Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teiän kumppanit pelaa pleikkarilla?

Vierailija
20.04.2016 |

Mietin tässä synttärilahjaa poikaystävälle (omistaa pleikkarista sen kolmosversion), enkä oikeestaan tiiä peleistä yhtään mitään. Mitä teiän tyttö- tai poikaystävät pelaa? Sen verran tiiän, että poikaystävä pelaa jonkin verran sotapelejä ja jotain räiskintäjuttuja. Ei pelaa kovin usein (vaikkakin tykkää siitä), joten siks en niin tiiä sen pelimieltymyksistä.

Löytyyköhän kivoja pelejä n. 30-50 euron hintaan? Enempää en voi, enkä toisaalta haluakaan yhestä pelistä maksaa. Antakaa vinkkejä! :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Änäriä ja fifaa enimmäkseen. Voithan ostaa lahjakortin PS Networkiin niin saa itse valita ja latailla.

Vierailija
2/9 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti pelikauppaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä 25v pelailee lähinnä gta 5 ja itsekkin välillä.

Vierailija
4/9 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dark Souls. Saa alelaarista halvallakin. Tosin huonolla tuurilla poikkis koukuttuu ja joutuu kohta ostamaan ps4 koska jatko-osat ovat sille :P

Vierailija
5/9 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pelasin viimeks läpi south park stick of truth -pelin. Ihan viihdyttävä. :D

N25

Vierailija
6/9 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borderlandsiä pelaa mun avo, voisi sunkin kumppani tykätä, siinä myös aika paljon ammuskelua. Tosi kivan näköinen peli ja ollaan muutamasti yhdessäkin pelattu.

Vierailija
7/9 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhteessa mieslapsen kanssa, joten hän ei pelaa mitään.

Vierailija
8/9 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lahjakortti vois kyllä olla hyvä idea :) Tota Dark Soulsia voisin vielä vilkasta jostain netistä, jos sattuis vaikka olemaan sen tyylinen, mitä oon nähny sen pelaavan.

Kiitos vinkeistä, lisääkin saa antaa!

- ap

Vierailija
9/9 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

66688 kirjoitti:

Borderlandsiä pelaa mun avo, voisi sunkin kumppani tykätä, siinä myös aika paljon ammuskelua. Tosi kivan näköinen peli ja ollaan muutamasti yhdessäkin pelattu.

Mun mies tykkää räiskintäpeleistä, mutta Borderlands ei napannu. Harmittaa, koska itse siitä tykkään paljon ja olisi kiva pelailla yhdessä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi