Arman pohjantähden alla - Cannonballs
Alkaa Nelosella klo 22.00
Keskustelut tähän ketjuun.
Kommentit (711)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooh, Janne on kyl komea! Vaikka miten kattois.
Vaikka vartalon olisi peittänyt tatskoilla, niin naaman ja kaulan olisi voinut jättää tatuoimatta. Pilannut ulkonäkönsä sillä.
Tiukka urheilija. Ja naisia nimittäin riittää..
Mies jonka nimi on Nakki. Helppo Nakki. Tai silleen hienoommin kirjailtuna Nacci.
Sukunimhän olisi oikeasti paljon hienompi (Tranberg) mutta jostakin syystä tämän mies onkin Nakki.
Naurattaa.. Nakki.. Miksi ihmeessä se on Nakki..?
Vierailija kirjoitti:
Ai Nacci on Janne. No se siitä komeudesta.
No ei kun Turun Janne! Täysin toista maata kyllä.
Kaikki kerholla pyörivät naiset eivät todellakaan toimi patjan tai bikerhuoran roolissa. Siellä käydään myös ystävinä. Itse olen käynyt kerholla monien hyvien jatkojen merkeissä, kertaakaan persettä jakamatta. On totta, että suurin osa on rikollisia, mutta entä sitten. Eivät todellakaan häiritse sivullisia tai ole vaaraksi kenellekään ilman syytä. Ihmisiä siinä missä muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka vartalon olisi peittänyt tatskoilla, niin naaman ja kaulan olisi voinut jättää tatuoimatta. Pilannut ulkonäkönsä sillä.
Mies jonka nimi on Nakki. Helppo Nakki. Tai silleen hienoommin kirjailtuna Nacci.
Sukunimhän olisi oikeasti paljon hienompi (Tranberg) mutta jostakin syystä tämän mies onkin Nakki.
Naurattaa.. Nakki.. Miksi ihmeessä se on Nakki..?
Nacc1 on jotain protskua. Tulisko siitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kerholla pyörivät naiset eivät todellakaan toimi patjan tai bikerhuoran roolissa. Siellä käydään myös ystävinä. Itse olen käynyt kerholla monien hyvien jatkojen merkeissä, kertaakaan persettä jakamatta. On totta, että suurin osa on rikollisia, mutta entä sitten. Eivät todellakaan häiritse sivullisia tai ole vaaraksi kenellekään ilman syytä. Ihmisiä siinä missä muutkin.
Mikä on se syy, joka oikeuttaa väkivaltaan?
(bikerslut taitaa olla se naishängöraundien korkein aste, eivät kaikki tosiaan ole sillä asteella.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kun Turun Janne! Täysin toista maata kyllä.
Oliko tämä se, joka ohjelmassa kertoi pankkiryöstöyrityksestä vai kuka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko senkin nyt sitten taas ottaa muutaman vuoden kakku veropetoksilla? Luulisi että naisten saaminen olisi siivilissä helpompaa kuin vankilassa.
Vierailija kirjoitti:
No muita ihmisiä voi esim häiritä huumeiden myynti naapurustossa, elinkeinona harjoitettavat veropetokset yms. Tietty väkivallan uhka maineessaan mitä haluavat ylläpitää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tietävät että huumebisnes on se millä kerhon toiminta rahoitetaan. Ei mikään pikkujuttu mielestäni. Kukaan normaali tavallinen ihminen ei kuulu tuollaiseen rikollisjärjestöön. Huonolla itsetunnolla varustettuja elämänkoulun käyneitä ihmisiä täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on se syy, joka oikeuttaa väkivaltaan?
(bikerslut taitaa olla se naishängöraundien korkein aste, eivät kaikki tosiaan ole sillä asteella.)
Tai mikä on se syy joka oikeuttaa huumekauppaan (häiritsee sivullisesti jopa minua joka ei käytä huumeita, saati käyttäjiä ja heidän läheisiään) tai talousrikoksiin (sama kuin yllä). Viime kädessä rikollinen toiminta häiritsee ainakin rikollisten lähipiiriä, lapsia ja vanhempia. Ihmisiä ovat tietenkin, mutta eivät minusta tasa-arvoisia. Sori.
Mulle on henkilökohtaisesti melko sama, millä kukin itsensä ja perheensä elättää, jos se ei satuta ulkopuolisia. Eikä myöskään häiritse, jos naapuriin muuttaa moottoripyöräkerho. Ei edes vaikka on lapsia. Ei ne huumeita kenellekään väkisin kauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on henkilökohtaisesti melko sama, millä kukin itsensä ja perheensä elättää, jos se ei satuta ulkopuolisia. Eikä myöskään häiritse, jos naapuriin muuttaa moottoripyöräkerho. Ei edes vaikka on lapsia. Ei ne huumeita kenellekään väkisin kauppaa.
Rikollinen toiminta satuttaa aina ulkopuolisia. Suoraan tai välillisesti. Onko sulta esim. ikinä varastettu mitään? Usein niistä saadut rahat menevät huumeisiin. Ja sinun verorahoillasi tuetaan noidenkin luusereiden sossutukia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattiko senkin nyt sitten taas ottaa muutaman vuoden kakku veropetoksilla? Luulisi että naisten saaminen olisi siivilissä helpompaa kuin vankilassa.
Miten kukaan voi olla niin idiootti, että luulee voivansa kääriä miljoonan ALV-tulot dormanteilla firmoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ja jos jotain tuleekin, sun on parempi pitää se turpa täysin tukossa. Kilpaileva jengi ampuu vahingossa autosta erehtyessä lasta päähän niin mitä sitten, sellaista sattuu, sinä nukut hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaikki eivät hahmota, että esim. pimeästi tienaaminen satuttaa koko yhteiskuntaa, se on varastamista muilta.
Tää eilen nähty Armanin jakso joka käsitteli cannonball mc.tä oli just sitä mitä se tänäpäivänä varmaan on.sitä ei pidä sekottaa millään muotoon siihen mitä se oli jarzan aikaan voin varmuudella sanoo että kerho on muuttanut muotoaan aivan totaalisesti niin jäsenkriteerien valinnoissa kuin monessa muussakin asiassa.ei tällänen vittun pullistelu,itsensä kehuminen tai mitä on joskus tehty olis tullu kuuloonkaan nää filmitähdet olis saa pataansa ja huolella(.c.f.f.c R&L R.I.P. Jari Uotila)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikollinen toiminta satuttaa aina ulkopuolisia. Suoraan tai välillisesti. Onko sulta esim. ikinä varastettu mitään? Usein niistä saadut rahat menevät huumeisiin. Ja sinun verorahoillasi tuetaan noidenkin luusereiden sossutukia.
Ja harmaa talous, pimitetyt verot ym. ovat pois niiltä, jotka yhteiskunnan tukea oikeasti tarvitsevat, lapset, lapsiperheet, sairaat, vanhukset, koululaiset jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BDq78HHNt26/?hl=fi
Toi taaimmainen jannu. Hemmetin tutun näköinen. Olen tainnut tuntea hänet aikana ennen leimoja.... Silläkin leuassa 22 ja Jaffalla poskipäässä jne. (luurankomaski ei mun mielestä ollut Jaffa, silmät erilaiset)
Luurankomaski heppu on lahest.
Niin on. Kunnon elämäm koululainen.