Minkä ikäiset lapset teillä pelaa Gta5?
Miten nuoret lapset pelaa kyseistä peliä vai onko ihan ehdotonta ikärajasuositusten mukaan menevää meininkiä?
Kommentit (28)
Olen pelannut eri gta-pelejä 10-vuotiaasta lähtien ja olen täysin normaali nuori mies, enkä lainkaan traumatisoitunut tai väkivaltainen.
No mä pelaisin jos koneessa riittäisi tehot, mut ei riitä :(
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tosiaan sellainen kohta missä kuulustelevat tuoliin sidottua miestä. Tehtävänä tässä kohtauksessa on valita väline millä kuulusteltavaa voisi kiduttaa ja saada hänet puhumaan... Minulle itselleni tuli tästä pelin kohtauksesta aika ahdistunut olo, kun katsoin poikaystäväni pelaavan.
Taidat olla niitä tyyppejä jotka ahdistuvat jo 90-luvun lastenohjelmistakin.
No oli se suoraansanottuna aika ahdistavaa, kun siinä itse piti kiduttaa ja valita oikein esine siihen. Ei ollut se pelin kohtaus mitenkään hauskaa pelaamista ja mukavaa. Vaikka kyllä mieluisa peli, jota itsekkin tykkään pelailla. Eli puhuin juurikin vain tuosta kyseisestä kohtauksesta. Ja en ahdistunut 90-luvun lastenohjelmista.
Antakaa vaan pelata, riittääpähän mulle töitä.
T: Erityskoulunkäynnin ohjaaja.
Kyllä ne k18 pelien pelaajat erottaa heti puheista ja käytöksestä.
M t kirjoitti:
Antakaa vaan pelata, riittääpähän mulle töitä.
T: Erityskoulunkäynnin ohjaaja.
Kyllä ne k18 pelien pelaajat erottaa heti puheista ja käytöksestä.
tämä muuten aivan totta. Oppilaista pystyy melko pian kertomaan, ketkä saavat pelata kotona vapaasti ja keiden vanhemmat taas seuraavat lastensa touhuja.
terveisin eräs ope
Kukkahattutätien holhouksesta emme piittaa.
Siinä ei voi raiskata tai saa pisteitä kun tappaa poliiseja. Know your facts
Taidat olla niitä tyyppejä jotka ahdistuvat jo 90-luvun lastenohjelmistakin.