Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä hintainen on mielestäsi kallis sormus?

Vierailija
21.04.2016 |

Ollaan menossa kihloihin ja viikonloppuna tarkoitus mennä sormuskaupoille. Mies sanoo että ei ei sitten kauhean kalliita enkä ole mitään timanttisormusta edes vaatimassakaan :D kuitenkin haluan sellaisen sormuksen joka vähän eroaa niistä 20 euron sormuksista jollaiset kaikki teinit aina ostaa. Saisi olla jotain leikkausta tai pieni kivi tms. Joten minkä hintainen on siis mielestänne kallis sormus?

Olen katsellut jo paria vaihtoehtoa verkkokaupasta ja pari kivaa osunut silmään joiden hinta siinä 50-70 euron välillä mikä ei ainakaan omasta mielestäni vielä ole kallis :)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sileä sormus maksoi 400mk ja sitä varten säästettiin. Oltiinkin nuoria ja opiskeltiin.

Se rinkula on mulla vieläkin ja olen siitä erittäin onnellinen, joten osta sellainen sormus mistä pidät, ei sen tarvi maltaita maksaa:)

Vierailija
22/32 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonni on kallis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kihlasormus oli ~300e, nuorempana ei ollut varaa kalliimpaan. Vihkisormus ~4k, kun taloudellinen tilanne oli "aikuisempi". Onhan se saakelin paljon rahaa rinkulasta, mutta a)ihailen sitä edelleen päivittäin, ja b)pidän sitä sormissani toivottavasti loppuelämäni.

Vierailija
24/32 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihla- ja vihkisormus kannattaa ostaa sen hintaiset että laatu on sellainen että kestää kymmeniä vuosia, mun mielestä on surullista jos sormus ei kestä koko avioliittoa, se kun on se avioliiton kestävyyden symboli. Kullan hinta on noussut siitä kun itse ostettiin sormukset, mutta varmaan hyvän kihlan saa parilla kolmella sadalla, ja vihkariin tulee toki lisää hintaa timanteista. Jos timanttisormus ei maksa kuin pari-kolmesataa, ei voi olla kovin häävi laatu, eikä kestävyys.

Pitää suhteuttaa sen sormuksen hinta tietysti omiin tuloihin, mutta myös siihen kuinka kauan sitä aikoo käyttää. Kulta on pehmeä metalli ja kuluu jokapäiväisessä käytössä, koruja pitää myös muistaa joskus huoltaa, timanttien istutukset pitää tarkistaa ja puhdistuttaa ne kunnolla.

Jos laittaa meikkeihin, vaatteisiin ja kenkiin ym. vuosittain satoja euroja, on outoa jos ei malta ostaa muutaman satasen sormusta lopuksi ikää käytettäväksi.

Vierailija
25/32 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöistä olen ajatellut, ehkä isommalla timantilla

sormus

Onko kiva muistakin?

Vierailija
26/32 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa yli 20€. En edes vitsaile

Vierailija
27/32 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohisormus on hyvä vaihtoehto... Kuitenkin miellän tuhansiin kurkottavan jo aika hintavaksi.

Vierailija
28/32 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Mun sormus maksoi n. 500e, mutta tuossa joku aika sitten kun katselin, niin samasta sormuksesta olisi saanut maksaa lähes 1200e.

Vierailija
29/32 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen Stockan Hulluilla päivillä mies osti naiselle Sandbergin ständillä timanttisormuksen. Maksoi siitä 19 999 euroa eli 20 tuhatta!

Vierailija
30/32 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

500€ maksimissaan, vaikka vihkisormusta pitäisi loppuikänsä niin yhtään enempään ei olisi varaa.

Vierailija
31/32 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et välitä timanteista, niin ei sormus niin kalliiksi tule sieltä kalliimmastakaan päästä valittuna. Juttele miehen kanssa asiasta, että olette samalla kartalla ostoksille mennessä. Onnea!

Vierailija
32/32 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tahansa yli 20€. En edes vitsaile

Uskon kyllä. t:Kokopäivötyö ja 10,20€ t.