Nyt kilpaillaan leikkimielisesti siitä, kenellä on eniten kiireitä ja hommaa tehtävänä
Ei sitten keksitä mitään paskaa tyyliin "pitäisi käydä kuussa ja istua puussa kakkaa suussa."
Noniin eli minun pitäisi toimittaa eräs laite reklamaatiota varten liikkeeseen postitse. Sitä ennen pitäisi löytää pakkausmateriaalit, koska alkuperäiset ovat käyttökelvottomia. Aika kuluuuuuuuuuuu... Pitäisi pestä aivan järjetön määrä pyykkiä päivittäin ja pesenkin, mutta se ei lopu koskaan. Asun yksin, btw.
Pitäisi öljytä yksi taso.
Pitäisi opiskella.
Pitäisi ilmoittautua yhteen uusintakokeeseen.
Ja sitä ennen ottaa selvää miten se tapahtuu.
Pitäisi ostella vaikka ja mitä huonekaluja ja sisustustarvikkeita kotiin.
Pitäisi kasata yksi huonekalu.
Pitäisi saada yksi huonekalu helvettiin täältä (en voi myydä, pitkä stoori.)
Pitäisi käydä eräs homma loppuun ja suoriutua siitä kunnialla.
Pitäisi pestä (pesettää) ikkunat.
Pitäisi sisustaa parveke.
Pitäisi laitella työhakemuksia (viimeksi eilen lähetin yhden.)
Pitäisi käydä lääkärissä parista asiasta.
Huh, onkohan vielä jotain😀
Kommentit (23)
Öljyä pittäis ostoo...ja sika pitäis tappoo.
Vierailija kirjoitti:
Öljyä pittäis ostoo...ja sika pitäis tappoo.
Älä tapa possua😭🐷💔
Mulla rauhallista kans. Ei oikeestaan mitään ole pakko tehdä. Surkeaa, häviän kisan.
Se on kuulkee semmonen vempula tuo akka että sen selättämisessä on työmaata ihan tarpeeks.
Liukas ku rasvattu porsas.
Niin kiire, että en ehdi kirjoittaa viestiä lop
Koen perustavanlaatuista tarvetta hiljentää sisäinen maailmantuskani ja ratkaista kaikki tulevaisuudessa häämöttävät kriisit vesipulasta konservatiivisten arvojen kasvuun ja ylikansoittumiseen.
I win.
Missä ajassa? Eihän tuo ole paljon, jos on vuosi aikaa :-)
Pitäisi hoitaa opinnot loppuun, pyörittää firmaa ja hoitaa duunit. Kotona on kaikki rästissä, pyykit, pihahommat, siivoaminen. Ai niin, häätkin tulossa ihan justkoht. Nytkin on aikaa palstailla kun lapset on unilla. Tää on mun telkkarin korvike kun en ehdi katsomaan.
Muutama viikko sitten painoin töissä tukka putkella, burnout huohotti niskassa ja töitä vähintään kahdelle olis mun hommissa ollut. Lähdin pois, perustin yrityksen ja odottelen paniikkipuheluita.
Kolmen harrastavan lapsen kanssa riittää kiireitä ja omiakin vanhempia pitäisi auttaa ja kavereita nähdä. Ap:n lista kuulostaa tosi vaatimattomalta, kun kaikki on vain itsestä kiinni.
Kummasti tasaantuu, kun kuumeessa tuijottelee niitä pesua odottavia ikkunoita, ehtiihän ne myöhemminkin.
Voittaja ei ehdi av-palstalle, saati luetella töitään...
Vierailija kirjoitti:
Missä ajassa? Eihän tuo ole paljon, jos on vuosi aikaa :-)
No siis ei ole läheskään vuotta aikaa xd ei edes kuukausia. Ap
Mun pitäis lista on loputon. Mutta, kerkeehän sitä.
Vierailija kirjoitti:
Muutama viikko sitten painoin töissä tukka putkella, burnout huohotti niskassa ja töitä vähintään kahdelle olis mun hommissa ollut. Lähdin pois, perustin yrityksen ja odottelen paniikkipuheluita.
Kolmen harrastavan lapsen kanssa riittää kiireitä ja omiakin vanhempia pitäisi auttaa ja kavereita nähdä. Ap:n lista kuulostaa tosi vaatimattomalta, kun kaikki on vain itsestä kiinni.
Kummasti tasaantuu, kun kuumeessa tuijottelee niitä pesua odottavia ikkunoita, ehtiihän ne myöhemminkin.
No kaikki on vain itsestä kiinni ja sehän siinä stressaakin😀 Haluan puhtaat ikkunat ennen kesää = täytyy vertailla tekijöitä ja hintoja ja maksaa mielellään myös. Täytyy opiskella kunnolla eikä vain hutiloida nopeasti jotain. Jne.
Kai sen huonekalunkin olisin jo kasannut, jos se olisi ihan simppeli juttu. Nyt täytyy hankkia sillekin joku tekijä. Kuka, mistä, en tiedä😀
Huonekalujen hankkiminenkaan ei tapahdu parissa tunnissa. Samaan aikaan yritän säästää ja elättää itseni ja maksaa laskuni.
Olen rakentanut jo kahden päivän ajan eteisen säilytysjärjestelmää ja purkanut samalla vanhaa. En pääse ulos ovesta ennen kuin urakka on valmis ja ainakin suurin osa tavarasta on paikoillaan ja loput varastossa. Huomenna pitäisi päästä aamulla lähtemään, mutta tähän minä taas jumituin töllistelemään, vaikka tarkoitus oli vain käydä juomassa vettä.
Mullei tuu pitkää listaa, kun mä teen ne.
Ihmetyttää jotkut ihmiset, kun alottaa jonkun projektin esim. kaapin kokoamisen, se jää kesken ja alotetaan muuta. Kiva käydä kylässä kun talo täynnä keskeneräisiä juttuja: ompelukone ja kangas pöydällä, lauta ja saha nurkassa, imuri esillä ja paskat lattialla, puoliksi koottu kaappi keskellä huonetta. Lamppu saatu paketista ulos, muttei kattoon yms.
En voisi asua tollasen kanssa.
Mä autan sua karsimalla listaa:
Pitäisi öljytä yksi taso. Ei kiirettä, ehtii ensi kuussa, ruksaa tämä yli listalta.
Pitäisi opiskella. Tärkeä, panosta tähän.
Pitäisi ilmoittautua yhteen uusintakokeeseen.Tee tämä huomenna.
Ja sitä ennen ottaa selvää miten se tapahtuu. Tee tämä tänään.
Pitäisi ostella vaikka ja mitä huonekaluja ja sisustustarvikkeita kotiin. Ei kiirettä kun et edes osannut eritellä mitä huonekaluja tarviit, eli et tarvii mitään just tällä sekunnilla. Ruksaa pois listalta.
Pitäisi kasata yksi huonekalu. Ehtii toukokuussa.
Pitäisi saada yksi huonekalu helvettiin täältä (en voi myydä, pitkä stoori.) Soita ensi viikolla kierrätyskeskukseen tuleeko hakemaan.
Pitäisi käydä eräs homma loppuun ja suoriutua siitä kunnialla. Millä aikataululla, ai just nyt vai, enpä usko.
Pitäisi pestä (pesettää) ikkunat. Puhelu kestää 5 min. Selvitys 10 min, ehdit tehdä lauantaina.
Pitäisi sisustaa parveke. Ei kiirettä, pakkasta oli vielä tänään, ehdit toukokuun 15pv jälkeen.
Pitäisi laitella työhakemuksia (viimeksi eilen lähetin yhden.) Tärkeä.
Pitäisi käydä lääkärissä parista asiasta. Ei kiireellistä, muuten olisit jo siellä. Ensi viikolla varaat ajan, tiistaina soitat.
Ole hyvä! :) Sulla vaan muutama oikeasti tärkeä ja kiireellinen juttu! :)
Vierailija kirjoitti:
Mullei tuu pitkää listaa, kun mä teen ne.
Ihmetyttää jotkut ihmiset, kun alottaa jonkun projektin esim. kaapin kokoamisen, se jää kesken ja alotetaan muuta. Kiva käydä kylässä kun talo täynnä keskeneräisiä juttuja: ompelukone ja kangas pöydällä, lauta ja saha nurkassa, imuri esillä ja paskat lattialla, puoliksi koottu kaappi keskellä huonetta. Lamppu saatu paketista ulos, muttei kattoon yms.
En voisi asua tollasen kanssa.
Joskus ne kaikki jutut vaan pitää tehdä samaan aikaan, niitä ei voi tehdä etukäteen eikä myöhäistää paljon. Kevät on mulle aina tuollaista aikaa, monta hommaa jotka pitää tehdä NYT, siis muutaman viikon sisällä.
Joidenkin elämäntyyli on sellainen että "työtä" on loputtomiin asti, ei niitä saa "hoidettua pois alta" vaan lista on loputon ja tavallaan alkaa alusta uudestaan. :D
Vähän ymmärrystä hei erilaisille elämäntyyleille! :)
Vierailija kirjoitti:
Mä autan sua karsimalla listaa:
Pitäisi öljytä yksi taso. Ei kiirettä, ehtii ensi kuussa, ruksaa tämä yli listalta.
Pitäisi opiskella. Tärkeä, panosta tähän.
Pitäisi ilmoittautua yhteen uusintakokeeseen.Tee tämä huomenna.
Ja sitä ennen ottaa selvää miten se tapahtuu. Tee tämä tänään.
Pitäisi ostella vaikka ja mitä huonekaluja ja sisustustarvikkeita kotiin. Ei kiirettä kun et edes osannut eritellä mitä huonekaluja tarviit, eli et tarvii mitään just tällä sekunnilla. Ruksaa pois listalta.
Pitäisi kasata yksi huonekalu. Ehtii toukokuussa.
Pitäisi saada yksi huonekalu helvettiin täältä (en voi myydä, pitkä stoori.) Soita ensi viikolla kierrätyskeskukseen tuleeko hakemaan.
Pitäisi käydä eräs homma loppuun ja suoriutua siitä kunnialla. Millä aikataululla, ai just nyt vai, enpä usko.
Pitäisi pestä (pesettää) ikkunat. Puhelu kestää 5 min. Selvitys 10 min, ehdit tehdä lauantaina.
Pitäisi sisustaa parveke. Ei kiirettä, pakkasta oli vielä tänään, ehdit toukokuun 15pv jälkeen.
Pitäisi laitella työhakemuksia (viimeksi eilen lähetin yhden.) Tärkeä.
Pitäisi käydä lääkärissä parista asiasta. Ei kiireellistä, muuten olisit jo siellä. Ensi viikolla varaat ajan, tiistaina soitat.Ole hyvä! :) Sulla vaan muutama oikeasti tärkeä ja kiireellinen juttu! :)
Kyllä minulla on monta tärkeää ja kiireellistä juttua😀 huonekalu on toisen omistuksessa joten en voi roudauttaa sitä minnekään.
Täytyy vertailla hintoja esim. ikkunanpesulle.
En ota ekaa tarjousta vastaan.
Enkä lähtenyt tähän erittelemään kodin tarpeita, mutta voinen nyt ehkä senkin tehdä: pari mattoa, sohva, iso ruokapöytä ja tuolit, parvekekalusteet, mitä? En tiedä vielä. Neljät verhot..
Ainiin. Säläritkin pitäisi uusia.
Niin ja maalauttaa pari kohtaa kotona. Tai no... "Pari"... Ap
Mulla ei ole mitään kiireitä :)