Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuiset ihmiset, vieläkö te ihastutte tv-sarjan näyttelijöihin?

Vierailija
21.04.2016 |

https://www.google.com/search?client=ms-android-huawei&source=android-h…

Siinä minun viimeisin ihastus, näyttelee sarjassa Lewis. Hyvä poliisisarja ja ihana mies.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä, ja ikää on 37 vuotta. True Bloodin Eric, TWD:n Daryl, Vikingsien Rollo... Siinä viimeisimmät. Tällä hetkellä ei ole niin pinnalla kukaan, melkein kaipaan sitä tunnetta kun on joku saavuttamaton julkkispäiväuni :)

Vierailija
22/25 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Hahmoihin, en näyttelijöihin itsessään. Katson aika vähän sarjoja, mutta Blacklistiä katsoin ystävän suosituksesta ja olen aivan lääpälläni Reddingtoniin, joka jaksaa huvittaa miestäni.

Toinen, johon ihastuin kovasti oli Lawless-leffan Tom Hardyn näyttelemä hahmo.

Eli joo, vielä aikuisenakin :D

Niin huvittaako sitä miestäsi Reddington (joka) vai se, että olet ihastunut siihen (mikä)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson Teemalta vuosisadan parasta tv-sarjaa Heimat eli Kotiseutu. Sarjassa seurataan tällä hetkellä nuoren säveltäjä Simonin nuoruusvuosia 60-luvulla. Olen aivan rakastunut sarjan hahmoon ja odotan koko ajan, että tarina siirtyisi sivuhenkilöistä häneen. Sekä ulkonäkö että tuo nuoruuden viattomuus ja ehdottomuus, joita tuohon aikaan vielä oli, ovat vieneet sydämeni. Olen itse syntynyt sarjan tapahtuma-aikoihin...

24/25 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Hahmoihin, en näyttelijöihin itsessään. Katson aika vähän sarjoja, mutta Blacklistiä katsoin ystävän suosituksesta ja olen aivan lääpälläni Reddingtoniin, joka jaksaa huvittaa miestäni.

Toinen, johon ihastuin kovasti oli Lawless-leffan Tom Hardyn näyttelemä hahmo.

Eli joo, vielä aikuisenakin :D

Niin huvittaako sitä miestäsi Reddington (joka) vai se, että olet ihastunut siihen (mikä)?

Se, että olen ihastunut siihen.

Vierailija
25/25 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näyttelijään, mutta pelivideoita tekevään tubettajaan oon tosi ihastunut :'D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi