhea valitus siitä kun Suomi on junttila ja rasistinen maa, suomalaiset on tyylittömiä ym ym. Jos joku huomauttaa että neiti on itsekin suomalainen, niin hän repii jostain itselleen ulkomaiset sukujuuret, sukua on kuulemma tullut persiasta ja Italiasta ym ym. Jos tuo on totta, niin on kyllä todella monta sukupolvea sitten, koska pienellä paikkakunnalla hänen sukunsa on aika tuttua porukkaa ja ihan suomalaisia ovat.

Argh. Tää käy hermoille kun joka päivä saa kuunnella tuota mutta en halua sanoa ilkeästi kun hän ei kuitenkaan mikään paha ihminen ole. Mistäköhän tuo ulkomaalais-karppaus johtuu?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut voithän säki aapee ruveta!

Vierailija
22/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avauduin yhdestä työkaverista. Muuten ihan mukava ihminen, mutta hänellä on tarve esittää ettei ole suomalainen.

Ulkonäöltään hän on ihan perus Pirkko muuten, mutta hiukset on värjätty mustiksi ja itseruksettavaa ja meikkiä on naamassa purkkikaupalla. Kirkkaan värinen huulipuna ja kunnon "itämaiset" silmien rajaukset. Tukka on juurikasvusta päätellen maantienvärinen, mutta väittää että on luonnostaan "supertiistaina". Pukeutuminen on jotenkin liioitellun värikästä. Jos en tuntisi niin en luulisi ulkomaalaiseksi vaan juurikin maalatuksi suomalaiseksi, tai ehkä venäläiseksi tuon meikkimäärän takia.

No, tää neiti aina selittää kuinka eksoottisen näköinen on, ihmiset kuulemma luulee aina ulkomaalaiseksi ja kyselee mistä hän on, välillä on rasistit muka käyneet vidduilemaan ja seli-seli-plää-plää samaa juttua joka päivä. Ja se on kuulemma ihan kauhean raskasta olla niin eksoottinen kun kateelliset suomalaiset on ilkeitä.

Ei varmaan tarvi edes sanoa että neiti deittailee vain ulkomaalaisia miehiä, kuulemma vetää niitä puoleensa kuin hunaja mehiläisiä ja ne on paljon mukavampia kuin suomalaiset.

Aina kauhea valitus siitä kun Suomi on junttila ja rasistinen maa, suomalaiset on tyylittömiä ym ym. Jos joku huomauttaa että neiti on itsekin suomalainen, niin hän repii jostain itselleen ulkomaiset sukujuuret, sukua on kuulemma tullut persiasta ja Italiasta ym ym. Jos tuo on totta, niin on kyllä todella monta sukupolvea sitten, koska pienellä paikkakunnalla hänen sukunsa on aika tuttua porukkaa ja ihan suomalaisia ovat.

Argh. Tää käy hermoille kun joka päivä saa kuunnella tuota mutta en halua sanoa ilkeästi kun hän ei kuitenkaan mikään paha ihminen ole. Mistäköhän tuo ulkomaalais-karppaus johtuu?

Sitten jos naisella on värjäämättömät hiukset ja meikkaamattomat, ruskettumattomat kasvot, valitetaan siitä rumasta maantienvärisestä tukasta ja valjuista kasvoista, olmiudesta. Muistutetaan että meikkaaminen tekee kenestä tahansa heti paljon paremman näköisen ja on yleensä naisen perusvelvollisuus. Yleensä aina paheksutaan kun suomalaiset eivät käytä värejä rohkeasti, vaan pukeutuvat mustaan, harmaaseen ja siniseen. Ja niinhän se on tälläkin palstalla monesti julistettu, että venäläiset naiset vaan ovat niiiiiiin paljon kauniimpia kuin suomalaiset. :)

Tajuaisit jos näkisit, kuvaa en tosiaan viitsi laitta.

Meikki on ok ja hiusten värjäys myös, mutta meikkiäkin voi olla liikaa, niinkuin tässä on nyt päässyt käymään. Meikki on liian vahva ja tekee naisen vain kovan ja maalatun näköiseksi. Hiusten värjäys samaten, vaikka tummanruskea olisi varmasti hyvä, mutta pikimusta näyttää kovalta ja luonnottomalta, ja siihen vielä se juurikasvu.

Värikkäät vaatteet on kyllä ihan ok.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä raskasta on pitää parikymmentä vuotta yllä blondin imagoaan. Olin lapsena ihan vaalea, melkein valkotukkainen, mutta joskus teini-iässä se sitten tummui ensin maantienväriseksi ja aina vain tummemmaksi. Surin kovasti tätä ja aloin värjätä hiuksiani. Piti värjätä tosi usein, ettei juurikasvua ollut ikinä. Eikä siitä tullut edes kellertävä vaan tosi hieno tuhkanvaalea. Ihme että olen niiden värimyrkkyjen takia edes vielä hengissä :( No, en sitten enää jaksanut ja annoin periksi. Olen nyt taas sellainen maantienharmaanruskeansekasotku. Jotenkin helpottavaa tuon blondifeikkauksen jälkeen.

No tuossa on kyse tukan väristä, kun taas ap:n kertoma tapaus feikkaa ilmeisesti koko kansalaisuutensa.

Vierailija
24/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut voithän säki aapee ruveta!

Joo, taidan alkaa vaikka ruotsalaiseksi. :)

Ap

Vierailija
25/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä afrosuomalaisia löytyy, väri on lähinnä pranssi:D

Vierailija
26/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä afrosuomalaisia löytyy, väri on lähinnä pranssi:D

Onko se pronssin ja oranssin sekoitus?

Vierailija
27/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vaan kateellinen kun ei itse kehtaa olla erilainen ;)

Vierailija
28/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevää, pakolaisislla on lokoiset oltavat suomessa.

No niin näyttää olevan ihan kantasuomalaisillakin. Maataan työttömänä himassa kun tuet ovat niin suuret ettei kannata mennä töihin.

Vierailija
29/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske puhuu sen Enkkua niin se tunne vahvistuu entisestään ;).

Vierailija
30/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan mun entiseltä työkaverilta, joka vielä puhui vähän hoono soomi. Oli siis perus-Maija Möttönen jostain Vantaan perukoilta, molemmat vanhemmat supisuomalaisia ja kyllä, neidon oma väritys hiusvärin ja pakkelikerroksen alla oli vaalea. Muisti myös säännöllisin väliajoin nimitellä minua rasistiksi :)

Vierailija
31/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan larppaus.

Vierailija
32/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli joskus hyvin eksoottiselta näyttävä työkaveri, jota toinen työkaveri nimitti ikävästi Paloma Picassoksi. Eksoottisen näköinen ja pikimustahiuksinen (väri purkista) työkaveri oli tosin mukava, mutta hänen ulkonäkönsä oli kieltämättä hyvin erikoinen ja kirkkaanpunainen huulipunansa mitä näyttävin.

Luulen, että syynä oli hänen taustansa eksoottisessa Mäntsälässä. :D

Vierailija
33/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tunnen neidon, joka juoksee solariumissa ja meikkaa itsensä eksoottiseksi. Näyttää ihan kivalta mun silmään, vaikka tiedänkin että moni naureskeleekin naisen tyylille.

Vierailija
34/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se on sen maku? hölmöä haukkua täällä muita. itelläs taitaa olla maantienharmaa tukka, harmaat vaatteet yms.

Vierailija
35/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos se on sen maku? hölmöä haukkua täällä muita. itelläs taitaa olla maantienharmaa tukka, harmaat vaatteet yms.

No joo, ulkonäön arvostelu on kieltämättä tyhmää. Kukin tyylillään. En puhuisi ko. ihmisen ulkonäöstä muuten mitään, mutta ärsyttää päivästä toiseen kuunnella niitä juttuja miten kaikki on Suomessa juntteja ja mauttomia (paitsi hän itse). Haukkuu harva se päivä myös meidän "perusblondien" ulkonäköä tämä eksoottinen viettelijätär.

Ap

Vierailija
36/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä väliä värjääkö suomalainen nainen maantienharmaan tukkansa mustaksi tai vetyperoksidiksi. Yhtä eksoottisia suuntauksia kumpikin. Älkää huoliko ulkomaalaiset tunnistavat suomalaisen ulkomailla vaikka kuinka yrittää maastoutua ulkomaalaiseksi:DDD

Vierailija
37/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itelläni on valkoisenvaaleat hiukset ja vaatteissa paljon mustaa, valkoista, pinkkiä ja violettia. Jos tuo asia sinua kiinnostaa.

Ap

Vierailija
38/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa, että itse olen oikeasti eksoottista alkuperää omaava suomalainen ja nimenomaan ulkomaalaiset miehet eivät vaivaa, suomalaiset vaan.

Tunnen muutaman tämmöisen "eksootikko" suomalaisnaisen (mm. äitini...) ja jotain outoa itseinhoa ja suomihäpeää vaikuttaisi olevan taustalla.

Vierailija
39/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 jatkaa, että yläkoulussa oli tyttöjengi, joka roikkui maahanmuuttajapoikien ja romaneitten perässä ja etsivät sukujuuria ties mistä voidakseen kokea itsekin jonkun näköistä eksoottista alkuperää. Heidän skeneensä liittyi suomalaisuuden dissaaminen.

Paras "mamupesuyritys" vai miksikä näitä nyt voi sanoa oli tyttö, joka epäili omaavansa italialaista alkuperää koska hänen isällään oli paksut tummat kulmakarvat. Joo lapsia oltiin silloin mutta silti naurattaa vieläkin. :D

Vierailija
40/51 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen kyllä useita mustahiuksisia ja ruskeasilmäisiä suomalaisia. Ei se nyt niin eksoottista ole. Ovat ihan kantasuomalaisia perimältään. Vanhoja valokuvia kun katsoo niin eivät ne aikuiset suomalaiset ole sen vaaleampia kuin muuallakaan maailmassa. Olen verrannut vierekkäin äitini aikaisia kuvia ja oman ajan sekä omien lapsien  niin niissä tulee korostetusti esille se että suomalaisten aikuisten blondius on melko tuore ilmiö. Mun äidin aikaan rohkeinta oli sävyttää punaisella ja ainoastaan kotimaiset filmitähdet ja skandaalijulkkikset blondasivat hiuksensa:) Menneen ajan kuvia eri ajanjaksoilta löytyy kattavasti erilaisista kirjoista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi