Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei varmaan usko mutta... Petin miestäni, nyt raskaana (LUE!)

21.04.2016 |

Okei, tämä tulee kuulostamaan TODELLA paljon siltä kuin olisin Porvoosta... Mutta tämä on oikeasti totta, ja jos et usko niin sitten voit häipyä keskustelustani.

Loin tämän nimimerkin siis ihan sitä varten, että voisin tehdä tämän aloituksen ja ettei kukaan tulisi trollaamaan tänne ap:na.

Eli petin miestäni yhteensä kaksi kertaa. Ensimmäinen kerta oli tavallaan "hänen luvallaan", koska oli itse pettänyt minua aikaisemmin. Sovimme, että nyt olemme tasoissa ja että kumpikaan ei tekisi näin toiste. Käytimme kumia tämän toisen miehen (eli sen jonka kanssa "petin") kanssa, oman mieheni kanssa meillä on käytössä keskeytetty yhdyntä.

Tästä ensimmäisestä "pettämisestäni" (jota ei voi kunnolla laskea pettämiseksi) oli kulunut suunnilleen viikko (hiukan alle), kun päädyin viettämään iltaa kaveriporukkaan. Porukkaan kuuluu myös parhaan ystäväni mies. Nautimme todella paljon alkoholia (lue: vedimme kunnon kännit), ja päädyimme sänkyyn hänen kanssaan. Emme käyttäneet ollenkaan ehkäisyä. Aamulla herätessäni en muistanut mitään, mutta pikkuhiljaa muistikuvat alkoivat palata mieleeni. Häivyin parhaan ystäväni miehen luota silloin, kun hän vielä nukkui. Emme ole puhuneet asiasta sen jälkeen, ja koska mies oli vielä enemmän humalassa, en ole varma muistaako hän ollenkaan tapahtumia.

Suunnilleen kuukausi tämän kaiken jälkeen minulla ilmeni raskausoireita (turvotus, aamupahoinvointi ja pissatti hirveästi vaikka yleensä käyn vessassa vain max. 3 krt päivässä). Tein raskaustestin (sellainen tosi halpa, eli ei näy viikkoja tms.), itseasiassa kolmekin, ja jokaisella kerralla se oli positiivinen.

Nyt minua kammottaa. Isävaihtoehtoja on KOLME. Tietenkin epätodennäköisin on tuo jonka kanssa käytimme kumia, mutta ei sitä voi koskaan tietää. Ymmärrän myös, että keskeytetty yhdyntäkään ei ole kovin varma, mutta minulla ja miehelläni se on toiminut.

Mitä minun kuuluu tehdä? En voi kertoa miehelleni, parhaan ystäväni miehelle saati sitten parhaalle ystävälleni. En voi myöskään puhua asiasta tuolle miehelle jonka kanssa petin luvallisesti erään syyn vuoksi, jota en nyt paljasa.

Helpointa olisi tehdä abortti, mutta minusta ei ole tappamaan yhtäkään tervettä vauvaa sen takia että hänen äitinsä on mokannut (ja en siis ole muuten aborttivastainen, mutta itse en pystyisi päättämään jo alkanutta elämää).

Tekisi mieli jättää oma mieheni, katkaista yhteydenpito parhaaseen ystävääni ja muuttaa ulkomaille, mutta se on mahdotonta koska minulla ja miehelläni on jo yksi lapsi (1-vuotias poika, ja kyllä, hän on 100% varmasti mieheni oma).

Mitä minun kuuluu nyt tehdä? Ja joo, tiedän että olen ällöttävä lutka, mutta te ette pysty haukkumaan minua enempää kuin olen jo itse haukkunut.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Vittu sanoin ettei tarvitse uskoa muttei tarvitse myöskään tulla vinkumaan kommentteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin matkusta junalla Hankoon hakemaan sinne puskaan unohtunut peruukki ja aurinkolasit, ne on vielä ihan kunnossa.

Vierailija
4/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys maan perii. Kerrot miehellesi ja päätätte mitä teette. DNA-testit ei hirveästi maksa.

Vierailija
5/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin matkusta junalla Hankoon hakemaan sinne puskaan unohtunut peruukki ja aurinkolasit, ne on vielä ihan kunnossa.

Kimillä oli Hangossa apinapuku, ei peruukkia!

Vierailija
6/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimillä oli Hangossa apinapuku, ei peruukkia!

Nyt onkin kyseessä varjostan miestäni viikonloppu :D

Vierailija
7/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus millaista elämää vietätte. Sääli lasta =(

Vierailija
8/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat pitää lapsen, elä niin kuin se olisi miehesi. Etkä kerro mitään muista miehistä hänelle koskaan. Jos siis haluat jatkaa myös liittoasi. Ehkä joskus tulevaisuudessa voisi isyyden selvittää, jos se tuntuisi tärkeältä. Mutta ehdottomasti abortti olisi tuossa tapauksessa viisain ratkaisu.

Vierailija
9/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ilkeitä kommentteja liikkeellä :( en tiedä mitä teet, mut tsemppiä ei oo varmaan helppoa :( parempi ehkä vaan kertoa miehelle ja tehdä myöhemmin DNA testi.. Tehtyä ei saa tekemättömäksi

10/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli sanoa, että ole hiljaa asiasta, koska teillä on pieni lapsi, mutta lapsella on oikeus tuntea isänsä. Käy joko yksityisellä lääkärillä tai tee sellainen viikkotesti ja jos se osuu lähellekään sitä suojaamatonta yhdyntää, niin kerro miehelle homman nimi. Kun lapsi syntyy, pyydät isyystestit. Jos miehesi on antanut anteeksi, ensin häneltä ja sitten vasta siltä toiselta, olettaen että haluat pysyä siitä asiasta hiljaa etkä kertoa parhaalle ystävällesi.

Itse haluan ajatella, että tunnustaisin tilanteen heti kaikille osapuolille, miehelle, ystävälleni ja hänen miehelleen. Hänkin ansaitsisi tietää, että miehensä pettää ja ystävänsä käytöksestä.

Vierailija
11/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko homma nyt sen vaikeempi, kun kaikilta salassa teet abortin. Tai sit synnytät ja sanot ettei se ulosveto näköjään toimikkaan 100% . Kenenkään ei tarvii tietää, ellei se nyt sit satu olemaan väärän värinen tai täysin naapurin peran kopio.

Vierailija
12/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat pitää lapsen, elä niin kuin se olisi miehesi. Etkä kerro mitään muista miehistä hänelle koskaan. Jos siis haluat jatkaa myös liittoasi. Ehkä joskus tulevaisuudessa voisi isyyden selvittää, jos se tuntuisi tärkeältä. Mutta ehdottomasti abortti olisi tuossa tapauksessa viisain ratkaisu.

Otas nyt huomioon että maahan on tulossa dna-pankki, jossa on kaikista ihmisistä dna-näyte. Lähitulevaisuudessa ihminen näkee heti, kenen lapsi on - tai isä/äiti. Nyt jo narahtaa jos sattuu teettämään dna-testin ja huomaakin kuuluvansa ihan toiseen sukuun kuin on ilmoitettu.

Vierailija
13/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsut kaikki kolme herraa viettämään iltaa. Asetat herrat sohvalle, ilman housuja. Imet jokaista herraa vuorotelleen 20 sekunnin ajan. Se kenen kohdalla suusi täyttyy siemennestestä on tuleva puolisosi.

Vierailija
14/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti

Vierailija
15/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän veikkaan että ap pitää asian omana tietonaan ja miehestä tulee yksi tuhansista miehistä jotka kasvattaa tietämättään vieraan siittämää lasta. Hyi saatana, miten painajaismainen kohtalo. Onkohan niiden perhesurmien taustalla ollut jota tuollaista?

Vierailija
16/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota myös huomioon, että jos jotain käy, lapsi/miehesi sairastuu vaikka syöpään tai johonkin, jossa lähisukulaisen kudostyyppi tutkitaan sen selvittämiseksi, että voiko luovuttaa esim. kantasoluja tai vaikka elimen, niin sitten olet siinä kaiken paskan keskellä tilanteessa, jossa joudut kertomaan että hei, saatat muuten olla jonkun muun lapsi kuin isäsi..

Tai entäs jos kuolet? Ja asia tulee ilmi? Kiva muisto äidistä.

Ei kannata uskoa omaan koskemattomuuteensa. Kaikki tulee ilmi joskus. Kaikki.

Vierailija
17/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kerrot miehelle, sitten on taas hänen vuoro pettää, vaikkapa sun kaverin kanssa ja saattaa tämä raskaaksi. Sitten on tasapeli ja kaikki voi nauraa hassuille sattumuksille!

Vierailija
18/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä muistaa tulevaisuudessa varmistaa lasten oikea isyys.

M28

Vierailija
19/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta pahinta tässä on se että oot menny paneen parhaimman kaveris miestä! Mitä vittua hei! !!!

Vierailija
20/50 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän veikkaan että ap pitää asian omana tietonaan ja miehestä tulee yksi tuhansista miehistä jotka kasvattaa tietämättään vieraan siittämää lasta. Hyi saatana, miten painajaismainen kohtalo. Onkohan niiden perhesurmien taustalla ollut jota tuollaista?

Perhesurmat johtuvat miehen ajautumisesta umpikujaan (talous ja/tai mielenterveys) ja häpeästä, että ei voi tarjota perheelleen sitä, mitä pitäisi. Suomalaisessa kulttuurissa on sitten miehellä ihana tapa ottaa koko perheeltä nirri pois kun näin käy.