Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö viiskymppiset oo kuulleetkaan moderneista lastenvaatteista...

Vierailija
21.04.2016 |

Tuli vaan mieleen... tossa talon pihalla aina näkee tuota viiskymppisen rouvan about kouluikäistä pikkumussukkaa puuhastelemassa, niin sillä on usein just jotkut päiväkotilasten kurahaalarit jalassa... eikä tässä ole enää edes mitenkään kuraista. Tervetuloa 2000-luvulle... :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurahaalarit ovat kätevät 😈

Vierailija
2/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai niitä kukaan käytä muualla kuin tarhassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on moderni kurahaalarin vastine?

Vierailija
4/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh jaa, meillä jopa 10v. laittaa päälleen kurahousut tarpeen vaatiessa. Ja ei, en ole likikään viisikymppinen.

Vierailija
5/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai niitä kukaan käytä muualla kuin tarhassa?

No justhan ap:kin kuvaili että koululaislapset käyttää pihalla.

Vierailija
6/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olet ap koulutukseltasi? Mietin että missä hommassa pärjää noin olemattomalla loogisela päättelykyvyllä. Siis kun sun 50-v. naapuri tekee jotain niin yleistät että kaikki --kymppiset.

Vierailija
7/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 kymppinen äiti. Lapset on jo teinejä nyt. Mutta pitivät aikoinaan vain muutaman kerran kurahaalareita, kun eskarissa hoitajat olivat tykästyneet niihin. Muulloin ei niitä kumiasuja käytetty. Reimateceja ja vastaavia oli jo silloin.

Vierailija
8/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä olet ap koulutukseltasi? Mietin että missä hommassa pärjää noin olemattomalla loogisela päättelykyvyllä. Siis kun sun 50-v. naapuri tekee jotain niin yleistät että kaikki --kymppiset.

No sehän olikin kysymys, eikä väite!

Vierailija
9/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, oiskohan pikemminkin niin, että se sun naapurisi - siis sen lapsosen äiti - ei ole hommannut lapselleen kosteutta pitäviä haalareita, joten kurikset ovat tarpeen.

Meinaan kun ainakin viime vuosituhannen lopulla jo lapsilla oli goretexit yllä. Meillä ei ainakaan ole ikinä pidetty lapsilla kuriksia, tarhaan ne jouduttiin pakosta ostamaan, mutta kotona niitä ei käytetty.

Vierailija
10/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minä viisikymppinen olin lapsi, ei kurahaalareita edes tiedetty olevan! Siksi en koskaan tajunnut niitä omille lapsillekaan ostaa. Kaupasta sai kaikenlaisia vedenpitäviä ja vettähylkiviä haalareita.

Vierailija
11/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi. Tarkoitus oli nyt lähinnä ihmetellä, että miten joku vielä viitsii kiusata lapsia vielä jollain kurahousuilla, kun hyviä vedenpitäviä vaatteita saa joka marketista.

Vierailija
12/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No anteeksi. Tarkoitus oli nyt lähinnä ihmetellä, että miten joku vielä viitsii kiusata lapsia vielä jollain kurahousuilla, kun hyviä vedenpitäviä vaatteita saa joka marketista.

Kiusata? Ja ne marketin kamat - drymaxit sun muut - on ihan rahan hukkaa. Kuumia ja hiostavia, mutta eivät pidä vettä.

Vierailija
13/13 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun minä viisikymppinen olin lapsi, ei kurahaalareita edes tiedetty olevan! Siksi en koskaan tajunnut niitä omille lapsillekaan ostaa. Kaupasta sai kaikenlaisia vedenpitäviä ja vettähylkiviä haalareita.

Minä olen syntynyt vuonna 1966 ja kyllä minulla lapsena oli kurahousut. Valokuvakin vuodelta 1969 on todisteena; jalassa tummanvihreät kurahousut ja naama mutrussa (en tykännyt  kurahousuista)