Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksityiseltä leikkauslähete, mitä tarvii mukaan??

Vierailija
20.04.2016 |

Eli siis mulla on hermoratatutkimuksessa todettu kädessä hermopinne ja sen takia en ole kuukausiin nukkunut normaalisti ja univelan aiheuttamia fyysisiä oireita on vaikka muille jakaa. Julkisella puolella en näytä saavan leikkauslähetettä, aina kun on todettu, ettei yks juttu auta, niin lääkäri sanoo toisen, jota täytyy kokeilla ja leikkaus on kuulemma se viimeinen vaihtoehto. Tällä menolla olen kuitenkin haudassa ennen kun saan lähetteen leikkaukseen...

Olen nyt menossa yksityiselle, jotta saisin lähetteen leikkaukseen. Tarvitsenko tuonne mukaan sen hermoratatutkimuksen tuloksen? Vai näkeekö lääkäri sen jostain?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietääkseni näe. Ainakaan mun gyne ei näe yksityisellä naistentautien poliklinikan merkintöjä, vaikka työskentelee itsekin myös tuolla polilla.

Vierailija
2/6 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksityislääkäri näe niitä. Vie paperilla mukana hänelle kaikki tutkimustulokset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityislääkäreillä on kunnallinen virka. Usein. Anna hänelle lupa katsoa kuviasi poliklinikalla. Muistan kun poliklinikka lähetti kuvani 'sähköpostilla' yksityislääkärinvastaanotolle. En nyt muista sen systeemin nimeä, ei toki tavallinen sähköposti.

Vierailija
4/6 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet kokeillut? Varmaan rannetukea öisin? Entä fysioterapiaa?

Vierailija
5/6 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy pyytää tutkimuspaikasta lähetettäväksi tutkimustulokset yksityiseen paikkaan tai sitten otat ne paperilla/muistitikulla tms. mukaan. Kaikki kuvat ja lääkärintekstit aikaisemmista tutkimuksista, muuten voi lähete jäädä saamatta.

Vierailija
6/6 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ( yksityinen) lääkäri sanoi, että ekaksi pitää kokeilla lastahoitoa. Et ei ne muuten leikkaukseen suostu. On Käypä hoito - suosituksissa. Minulla muuten auttoi tuo lasta, pidin sitä töissäkin.