Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan tilanneet ruokaa netistä?

Vierailija
21.04.2016 |

En ole edes tajunut, että näin voi nykyään tehdä ja ei ole edes kallista. Ei ole autoa eikä pyörää ja olen monen kilsan päästä selkä vääränä kantanut ruokaa. Meillä on näköjään kauppa josta voi tilata kotiin ja todellakin olen valmis maksamaan noin pienen korvauksen.

Eli onko kokemuksia ja olitteko tyytyväisiä. En kaipaa mitään jeesusteluviestejä kuinka joku nilittää, että hän hakee itse. Minun budjetti ja elämä ei kaadu 10e ja sen olen valmis maksamaan helposti.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut ja hyvin toimii. Päiväykset on pidemmälle kuin kaupassa on tarjolla, ei tule heräteostoksia, ei tartte kantaa kaukaa... pelkkää positiivista!

Vierailija
2/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään saa tarjoustuotteetkin eli tuo tulee jo ihan edulliseksi, nyt kun kattelen mitä tilaisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneen kertaan. 

Vierailija
4/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt ja olin tyyväinen. Eväät kannettiin hissittömän talon yläkerrokseen :D

Vierailija
5/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi vuotta joka viikko. Lähikaupasta haen vain pikku juttuja jotka loppuvat kesken. Säästää etenkin autottoman aikaa. 

Vierailija
6/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tilannut ja hyvin toimii. Päiväykset on pidemmälle kuin kaupassa on tarjolla, ei tule heräteostoksia, ei tartte kantaa kaukaa... pelkkää positiivista!

Hyvä juttu, yleensä ostan ja kannan kerralla niin paljon, että pirun raskaaksi käy noi reissut monta kertaa. Kun ei mikään Hulk ole :/

Vierailija
7/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta kympin kuluilla ei enää tule eivätkä kotimaiset toimita, muuta kuin se yksi joka postin kautta, jotain 16 e toimitus, ei kylmäkuljetuksia eikä hinnatkaan näytä kovin halvoilta.

Vierailija
8/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut koska täällä ei ole sellaista palvelua mutta jos olisi niin tilaisin. Vihaan kaupassa käyntiä.

Vierailija
9/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, mutta kympin kuluilla ei enää tule eivätkä kotimaiset toimita, muuta kuin se yksi joka postin kautta, jotain 16 e toimitus, ei kylmäkuljetuksia eikä hinnatkaan näytä kovin halvoilta.

Kyllä tuossa mun kaupan hinnastossa on 9,90 ja moneen kertaan vielä mainittu tuo hinta. 

Vierailija
10/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepan kauppakassista on tullut tilattua useasti, eikä ole mitään negatiivista sanottavaa. Valikoima sama/tarpeeksi sama kuin kaupassa ja toimitusajan saa valita itse. Hyvin on toiminut tähän mennessä :) Ollaan tilattu myös kauppahalli24:sta mutta siellä on hieman suppeampi valikoima. Toimitus ok.

Vierailija
11/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kaupoista tilaatte?

Vierailija
12/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ku ei tarvii ite rahaa, niin vois ostaa pakkaseenki vaikka mitä, jumaleisson kuukauden murkinat yhteen satsiin :D 

Ap

Vierailija
13/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuossa mun kaupan hinnastossa on 9,90 ja moneen kertaan vielä mainittu tuo hinta. 

Voi olla, mutta meillä täällä maalla ei. Ei täällä saa edes sitä pitsaa kotiin.

Vierailija
14/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä kaupoista tilaatte?

Cittari mulla eikä oo edes överihintasta ja kyllä sen kympin pulittaa jos kuukauden pöperöt joku tänne jaksaa raahata :) Ihan hyviä tarjouksian on.

Ap

Vierailija
15/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan, on jotenkin ihan syntinen olo, näinkö helppoa voi elämä olla :D Ruuatkin tuodaan kotiovelle asti.

Ap

Vierailija
16/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tilata kuiva-aineita ja säilykkeitä just kuukauden tarpeiksi kerralla ja sit tuoretuotteita viikoksi. Sit voi joko täydentää itse kaupassa käymällä tai tilaamalla toisen satsin.

Kannattaa huomioida että tolla kymmenellä eurolla ajaa arkitaksalla taksillakin muutaman kilsan eli jos kauppa ei oo tuon kauempana niin voi vaikka kerta kuukauteen ottaa ison satsin ja tulla taksilla kotiin niiden ostosten kanssa.

Vierailija
17/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tilata kuiva-aineita ja säilykkeitä just kuukauden tarpeiksi kerralla ja sit tuoretuotteita viikoksi. Sit voi joko täydentää itse kaupassa käymällä tai tilaamalla toisen satsin.

Kannattaa huomioida että tolla kymmenellä eurolla ajaa arkitaksalla taksillakin muutaman kilsan eli jos kauppa ei oo tuon kauempana niin voi vaikka kerta kuukauteen ottaa ison satsin ja tulla taksilla kotiin niiden ostosten kanssa.

Niin mutta ku ei tartte ees mennä kauppaan jonottamaan, senkus hiirellä näpyttelee kamat virtuaalikärryyn, onhan tuo nyt aikamoista herkkua. 

Ap

Vierailija
18/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyttäny jo kauan Alepan kauppakassia ja ei oo hyvää sanottavaa :) Tulee halvemmaks, ku ei tuu ostettuu mitään heräteostoksia. Ei tartte tosiaan kantaa niitä ruokia kaupasta kotiin ja ei mee aikaa siel kaupassa. Ihanan helppoa! 

Esim. hedelmät ja vihannekset ollu aina tosi hyvä kuntosia. Varmasti parempia mitä ite jaksaisin kaupassa kaivella.

Vierailija
19/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttänyt kerran Alepan palvelua ja tykkäsin tosi paljon! Lähettivät muuten koko ajan viestejä: Vastaanotimme tilauksesi! Nyt pakkaamme tilauksesi! Kohta lähetti on ovella! Ei jäänyt epäselväksi, etteikö ostokseni olisi hoidossa :D

Käyttäisin palvelua enemmänkin mutta oon köyhä ja joka sentille on tarvetta. Jos olisin varakkaampi, helpottaisin elämääni ehdottomasti!

Vierailija
20/22 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun tarjoukset tuolta nappaa, niin ei tuo ole edes kallista ihan vaikka normireissuun jos itse kävisin, nyt kun laskeskelin. Puhumattakaan siitä, että lähden tekemään tuon monen kilsan reissun ja raahaan niitä kamoja kotiin. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän