Ajelin tuossa Perhon läpi
Kommentit (16)
Huomenna Keski - Pohjanmaa kirjoittaa suuresta liikenneruuhkasta Perhossa . Paikallinen maitotilallinen sattui yhtä aikaa ap:n kanssa kylä ainoaan risteykseen.
Perho on kauhee paikka. Kuolisin mielummin ku asuisin Perhossa! Ehkä joillekin mökin mummoille ihan ok paikka asua. Jos on oma mökki ja ruokaa, niin ok.
Tunnelma Perhossa on ankea; kyräilyä, kadehtimista/leveilyä, juntit puheet, keskenään avioitumisia, masennusta...
Oisko se niinku "keskellä ei mitään"? En kyllä huvin vuoksi sinne muuttaisi, jos olisi maatila tms, niin sitten voisin asuakin. Miksi Perhon läpi pitää edes ajaa?
Se ravintola on kyllä varsinainen kauhukabinetti. Taso vaihtelee huimasti. Saitko huonoa palvelua vai pjaskaa lautaselle kun ravintolaan kruisailit?
Ei Perhon ruoka niin huonoa ole. Tosin vaihtelle toki paljon, mutta kyllä mä monissa ketjuravintoloissa olen saanut paljon pahempaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Oisko se niinku "keskellä ei mitään"? En kyllä huvin vuoksi sinne muuttaisi, jos olisi maatila tms, niin sitten voisin asuakin. Miksi Perhon läpi pitää edes ajaa?
Jos on matkalla Kokkolasta Jyväskylään tai päin vastoin, vai tarvitseeko silloinkaan? Muuta syytä on vaikea keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on matkalla Kokkolasta Jyväskylään tai päin vastoin, vai tarvitseeko silloinkaan? Muuta syytä on vaikea keksiä.
No jos sieltä ei suorempaa tietä mene, niin kai sitten on pakko.
Olin joskus ihastunut yhteen perholaiseen. En ole enää, kusipää-jätkä.
Joskus vaan joutuu ajaa siitä ohi... Elämä on.
Perhossa on maalaisen sydämen koti, paikoin kaunista maisemaa järvien keskellä. Mutta oli se niin syrjässä kaikesta että voin kuvitella takuulla ummehtuneen elämänmenon. Tuntuisi tässä iässä (30+) karulta paikalta asua.
Olen aina kokenut Perhon ohi ajaessa klaustrofobiaa, ehkä turhaan. Kuinka voi elää jos isommat kaupungit on kaikkiin ilmansuuntiin tuntien päässä?
Sielt on lasulla paljo asiakkaita
Tuliko henkilövahinkoja??