Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EU:n erikoinen käsitys vapaasta markkinataloudesta: Miksi puhelinoperaattorit eivät saisi laskuttaa ulkomaan datasta erikseen?

Vierailija
21.04.2016 |

Jos asiakas haluaa liittymän, joka toimii edullisesti Suomessa rajattomasti, mutta maksaa ulkomailla enemmän, ja operaattori haluaa tällaisen liittymän asiakkaalle myydä, niin miksi EU:n pitää se estää? En ymmärrä tällaista markkintaloutta, että sallitaan jatkossa vain sellaiset liittymät, jotka toimivat samalla hinnalla koko EU:ssa. Jos ei ole asiakkaalla tarvetta tällaiselle, niin miksi sellainen pitää kalliilla sitten kuitenkin ottaa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EU on sosialististen eurotasavaltojen liitto, oikea mätäpaise.

Vierailija
2/3 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te nyt vastustaisitte EU:ta vaikka se tekisi mitä.

Hajotkaa siihen -minä olen tyytyväinen EU:hun. Ilman sitä Suomi olisi entistäkin eristäytyneempi junttila ja altis Venäjän painostukselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te nyt vastustaisitte EU:ta vaikka se tekisi mitä.

Hajotkaa siihen -minä olen tyytyväinen EU:hun. Ilman sitä Suomi olisi entistäkin eristäytyneempi junttila ja altis Venäjän painostukselle.

Hajoa itse.

Jos on tarvetta koko EU:n alueella samalla hinnalla toimiville liittymille, niin vapaa markkinatalous kyllä sellaiset tuo operaattorien valikoimiin ja hintatason sopivaksi. Jos taas kuluttajat haluavat mielummin tietyllä alueella toimivia liittymiä, niin markkinatalous määrittää myös niille oikean hinnan. Miksi EU:n pitää häiritä tätä prosessia?