Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori.fi-ostaja haluaisi palauttaa ostamansa kengät, kun ne eivät sopineetkaan hänelle.

Vierailija
19.04.2016 |

Myin uudet kengät, joille löytyi nopeasti ostaja. Hän ei puhunut viesteissä mitään siitä, että tahtoo tilata kengät vain sovitukseen ja palauttaa sitten jos ei käykään. Enkä olisi tuollaiseen rumbaan lähtenytkään, en kuitenkaan ole mikään kauppa jolla 14vrk palautusoikeus. Nyt laittoi viestiä, että eivät sopineetkaan hänen jalkoihinsa, ja tahtoisi rahat takaisin.

Siis minulla ei käsittääkseni ole yksityishenkilönä mitään velvollisuutta alkaa palauttelemaan rahoja jo myydystä tuotteesta? Kurjaa toki, etteivät kengät sopineetkaan, mutta olisi kannattanut tulla sovittamaan paikan päälle, eikä ostaa tuolla tavalla sokkona postin välityksellä :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään et suostu. Myyköön ostaja ne itse eteenpäin!

Vierailija
2/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, et tietenkään anna rahoja takaisin. Ostajan moka ja maksakoot oppirahansa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole velvollisuutta ottaa takaisin, eli ostajan oma moka.

Vierailija
4/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole mitään velvollisuutta palauttaa rahoja takaisin.

Vierailija
5/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeessa oot ap. Voi voi ostajalle, jos ei tule itse paikanpäälle sovittamaan ..oma häpeä.

Vierailija
6/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku muukin kyseli niitä kenkiä, niin anna sen ostajan yhteistiedot sille toiselle. Tai ainakin ehdota sitä.

Vierailija
7/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota takaisin, et voi tietää jos onkin käyttänyt ja nyt ei enää tarvitse. Ostajan moka.

Vierailija
8/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että yksityishenkilöiden kaupassa ei ole lakisääteistä 14 vrk n palautusoikeutta, kauppa on sitova sopimus, itse voi valita tilaako sokkona vai käykö katsomassa

Vierailija
9/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ostaja mokasi nyt. Älä palauta, ei oo sun homma.

Mutta voisit selittää ostajalle miksi et palauta. Ostaja voi luulla että niitä olisi voinut vain sovittaa.

Vierailija
10/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Laitan hänelle ystävällisen viestin, että voi myydä tahtoessaan kengät eteenpäin, mutta minä en niitä ota takaisin. Kengät olivat kuitenkin käyttämättömät myydessäni ne, enkä tiedä missä kunnossa ne nyt olisivat.

Ap

Vierailija
11/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perävalotakuu. Mikähän idiootti tämäkin tilaaja mahtaa olla.

Vierailija
12/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, itse en edes kehtaisi ehdottaa tuollaista.

Vierailija
13/13 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule ihmeessä kertomaan, mitä ostaja vastaa viestiisi :D Alkaakohan hirveä jankutus ja inttäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi