Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluan vauvan, mies ei

Vierailija
20.04.2016 |

Mun vauvakuume on jo saanut aivan järjettömät mittasuhteet. Mä haluan vauvan, mies ei halua vielä. Se haluaa odottaa ja aloittaa yrityksen vasta loppuvuodesta. Miten malttaa mielensä siihen asti kun haluaa olla raskaana nyt heti? Järjellä aatellen se odottaminen on fiksua, mutta miten tätä tunnetta voi oikein hillitä? Aaaarghhh.... Tää oli vaan tällänen turha purkautuminen. :D

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vauva jonkun toisen kanssa, siten ei ole väliä miehen mielipiteellä

Vierailija
2/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä loppuvuosi hyvin. Hanki vauvanhoito-opuksia. Osta vaatteita. Sisusta vauvanhuone. Hanki vaunut. Sitten kun yritys vuoden lopussa alkaa ja tulet raskaaksi niin sinulla on kaikki valmiina ja voit keskittyä rauhassa odotukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dami! Mistä tiedät raskaudutko edes heti tai lainkaan?

Olet kyl itsekäs ihminen. Minä minä minä.

Vierailija
4/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytä loppuvuosi hyvin. Hanki vauvanhoito-opuksia. Osta vaatteita. Sisusta vauvanhuone. Hanki vaunut. Sitten kun yritys vuoden lopussa alkaa ja tulet raskaaksi niin sinulla on kaikki valmiina ja voit keskittyä rauhassa odotukseen.

Mietin tätä mutta jotenkin uskon että se tuottais huonoa onnea. Että jos kaikki olisi vauvaa varten valmiina, niin mitä jos ei sitten tulekaan raskaaksi? Sitten ne vauvantarvikkeet vain muistuttaisi siitä mitä mulla ei ole. Niin kuin ne muistuttaisivat koko loppuvuoden. :( AP P.S. Ei meillä oo vauvan huonetta, eikä haluta yrityksestä kertoa kenellekään niin ei viitsi kauheesti mitään näkyvää ostella...

Vierailija
5/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dami! Mistä tiedät raskaudutko edes heti tai lainkaan?

Olet kyl itsekäs ihminen. Minä minä minä.

Ja sä oot kyllä tyhmä ihminen. Tyhmä tyhmä yhmä.

Vierailija
6/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaanko miehiä? Meillä mies haluaisi lapsen, minä en (en edes loppuvuodesta, tosin). Ero taitaa olla väistämätön, mutta kumpikin pitkittää sitä. 

Vierailija
7/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdetaanko miehiä? Meillä mies haluaisi lapsen, minä en (en edes loppuvuodesta, tosin). Ero taitaa olla väistämätön, mutta kumpikin pitkittää sitä. 

En mä mielellään miestä vaihtaisi. Tää omakin kun haluaa sitä vauvaa yrittää vuoden lopussa. Voisin vaihtaa tän oman pääni kun tästä vauvasta on yhtäkkiä tullut niin kauhee pakkomielle... :D

Vierailija
8/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee vauva jonkun toisen kanssa, siten ei ole väliä miehen mielipiteellä

Miksi mä tekisin vauvan jonkun toisen kanssa? Jos osaat lukea ja ymmärtää lukemasi niin huomaat varmaan että kyse oli siitä, miten malttaa odottaa vuoden loppuun kun tämä on miehen tahto ja omastakin mielestä järkevämpi tapa toimia.

Vierailija
9/10 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan alkaa valmistautua henkisesti jo kaikkeen mitä se vauva tuo mukanaan. Ei ole huono juttu lukea kasvatus- ja vauvanhoito-oppaita, säästää rahaa äitiyslomaa (ja erityisesti hoitovapaata) varten, ottaa selvää minkä hintaluokan tarvikkeita haluat vauvalle hankkia ja budjetoida sitten paljonko suunnilleen niihin alkuhankintoihin tulee menemään rahaa. Harrasta liikuntaa, ala ottaa foolihappoa ja syö terveellisesti.

Nyt on myös viimeiset hetket oikeasti nauttia siitä vapaudesta minkä lapsettomuus tuo. Matkustele, valvo myöhään, nuku pitkään, juhli jos sellaisesta pidät, nauti rauhasta ja yksinäisyydestä. Näitä tulet nimittäin kaipaamaan ajan myötä. Lapsen kanssa pystyy myös tekemään kaikenlaista mutta valehtelisin jos väittäisin etteikö se kaikki olisi paljon vaikeampaa eikä aina ehkä vaivan arvoista. Lapsi tuo mukanaan rutiinit ja kellon mukaan elämisen eikä tylsiä hetkiä tule olemaan liiaksi seuraavaan muutamaan vuoteen.

- 2-vuotiaan äiti

Vierailija
10/10 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda miestä. Se nykyinen kyllä häipyy joka tapauksessa, jos raskaaksi hankkiudut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän