Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon halasi, nyt ahdistaa

Vierailija
20.04.2016 |

Tänään kaupungilla bussille kävellessäni iäkäs mieshenkilö pysäytti mut sanomalla jotakin. En kuullut yhtään mitä hän sanoi, koska mulla oli kuulokkeet korvilla. Otin ne pois että kuulisin mitä tällä miehellä on asiaa. Hän mumisi jotenkin tosi epäselvästi jotakin. Katoin hetken häntä ihmeissäni. Ainut asia mitä mä erotin hänen sanovan oli "etkö sä muista mua?". Ja mulla on tosi hyvä kasvomuisti; olen ihan varma etten tuntenut tätä miestä. Kun olin vastaamassa etten tunne häntä, hän tuli lähemmäs minua (tässä vaiheessa meidän välillä oli noin puoli metriä). Juuri ku olin sanomassa että mulla on kiire bussille niin hän halasi mua. Sillä hetkellä rupes ihan kauheasti ahdistamaan, ja riuhtaisin itseni pois, jolloin hän yritti halata uudestaan. Lähdin nopeasti kävelemään bussille ja hän jäi huutelemaan perään.

Tää tilanne on tässä päivän aikana vähän väliä tullut mieleeni ja koko ajan on ahdistunut olo. Tää koko tilanne oli kauhean ahdistava ja nyt kun sitä jälkeenpäin ajattelee, se tuntuu todella ahdistavalta. Se mitä tällä viestillä ajan takaa on se, että onko tuntemattomalla ihmisellä noin vain oikeus halata jotain toista vasten tämän tahtoa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin vaarallista. Yritä päästä yli.

Vierailija
2/7 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista sen vanhuksen kannalta. Oli ehkä dementti. Luuli ehkä tyttärekseen. Luulihan Kekkonenkin Islannin presidenttiä (vai oliko se pääministeriä) äidikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halaus hän se kuitenkin vain oli ja vieläpä ihan hyvää tarkoittavalta vanhukselta. Ei varmaan ollut mitään sekstististä takana. Ennemmin miettisin sinun syitä miksi ahdistut tuntemattoman kosketusta noin paljon?

Vierailija
4/7 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole niin vaarallista. Yritä päästä yli.

Täysin tuntemattomille ihmisille juttelu kaupungilla on jo itsessään ahdistavaa, mutta siihen päälle vielä hali... Tää asia todella häiritsee ja ahdistaa mua. ap

Vierailija
5/7 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin tuntemattomille ihmisille juttelu kaupungilla on jo itsessään ahdistavaa, mutta siihen päälle vielä hali... Tää asia todella häiritsee ja ahdistaa mua. ap

Ymmärrän hyvin. Yleensäkin tuntemattoman liian tuttavallinen käytös on ärsyttävää ja kosketus vielä ärsyttävämpää. Pääsetkö asian yli jos sallit itsesi suhtautua niin, että mokoma ukkelilla ei ollut mitään oikeutta ylittää yksityisyytesi rajoja. 

Vierailija
6/7 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Yleensäkin tuntemattoman liian tuttavallinen käytös on ärsyttävää ja kosketus vielä ärsyttävämpää. Pääsetkö asian yli jos sallit itsesi suhtautua niin, että mokoma ukkelilla ei ollut mitään oikeutta ylittää yksityisyytesi rajoja. 

Enpä tiedä, tietenkin mä tän yli pääsen, mutten oikeen osaa käsitellä tätä asiaa mielessäni ilman ahdistuksen tunnetta. En edes ymmärrä miten niinkin pieni asia voi vaikuttaa näin paljon. ap

Vierailija
7/7 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tunteesi hyvin, minua myös ahdistaisi tuntemattoman ei-toivottu halaus kovasti. En halua halata ihmisiä - tässä maailmassa on vain kaksi ihmistä joiden halaus olisi tervetullut.

Yritä kuitenkin ajatella, että vanhus oli jollakin tavalla sekaisin, ehkä dementoitunut tai vastaavaa. Ei hän ollut vastuussa omista teoistaan eikä tarkoittanut sinulle pahaa. Onneksi halauksesta ei sentään tullut fyysisiä vammoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan